Ep.12

81 4 5
                                    

У маєток вони приїхали вже ввечері, Хелзі на той час заснула. Теммі взяв малу на руки і поніс її в їхню кімнату, кладучи в ліжечко. Він переодягнув і батько  вкрив її ковдрою, а потім спустився вниз допомагати Седмі розбирати речі. Впоралися вони за пів години, після чого Сед сів на диван, тяжко видихнувши. Слідом до нього сів і Теммі.
- Тем, я тут згадав, нам же Хелзі в садок потрібно відправити.
- З цього приводу не хвилюйся, я вже домовився, її вже взяли в садок.
- А якого числа?
- Першого.
- А, гаразд.
Давайте перенесемося на 10 місяців уперед. У хлопців народився синок. Назвали вони його Клей. Нині йому один місяць. Тім так само ходив на роботу, а Сед сидить удома з дітьми. Альфа просив не виходити його на вулицю з дітьми, бо викрадень багато останнім часом. Але сьогодні Семі не зміг відмовити своїй дочці і тому вони пішли надвір. Вони всі вчотирьох пішли до парку, включаючи Луї. Перші півгодини хлопці йшли самі, а потім до них підійшов якийсь чоловік, років 30, може трохи молодше. Оскільки Сед дуже дружній, він не відмовив чоловіку в знайомстві. Але тут Седмі дзвонить Тем.
_розмова_
- Сед, сонечко, можеш вийти надвір посилку забрати?
- Ам.. Так, звичайно.
- Скинеш тоді номер посилки в mixi, гаразд?
- Так, зараз.
_кінець_
- Вибачте, мені треба сходити на пошту.. - Не встиг Сед домовити, як його перебив той чоловік.
- Та не хвилюйтеся, я з вами схожу.
- Не варто, я й сам можу..
- Та мені не важко, ходімо.
На цю наполегливість Сед нічого не відповів і вони пішли в бік пошти. Дорогою чоловік вічно говорив про те, який у нього гарний "син". А ще він завжди заглядав у коляску до Клея. Омегу це сильно напружувало. Хелзі за всю дорогу губилася з поля зору 5 разів, що дуже дратувало Седмі. На пошту вони прийшли через 10 хвилин, Сед хотів піти з дітьми всередину, але чоловік сказав, що може наглядати за ними. І тут наївність омеги зіграла з ним злий жарт. Коли він уже виходив із посилкою в руках, він побачив як його дітей запихують у якусь машину, а Хелзі щось кричить. Зриваючись із місця, Сед біжить до машини, але не встигає. В останню секунду він запам'ятовує. номер машини, але не усвідомлено. Омега телефонує Теммі і розповідає, а той починає говорити на підвищених тонах, змушуючи молодшого плакати ще сильніше. «Зустрінемось там», - останнє, що сказав Тем і через 15 хвилин хлопці були в поліцейському відділенні. Теммі розмовляв з працівниками, і голосно, дуже... Седмі сидів на дивані і плакав.
- Сед, не плач, це не твоя провина, що ти в мене такий наївний, - сказав Тем, сідаючи поруч з ним і обіймаючи його за плічка. Але підтримка була так собі.
- А чия тоді? Ти ж мені сказав не виходити... - Сед продовжив плакати в сорочку альфи.
- Ти що, вийшов гуляти ще до мого дзвінка?
Хлопчик нахилив голову ще нижче. Тем ледве стримався, щоб знову не накричати на нього. Сед давав свідчення протягом 10-15 хвилин, потім його відпустили. На щастя, дітей знайшли за годину. З ними нічого не встигли вдіяти. Седмі, весь заревлений, підійшов до Хелзі і Клея, взявши дівчинку тремтячими руками. Дитина теж плакала і сильно стискала худі тата. Після цього вони поїхали додому. У Токіо почало темніти рано. Після прибуття додому Сед одразу пішов купати Хелзі, Тем в цей час сидів Клеєм і баюкав його.
- Тем, підійди, будь ласка! – не голосно крикнув омега, після чого Тем відразу ж підійшов. - Побудь з Хелзі, я просто хочу піти чистий рушник взяти. - вже пошепки говорив Седмі.
- Добре, йди.
Теммі присів біля дівчинки, коли омежа пішов. Він пошепки з нею спілкувався та грав іграшками.
- Іде великий страшний динозавр, - граючи, прошепотів альфа.
