- Сед, візьми, - втомленим голосом прошепотів Тем.
- Ні, що це? - Молодший відповз трохи назад.
- Просто візьми, - Тем сує омезі до рота якусь таблетку.
- Ти ж казав, що зав'язав.
- Так і є, це інше.
Молодший взяв таблетку до рота, навіть не запив її водою. У будинку було настільки тихо, що чути кожне зітхання, кожен поцілунок. Теммі повільно спускається вниз, щоб зробити Седмі приємно. Він хотів, щоб той стогнав якнайголосніше. Ця ніч, мабуть, незабутня буде.
- Тем... Теммі, стій, зупинись.
Але старший не переставав робити мінет. Сед намагався його відштовхнути, але той старанно продовжував, стискаючи руками, від чого молодший стогнав ще голосніше, хоча голосніше нікуди.
- Тем, я зараз скінчу ... Тем!
І тут молодший кінчає. Тем єхидно посміхається та облизується.
- Тем..
Старший нахиляється і цілує омегу прямо в губи, поглиблюючи поцілунок. Теммі тягнеться за презервативом та мастилом, що лежать на тумбочці біля ліжка. Ніжні поцілунки, торкання, слова – все це відчували та чули обидва. Альфа бере молодшого за стегна і тягне на себе. Без будь-яких церемоній старший входить до кінця. Сед вигинається мало не веселкою під ним. Було не боляче, навіть навпаки. Тем перестає рухатися і бере ремінь. Ні, він його не битиме. Він лише хоче зв'язати руки Седмі в нього над головою, що він власне і робить. Цілуючи, Теммі зав'язує його руки ременем, а потім знову тягне його на себе. Долоні старшого стискають долоні молодшого. Відчуття, немов у них жар. Спекотно було до неможливості. Сед щохвилини просив поцілунку і Тем йому звичайно ж не відмовляв.
- Сед, не хочеш позу змінити?
Молодший одразу зрозумів і жестами попросив Тема сісти на край ліжка, що він одразу й зробив, але перед цим допоміг Седмі піднятися, бо його руки все ще в ремені. Омега просунув голову старшого через своє кільце з рук, сідаючи йому на коліна. Теммі взяв молодшого за його булки і насадив на свій член. Седмі рухався вниз-вгору і вперед-назад, паралельно цілуючись із Темом. Руки альфи блукали по всьому тілу, але найчастіше вони зупинялися на булочках, міцно стискаючи і примушуючи стогнати.
- Тем, - молодший зупинився і відсторонився від поцілунку, тихо ковтаючи слину.
– Що? Щось не так? – стурбувався старший.
- Мені не приємно..
Теммі підняв молодшого з себе і перевернув його на ліжко, широко розсунувши ноги. Перш ніж почати робити Седмі приємно, він зняв із себе презерватив і кинув його кудись на підлогу. Обхопивши руками ніжки омеги, він посунув його на себе. Злегка розсунув булки, Тем почав лизати.
- Тем, не треба... будь ласка, - молодший говорив запинаючись, бо намагався віддихатися.
Тепер у хід пішли й пальці. Тем швидко знайшов те саме містечко, через що Сед став піддавався вперед, доставляючи собі неймовірне задоволення. Як тільки Теммі закінчив, язик втомилася, він ліг поруч з хлопчиком.
- Сед, - на видиху промовив ім'я омеги, - назви мене татусю.
«Що за дивні прохання?» - Подумав би кожен на місці Седа.
- Татусю.. - Хлопчик слухняно виконав прохання Тема.
- Скажи, що кохаєш мене.
- Я кохаю тебе, Теме.
Тем обернувся і поцілував свого омегу в губи. «Треба буде повторити», - подумали обидва. Після душу обидва заснули швидко.
______
Цей розділ чисто для тих, хто любить 18+♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра випадку
Fanfiction«Єдина омега на всю країну» - цікаво, правда? Так ось ця історія про нього. Про не корінного жителя Японії, кинутого напризволяще. Ні, він із благополучної родини. Був. І як же без банальщини? Здавалося, що йому вже ніхто руку не потягне, але...