2 роки потому.
Хлопці так само жодного разу за цей час не порушували теми стосовно дітей. Але батьки Тема стали турбуватися, останній місяць вони досить часто натякали на дітлахів, але хлопці відразу ж змінювали тему. Так минає ще два місяці і тут Седмі серйозно почав замислюватися на рахунок дитини. Як би йому вже 22, Тему 26. Все одно колись потрібно почати цю розмову, чому б це не зробити прямо зараз? Вони якраз у хорошій обстановці: гуляють після кінотеатру наодинці.
- Тем, я тут взагалі подумав..., - почав розмову Сед.
- Про що?
- Я хочу дитину.
- Дитину? З чого це раптом?
- Ну, а тобі не хочеться? Не хочеться помацати ці маленькі п'ята, пальчики, ні? - Сед став сам собі розчулюватися.
- Хочеться, звичайно, але не зараз.
- А коли? Тем уже минуло 2 роки.
- Ти так сильно хочеш?
- Так, хочу.
- Давай ще тиждень подумаємо?
Сед зробив сумну моську і відвів погляд, злегка похитавши головою. Він не розумів, чому Тем відкладає це. Чого він чекає?
- Ну не ображайся, ну, - Тем зупинився і обійняв свого омегу.
- Я не ображаюся, просто не розумію, чому ти так проти дитини.
- Я не проти, просто не думаю, що зараз найкращий час, щоб зачати дитину. Мені здається я не готовий, я не хочу до цього легковажно ставитися.
- Добре, а коли ти хочеш?
- Кажу, давай ще тиждень подумаємо.
- Гаразд, як скажеш.
До кінця тижня Тем добре подумав і вирішив, що так. Він обдумав чи точно готовий та чи є можливість забезпечити дитину усім необхідним. У п'ятницю, ввечері, коли Теммі повернувся з роботи, він прийняв душ, почистив зуби, і пішов до Седмі. Той лежав у ліжку і щось читав. Альфа підійшов до нього і ліг поруч. Після якихось двох-трьох слів, омега відкладає книгу і сідає до Теми на руки. Той спирається на спинку ліжка і цілує Семі в губи, знімаючи з нього футболку. Не перериваючи поцілунок, хлопчики роздягаються повністю. Сед повільно насаджується на член свого альфи, тихо видихаючи. Руки Тема блукаю одночасно на талії та у волоссі молодшого, несильно стискаючи. Седмі рухатися вниз-вгору, приносячи один одному задоволення. Через три хвилини омега став набирати темп і стогін ставав голоснішим. Старший теж стогнав, але перестонати стогін молодшого він був не в силах, через що на його обличчі була ледь видна усмішка. Через хвилин 15 Теммі кінчає, а Семі на хвилину пізніше. В обох важке дихання. Сед піднімається з Тема і сідає поруч, прикриваючись ковдрою. Зараз у нього в голові лише одна думка: «А що далі?». Про що говорити? За ідеєю, не ці думки мають бути в нього в голові після зачаття, але щось пішло не так.
- Зробиш тест через два тижні, гаразд?
- Х.добре.
Насправді не зрозуміло, чому саме за два тижні, але питати йому не захотілося. І коли два тижні минули і рівень ХЛГ підвищився, омега зробив тест. Було дві смужки.
Відтепер колишнє життя вже буде не таким колишнім, правильно? Хоч Сед і знав, що це запланована вагітність, але відчуття тривоги його чомусь не залишало. Так дивно, коли в тебе щось росте, розвивається. Тем був радий, але не більше. Коли Сед йому показав тест, той ніжно посміхнувся і обійняв свого омегу. Батьки дізналися відразу ж, вони були дуже раді, що ось нарешті у них з'явитися онук. Перші два місяці Сед працював, а потім перестав, на прохання Теммі. Тепер Тем завжди приходив додому і бачив свого омежу з невеликим пузиком. Йому було приємно повертатися додому і знати, що на нього чекають. Одним із таких вечорів, Тем знову повертається додому, але там нікого. Насамперед він відразу дзвонить Седмі, але той не бере слухавку. Тем сидить на дивані і нервово трясе свій телефон, думаючи, що робити. І тут йому набирає сам Сед і Теммі відразу бере трубку.
- Сед? – стурбовано запитав альфа.
- Так, це я... Вибач, я вийшов прогулятися з Луї і по доріжці додому вирішив зайти в магазин, а то в нас нічого немає.
- Блін, ну ти хоч дзвони, - нервово попросив Тем.
