Turneu?!

1 0 0
                                    

Buna! Sunt Historia Dazel si am 18 ani . Din cauza parintilor mei am devenit model . Da , model . Extrem de absurd ! Daca nu imi place ceva , de ce as fi obligata sa il practic? Intotdeauna mi-a placut muzica , ma pricep sa compun cantece . Deseori , prietenii mei imi spun ca am o voce frumoasa si chiar tind sa ii cred .

Imi place sa imi petrec timpul mai mult singura , in camera mea . Lucrez de ceva timp la un cantec , dar nu stiu de ce , pur si simplu nu pot continua versurile , nu am idei.

Ma aflu in vacanta de vara si tot ce stiu e ca voi sta iar inchisa in casa sau ma voi duce la o sedinta foto . Sunt la birou , incercand sa gasesc versurile potrivite . Ma tot joc in mana cu pixul meu roz si cu niste slipici . Cand deodata gandurile imi sunt intrerupte de telefonul meu , aflat pe birou , ce incepe sa sune . Era Hazel . Prietena mea din copilarie cu care imi impart fiecare gand , suparare , alegere .

-Alo ? Raspund eu parca fulgerata 

-Buna fataaa....spune ezitand cateva secunde

-Ce s-a  intamplat?Cum e in turneul tau cu trupa ? Continui eu apelul pentru a-i oferi curaj 

-Pai..nu prea bine . Vocalista noastra a renuntat...spune ea cu disperare in glas 

-Stai ce?Si ce ve-ti face acum? Ati plecat catre New York?

-Nu , suntem inca in Japonia. Am nevoie de ajutorul tau , sa intri in trupa si sa fi vocalista noastra.

-S-Stai!Nu pot 

-Ba normal ca poti , ne stii cantecele cuvant cu cuvant !

-Nu cred ca pot face asta , e prea mult...plus ca am cateva sedi-

-Tu chiar vrei sa ratezi sansa asta , ma intrerupe ea la mijlocul propozitiei , asta te-ar putea ajuta sa iti indeplinesti visul 

Las telefonul un pic jos din mana pentru a procesa ceea ce aflasem . Eram in soc .Ce ar fi trebuit sa ii spun? Dar parintii mei?Da sau nu? Daca ma voi face de ras?Reusesc sa ma linistesc putin si imi indrept ochii catre telefon , unde parea ca prietena mea vorbea singura. Intind mana catre telefon si ii spun 

-Da! Cand ne intalnim si unde

-Yattaaa! 20 de minute , langa ciresii din parcul Nikoshima . Pa!

-Pa...

Acum ce trebuia sa fac ?Trebuia sa ma imbrac , sa imi iau haine si sa le spun asta cumva parintilor mei. Zis si facut . Bagajul era gata. Si am decis sa las un bilet pe frigider 

"Draga mama si tata,

Am decis sa imi indeplinesc visul , sa fiu intr-o trupa si sa cand pe cele mai mari scene ale lumii . Asa ca am plecat intr-un turneu cu trupa mea si a lui Hazel . Ma voi intoarce curand , promit . Apropo, urasc lumea modei , nu imi place sa fiu model..

Va iubesc . Cu drag,

Historia"

                                        ***

Am ajuns in parcul respectiv , acei copaci fiind situati exact undeva la iesire . Era o priveliste de ne descris . Superb . Deodata aud un claxon si imi ridic iute capul . Era Hazel cu o limuzina , asteptandu-ma......

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 19, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

INTRE DOUA LUMIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum