*Одоо*
Тэтэ(Тэхён)-Хөөе. Чимми!
Би-За. Тэтэ *эргэж харах*
Тэтэ-Юм асуух гэсэн юмаа?
Би-За. Асуу асуу
Тэтэ-Жонгүг та хоёр яаг яагаад байгаан?
Би-Я.яас.син!!?
Тэтэ-Чамайг Жонгүг яг л хайртай бүсгүйгээ хайж байгаа юм шиг хайгаад байналээ?!
Би-Намайг уу? А.аа.ааа.аан тийн. Бид хоёр нуугдаж тоглож байгаа юмаа.
Тэтэ-Хха!!! *арагшаагаа савж унах*
Би-Я.яас.санб.бэ?
Тэтэ-Зза. *Нулимсаа арчих*
Нуугдаж тоглоход чинь амжилт хүсье. Баяртай. Шуудан зөөгч гөлөг... бишээ тагтаа нь явлаа. Гэсээр инээсээр алга боллоо.Би-Хмм. Би я.ясин?
Би Жонгүгийг хайн хаа сайгүй л явна. Бүр багш нарын өрөөг хүртэл шалгасан. Тэгээд нэг мэдсэн эмэгтэйчүүдийн нойл хүртэл орчихсон явж байна лээ. Жонгүг бас ийм газар явж байж магадгүй л хүн шүүдээ.
Ёохх. Энэ одоо намайг хайгаад байгаа юмуу? Нуугдаж тоглоод байгаа юмуу?
Гэнэт миний хүзүүнд хэн нэгний халуун амьсгал мэдрэгдэж би цочин эргэж харвал түрүүнээс хойш хайсан хүн маань намайг нэг л тийм гэхийн алгагүй харцаар ширтэн зогсож байв.
Би-Чи намайг хайж байсан юмуу? Эсвэл надтай нуугдаж тоглох гэсэн юмуу?! гэсээр түүн рүү уурлаж орхилоо.
Жонгүг-Аах.Чимми намайг хайсан юм уу? Би чамайг хайгаад тэгээд явсаар байгаад л чамайг олчихлоо. Гэхдээ намайг хайсан чинь надад таалагдаж байна. *ёжтой инээх*
Би-Хмм. Би ууртай байгаа шүү!
Гэнэт Жонгүг намайг тэврээд авлаа.
Жонгүг-Уучлаарай
Би-Хмм!
Жонгүг-Уучилчихлдаа. *үнсэх*
Би түүнийг түлхээд-Ч.ч.чи ч.чинь яаж б.байна а.аа!?
Жонгүг- Яасин?
Би-Ч.ч.чи н.намайг ү.үнс.с...
Жонгүг намайг өөртөө наагаад-Тэгэхгүй бол чи надад үүрд ууралчих юм шиг санагдаад...
Би-З.з.зза. Ч.чи ч н.намайг яаж тайтгаруулхаа их с.сайн мэддэг юм б.байна.
Жонгүг өөрөөрөө их л бахархсан царай гаргаад-Өнөөдөр хоёулаа хичээлээ тасалчих уу? Мм?
Би-Ю.юу? Юу гэсэн үг юм бэ? Тэнэгтээд байгаач! Би чам шиг тэгж хичээл таслаад байдаггүй юм шүү!
Жонгүг-Тэгвэл чөлөө авчихъя. Тэгхүү?
Би-Үгүэ. Болохгүй.
Жонгүг-Би уг нь чамд нэг зүйл үзүүлэх гэж байсин?!Одоо болихоос доооо...!
Би- Зза. Гэхдээ зөвхөн өнөөдөр шүү!
Жонгүг-Тохирлоо. *инээх*
Би-Гэхдээ эхлээд намайг тавьчих тэгэх үү? Хүүхдүүд хараад байна!
Жонгүг сая л ухаан орсон бололтой надаас холдоод-Зза. Үүдэнд уулзий!
Би-За.
Жонгүг улууландаа инээмсэглэл тодруулан цааш явах нь тэр. Би ч бас багшаас чөлөө авахаар явлаа.
Би-Багшаа!
Багш-за. Яасан
Би-Нөгөө би чөлөө авч болох уу?
Багш-Яасан. Найз охинтойгоо болзох нь уу?
Би-Найз охион!!
Багш-Ангиар дүүрэн чамайг найз охинтой болсон гэж ярьж байна лээ. Тэгвэл худлаа байх нь ээ?
Би-Үгүэ. Үнэн! Би найз охинтойгоо уулзах гэж байгаа юм аа!
Багш-Зза. Өнөөдөр л чамд чөлөө өглөө шүү. Болзоонд чинь амжилт. *инээх*
Би-За багшаа. Баярлалаа. *бөхийх*
Би багшаас чөлөө аван сургуулийн үүдэнд ирлээ. Гэхдээ жонгүг алга.
Тэр арай гарж ирээгүй бололтой.
Хэмээн бодон түүнийг хүлээхээр боллоо. Удалгүй нэг хүн гарч ирлээ. Би шууд л босон түүн дээр очлоо.
-Яасан? Удаан хүлээсэн үү? Нэг шийдэх асуудал байсан юмаа?
Би-Шийдэх асуудалаа? Тэгээд л ингэж их удсан юм уу?
Жонгүг-Тиймээ. Удаан хүлээсэн үү? Одоо явъя.
Би-Бид юугаар явах юм.
Жонгүг-Мм. Машинаар.
Би-Одоо зөндөө их цаг байгаа юм чинь алхаад явъя. Тэгэх үү?
Жонгүг-Зза. Тэгье. Өнөөдөр чиний хүссэн зүйлийг хийе.
Би-Нээрээ юу?
Жонгүг-Тиймээ. Чи хаашаа явмаар байна?
Би-ПАРК.
~Tae