- Ай-ай-ай, треба рятуватися, аааа! - не дуже голосно закричала Хелзі, але й цього вистачило, щоб Клей прокинувся і почав плакати.
Альфа став заспокоювати сина, вставши з колін. Він ходив кругами, дивлячись на Клея, і хитав його. Раптом Хелзі піднімається, тримаючись за борти ванни і розвертається. Вона хотіла взяти відерце, але випадково послизається і впаде. Дівчинка починає через це задихатися. Тем розвернувся і відразу ж однією рукою бере її за лікоть, піднімаючи на ноги. Та голосно плаче і тягнеться до батька, який присів навпочіпки біля неї, тримаючи однією рукою Клея, який теж плаче, але не так голосно. Другою рукою Теммі обіймає дочку, яка плаче, і та теж обіймає його.
- Тем, що сталося? - схвильовано спитав Сед і підлетів до дочки, беручи її на руки.
- Та ми грали і Хелзі крикнула, чим розбудила Клея.
- Не повірю, що це все. Сонечко, ти гаразд? - На запитання Семі дівчинка нічого не відповіла, бо плакала.
- Та все з нею добре.
- А що сталося? Чому вона плаче? - Сед перейшов на підвищений тон.
- Просто підслизнулася у ванній, нічого страшного, я її вчасно підняв.
- Злякалася, мила? - Омега поправив її волосся.
Дівчинка похитала головою, так само плачучи. Сед хитав малу на ручках, укутавши в рушник. Теммі вже заспокоїв Клея і пішов з ним у кімнату, кладучи в дитяче ліжечко. Сед пішов у кімнату малечі, щоб переодягнути її. Потім вони лягли разом у її велику ліжко і Седмі почав читати їй книжку, бо дівчинка захотіла спати. І за півгодини вони разом вирубалися. Теммі зайшов до них у кімнату і непомітно посміхнувся, вкриваючи тах пледом. Він обох поцілував у лобик і пішов у вітальню. За годину приїхали несподівані гості – його батьки. Вони ще не знали про те, що дітей вкрали, та й говорити їм про ніхто не буде, мабуть.
- А де ж Сед із Хелзі? – поцікавився тато.
- Так, і де Клей, давно я його не бачив, - додав батько.
- Сед з Хелзі сплять у неї в кімнаті, а Клей спить у своєму ліжечку у нас у кімнаті, - відповів Тем.
- А можна його потіскати? – тато посміхнувся.
- Давай коли прокинеться? – Теммі мило посміхнувся і продовжив пити свій чай.
За кілька хвилин почувся дитячий плач - Клей прокинувся. Тем одразу попрямував до нього. Як виявилося потрібно було переодягнути його, ніж альфа і зайнявся. Потім він підійшов із ним до батьків. Дідусь-тато взяв свого онука на ручки і став розчулюватися. Так вони просиділи годину, а то й дві, доки не вийшов Сед із Хеліз на руках. Дівчинка лежала з прикритими очима на плечі омеги, що виглядало досить мило. Обидва такі сонні. Теммі посміхнувся і підійшов до них, він хотів взяти маля на руки, але Сед трохи відвертається, тим самим кажучи, що краще не треба.
- Не треба, зараз ще кричати почне.. - Втомлено промовив Сед. - Вітаю. – привітався хлопець із батьками Тема.
- Привіт, виспалися? – відповівши запитав дідусь-батько.
- Та таке, не сказав би.
- Будеш їсти? – поцікавився Тем.
– А ти щось зробив? - Сед повернувся у бік свого альфи.
– Ні, але можу зробити.
– Не треба, я сам. Прошу мене пробачити..
Сед підвівся і разом із дочкою пішов на кухню. Омезі було трохи важко готувати, тому що при цьому ще тримав Хеліз на руках, просто якщо її віддати Тему або посадити на своє місце - вона відразу починала плакати. Тому приготував Сед тільки через пів години, а за ідеєю мав і за 10 хвилин упоратися. Усі сіли за стіл і почали їсти, правда Клей спав, як і завжди. Луї вони, до речі, теж нагодували і погуляли з ним. Надвечір батьки поїхали, після чого всі розійшлися по кімнатах. Спочатку Сед уклав дівчинку, а потім прийшов до Тема.
_____
У наступному розділі буде 18+)))

Гра випадку Where stories live. Discover now