- Добре, наступного разу дзвонитиму.
- Ти вже додому?
- Так, ось підходжу до під'їзду.
- Тоді гаразд, давай.
- Угу.
Сед швидко піднявся на свій поверх і зайшов у квартиру. Луї одразу накинувся на Теммі, змушуючи сісти на підлогу. За два роки він ніяк не підріс. Альфа підвівся і поцілував свого омегу в губки, гладячи по животику.
- Як ти?
- Все добре. Мені ж наступного місяця на узі, так?
- Так, наступного.
- Добре, ти ще не вечеряв?
- Ні, я лише з роботи.
- Ходімо, я тебе поїсти зроблю.
Сед хотів пройти на кухню, але тут Тем зупиняє його за руку і тягне до себе, обіймаючи. Зараз він справді зрозумів, що дорожить їм. Молодший трохи здивувався, але теж обійняв його у відповідь. Потім вони пройшли на кухню і Сед налив Тему супчик. Він спостерігав за тим, як Теммі їсть, нічого не кажучи. Як тільки альфа поїв, омега запропонував йому прийняти душ разом, на що той тільки приємно здивувався і погодився. У душі нічого такого не відбувалося, хлопці лише обіймалися та милися. Час минав і ось настав момент, коли треба йти на узі. Напрочуд, народу було багато. Здебільшого бети, але з деякими були й альфи. Більшість заглядало на Седмі, оскільки його незвичайний колір очей і світло-каштанове волосся приваблювали. Це рідкість зустріти іноземця для оточуючих. Здавалося б, що незвичайного? Хлопці були 10 у черзі. Поки вони чекали, вирішили поспілкуватися про майбутню дитину.
- Мені здається він буде схожий на тебе, - усміхнувся Сід.
- Чому на мене?
- Просто здається).
- Не знаю, я б хотів, щоб наш син був схожий на тебе.
- Ось народитися – дізнаємось).
- Ну, зрозуміло).
- Він буде гарним.
- Ти так думаєш? – посміхнувся Тем.
- У сенсі думаю? Це наш з тобою син, звичайно він буде гарним, - Сед обурено посміхнувся і глянув на Тема, не сильно штовхнувши його в плече.
- Та це жарт, жарт, - альфа засміявся.
Всі на них звертали увагу і ніби дивилися з заздрістю. Їхня черга підійшла дуже швидко. Коли Седмі робило узі, лікар довго не міг зрозуміти, що не так. Теммі вже став навіть нервувати.
- Все добре? – спитав Тем.
- Не знаю, я дещо зрозуміти не можу.
- В сенсі? Щось із дитиною не так? - знову запитав Тем.
- Не хотілося б змушувати вас нервувати, але так. У дитини не чоловіча стать.
"Це дівчинка..", - подумав Сед і посміхнувся. Йому стало так приємно раптом. Лікар із Теммі дивно на нього подивилися.
- Чому ти посміхаєшся? - Запитав Тем.
– Це.. Це дівчинка.., - Сед мило посміявся.
- Дівчинка..., - прошепотів лікар.
На жаль, лікар знав про жіночу стать. Він одразу захотів комусь зателефонувати, але тут Тем забирає з його рук телефон і скидає слухавку.
- Не треба нікому дзвонити. – серйозним голосом сказав Теммі. - Ви ж не бажаєте собі проблем? – Тем дивився на нього з високо.
- Ні.. Звісно ні, але ж... - Лікар відвів погляд убік, злегка хитаючи головою.
- Я сподіваюся у вас не порожня голова і ви розумієте, які можуть бути наслідки після цього дзвінка, правда ж? - Тем дивився на нього таким поглядом, що здавалося, ніби він його прямий тут вбʼє.
- Так, розумію, пане. Я нікому не дзвонитиму.
- Попередження ви чули.
- Так, я вас почув. Приходьте знову за три місяці.
За їхню розмову Сед встиг витерти живіт і одягнути назад худі й встати за спиною Тема. Хлопці вийшли надвір і пішли до машини. По дорозі Сед постійно ставив питання щодо дитини. Теммі просив не турбуватися, бо він уже все владнав. Чоловік миттєво написав одній людині, яка розбереться з цим лікарем.
______
От і починається моя улюблена частина 🌚
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра випадку
Fanfiction«Єдина омега на всю країну» - цікаво, правда? Так ось ця історія про нього. Про не корінного жителя Японії, кинутого напризволяще. Ні, він із благополучної родини. Був. І як же без банальщини? Здавалося, що йому вже ніхто руку не потягне, але...