facetime

736 33 3
                                    

jsem doma a koukám na Netflix. Nemám vůbec hlad takže max popijim víno kterýho mi Martin ještě před dvoumi měsíci donesl celou krabici, David, dejan a Martin jsou na tom víně závislí. Chápu je, nejspíš víno co jsem kdy měla. No a jelikož jsem se dva dny nesprchovala tak jsem se rozhodla jít do sprchy.
......................
Mám ještě mokrý vlasy a jsem v pyžamu který se skládá z dlouhé vytahané mikiny po Martym (jejím ex) a teplákových šortkách. Začne mi zvonit mobil zrovna když popijim ještě pořád stejnou flašku vína. Volá mi Richard přes facetime. Zvednu mu to.

"ty nespiiisss?" dobrej nápad jít domů a nechlastat s něma.

"ne nespím"

"Joo ahaaa"

"proč voláš?" loknu si vína

"jen taak" usměje se

"vy jste venku?"

"jojo, projít jsme se šli" možná že není asi opilej.

"tak to Joo"

"a co děláš doma?"

"hej čumím do zdi a piju víno"

"proč do zdi?"

"sama nevím,ale chtělo by to vymalovat"

"heej tak mi někdy s klukama přijdeme a v malujeme"

"no to neee" zasměju se před představou

"tak aspoň já a stukys, vymalujeme. Viď štukys?!" Martin za ním přijde a koukne.

"čau, o čem je řeč?"  zeptá se

"říkám Niki že někdy my dva přijdeme a vymalujeme ji. Říkala že by to chtělo"

"jasný, napiš kdy a není problém" zasměje se Martin

"no vole jak pat a mat budeme" usměje se Ríša

"no jasný, zkurvil a dojebal možná tak" zasměju se

"no dovol"

"hele hoši já musím, paaa"

"pa babeee"  s těmito slovy to Richard položí.

Já se zase začnu věnovat přemýšlení a flašce vína. Když jsem mezi něma tak nejsme tak smutná....Ted s něma volám přes facetime a mám fake smile.

koukám do zdi a přemýšlím takhle ještě deset minut. Zazvoní zvonek a já se neochotně zvedám otevřít dveře.

otevřu dveře a vidím tam stát......

~Why the fuck?! ~ {Grey} Kde žijí příběhy. Začni objevovat