4. Азгүйтэл

1 1 0
                                    

Гэрт~

Ээж-Хөөе. Жиминаа босоорой. Хичээл чинь орох болчихлоо.
B
Би-гохх

Ээж-Хөөе. Тэнд чамтай уулзахгээд нэг хүүхэд ирчихлээ. Би орууллаа шүү.

Би годгос хийтэл босч ирээд-Хаана? Хэн?

Ээж инээсээр-Үнэн т1хүүхэд шүү. Яаж явад надаас ийм хүүхэд гарчихдаг байнаа!

Би-Та үргэлж надаар ингэж тоглохын уйддаггүймуу?!

Ээж-Чи байга л хууртагддаг болохоор чинь уйддаггүй юм. Алив доошоо бууж хоолоо ид! гэсээр миний өрөөнөөс гарч одов.

Би-Ёохх. Энэ ээж одоо хүн зүгээр байнга л хуурч явахын! гэсээр орноосоо бослоо. Цаг хартал 8:16 болж байв. Би ч юу ч бодолгүй хувцасаа өмсөн доош буутал ээж аав 2 аль хэдийн ширээн дээр хоолоо өрөөд тавьчихсан намайг хүлээгээд сууж байв.

Би ч ширээндээ суун хоолоо ар араас нь амруугаа чихэж эхэллээ.

Ээж-Хичээл чинь 8:30аас орно. Ядаж чи8:29 гээд гараач. Юундаа яараав??

Би-Багш ирчихсээн гэсээр хоолоо идлээ.

Ээж аав 2 маань цаанаа л намайг өхөөрдсөн өрөвдсөн харцаар намайг гэрээс гаран гартал харсан юм.

Сургуульд~

-Хөөе2 Жиминаа өнөөдөр чи ясн их баяртай яваан. Сайхан зүйл боло юу?

Би-Тхх. Чи ч бас баярлах хэрэгтэй. Тэхён аа!! Өнөөдөр манай шинэ багшийн маань анхны хичээл заах өдөр шдээ! Би лав энэ өдрийг хэзээ ч мартахгүй байхаа!!

Тиймээ би энэ өдрийг мартахыг хүссэн ч мартаж чадахгүй.

Тэхён-Нээрээ тийм ч юм уу?

Би-Чи ч нээрээ үнэн бүтэхгүй хүн шүү!! Яаж яваад чи миний хамгийн сайн найз болчихдог байнаа!! Хха!!!

Тэхён-Нээрээ манай ангид нөгөө шинээр шилжиж ирсэн нөхөр их дуу цөөтэй юм шиг байнлээ. Гэхдээ чи үнэхээр азгүй азгүй гэхэд яаж яваад тэрэнтэй суучихдаг байнаа!!? Хха!!

Би-Заа! Чи зүгээр амаа хамхиад л чимээгүй яв. Үгүй бол чамайг нэг сайн алахаа мэдьеээ!!

Тэхён-Зүгээрээ ал2. Би чамайг тэгүүл зүгээр өнгөрөөхгүй!!Окэ!!

Би-Хха. Чи үхчих юм чинь! Хххха! *Арагшаа савах*

Тэхён-Энэ тэгвэл миний урьдчилгаа. Хха!

Би-Чи му...

Багш-За алив сууцгаагаарай. Надад та нарт хэлэх баярт мэдээ байна. Өнөөдөр хичээл орохгүэ!

Тэхён-Багшаа! Яагаад вэ? Бид хичээлээсээ тээр хол тасарчихсан байгаа шдээ. *цохны цаана байх модруу заах*

Багш-Зүгээрээ. Би хялбархаан нөхчихнө. Бид чинь хамгийн шилдэг анги биздээ.

Бүгд-ТИЙМЭЭ!!!

Багш-Өнөөдөр ангийнхаа асуудал,боломж зэрэгийг ярилцацгаая.

Би-Багшаа!! Нөгөө шилжиж ирсэн хүүхэд яагаад ирээгүй юм бэ?

Багш-Аан. Харин эхний цаг чөлөө авсан юмаа!! Гэрт нь ажил гарсан гэсэн.

Би-Аан. За.

Багш-Тэгүүл өнөөдөр юу хийцгээх вэ?

-Багшаа!! Байраа сольмоор байна.

Багш-За. Тэгүүл нэрний дарааллаар суучих. Танай анги 12хон хүүхэдтэй болохоор үнэхээр амар юмаа. За нэр дуудлаа сайн сонсоорой.
Сокжин-Бёмгү
Сол-Сылги

Ёнжү-Ёнжүн хха ямар адилхан нэр вэ?!
Жэнни-Жисү
Жимин-Жонгүг
Тэхён-Сэүн

7 эрэгтэй 5 эмэгтэй зөв үү?

Бүгд- Тиймээ!

Багш-За энэ байрлалаар зэрэгцээд суугаарай.

Бүгд-За.

Би-Багшаа!нойл орчихоод ирж болох уу?

Багш-Тэг2

Би-За! гэсээр нойл руу гүйлээ.

Ёохх сайхан болчихлоо. Хөөе тэр чинь нөгөө алдарт Кай уу даа?? Чамтай би тооцоотой байхаа.

Би шууд л хажуу талд байсан хувинтай угаадасыг аван нойлоос гарлаа. Яг ангийнх нь үүдэнд ирэн дээд давхар луу нь гарлаа.

Анги нь яг шатны хажууд л даа.

Тэгээд дээш гарах гэхэд нь угаадасаа шууд асгалаж орхилоо.

Тэр уурласаар-Новш гэж! Ямар новш нь вэ?

Би-Ж.Жон.ггүг аа!

Жонгүг-Чи ямар лайтай юм бэ? гэсээр хажуугаар зөрөн өнгөрөв.

Ангид~

Тэр миний хажууд суусан ч надтай юу ч дугарсангүй. Тэгэлгүй яахав дээ өөрлүү нь хүв хүйтэн угаадас цацсан хүнтэй юу ч ярихав дээ!?

Удалгүй хичээл тарах хонх дугарав. Бүгд ангиас гарч зөвхөн Жонгүг бид хоёр өижүүр хийхээр үлдэв.

Удалгүй бид цэвэрлэгээгээ дуусч ангиа түгжин гэр гэрлүүгээ алхлаа.

Би-Ж.Жонг.гүг аа! Хүл.лээж байг.гаач!!

Жонгүг явж байсан газраа зогсон над руу эргэж хараад-Яасан?!!

Би-Б.би чамд са.айн!!!

Жонгүг-Наад хараал идсэн үгтэйгээ хамт арилж үз!!!

Тэр ингэж хэлээд ууртайгаар намайг орхин одсон юм.

~Tae

~COMPLETE~ Tell Me LoveWhere stories live. Discover now