6. Үнсэлт

1 1 0
                                    

Би гарчихаад ирье...

Бид явган замаар алхасаар алхасаар л байв. Энэ надад үнэхээр цаг хугацааг зогсоочихсон юм шиг санагдаж байв. Энэ нөгөө ичэлт гэдэг нь байх. Тэрэнлүү харах битгий хэл ойртож ч чадахгүй нь.

-Яасан?

Би-Ю.юу?

-Чиний нүүр чинь час улаан болчиж өвдчихсөн юмуу?

Би- -_-

Уг нь бол чи намайг ичсэнийг мэдмээр юмаа. Кинон дээр л ичсэн нүүрийг өвдсөн гэж андуурдаг гэж бодсон юм сан.

Ёохх гэхдээ бурханы аварлаар намайг хараад ичсэн гэж шоолсонгүй. Зза юу ч ярьчихав.

Би-Ү.г.үй.ээ

Энэ хэл ам яачихваа гацаж түгдрээд.

Жонгүүг: *инээмсэглэх * чи ичээд байгаа юмуу

Түүний инээмсэглэл яг л гэрэлт нар шиг..
Түүний инээмсэглэл яг л ус шиг амтгүй мөртлөө амтлаг...
Түүний энэ инээмсэглэлийг одоо би ахиж харж чадахгүй гэхээр үхмээр ч юм шиг. Түүний энэ инээмсэглэлийг өөр хүн өдөр бүр харна гэхээр л сэтгэл урагдана.

Би: Ү.г.үй.ээ

би яг одоо газар ухаад доогуур нь шургаад орчихмоор санагдчихлаа

Би: яасан гэж ичдэг юм тэнэг юм ярихаа боль!!!

Жонгүүг:Тэгээд ичээгүй юм бол ичээгүйээ гээд зүгээр хэлнэ биздээ юундаа уурлаад байгаа юм * инээх *

Би: Заза тэр ч яахуу яах гэж намайг хар шөнөөр дуудсан юм.

Жонгүүг:..

Би: Жонгүүгъ

Жонгүүг:...

Би: Жонгүүг~~

Жонгүүг:..

Би: Хөөш!!! Чи намайг сонсож байна уу ? Юм дугарлдаа

Жонгүүг: Жиминие чи надад хэлсэн үг чинь үнэнүү.

Түүний хоолой намуухан бас үнэхээр гайхалтай сонсогдож байлаа.

Би: Юу? Юун хэлсэн үг?

Жонгүүг-Чи ийм ой санамжны дутагдалтаймуу!?

Би-Гүэ! Чи чинь хэзээ билээ намайг бараг үх гэх нь холгүй л хараад байсан. Гэтэл өнөөдөр сэтгэлээ илчлэх гэж байгаа юм шиг л байхин. Чи тэнэг юм уу!!

Жонгүүг-...

Новш гэж би яаж тэрнийг тэнэг гэж хэлж чадваа! Би галзуурчихсан байна.

Би-Гүэ. Би ингэж хэлэх гээгүй шүү. Нөгөө би...

Би үүнээс цааш огт ярьж чадаагүй юм учир нь түүний уруул миний уруултай нийлсэн юм.

Түүний уруул шүүслэг булбарай хэзээ ч салмааргүй тийм л гайхалтай амтлаг... Бурхан надад түүнийг уруулыг ахиад ганцхан удаа үнсэх боломж өгвөл үхсэн ч харамсахгүй...

Тэр үед би юу хийхээ мэдэлгүй зүгээр л ичсэндээ эсвэл гайхсандаа түүнийг алгадчихсан.

Тэгээд гэрлүүгээ гүйчихсэн түүнийг хэлэх үгийг ч сонсолгүй зүгээр л алгадчихаад гүйчихсэн. Үнэхээр тэнэг байгаа биз!

Шөнө нойр хүрэхгүй түүнийг хэлсэн үгс, намайг үнссэнг нь бодоод л бодоод л
"Дин дон дин доннн
Дин дон дин доннн"

Сэрүүлэгний дуунаар цочин сэрвэл (Хха цочих ч гэж дээ. Ийм аянд яаж ч цочихов дээ.)цаг 7 цаг 45 минут. Хөөх ийм эрт сэрчихсэн юм уу. Жоохон байж байгаад сургууль руугаа явнаа.

Ээж-Хөөе. Жиминаа!

Би-Яасан бэ?

Ээж-Одоо босоо!

Би-Гүэ.

Ээж-Энд нэг хүүхэд чамтай уулзахгээд ирчлээ. Би чам руу явууллаа шүү.

Би-Би одоо таны наад үгэнд чинь дахиж хууртахгүэ. Та азгүйтчихлаа.

-Хөөх өрөө чинь үнэхээр гоё юмаа.

Би-Ямар новш нь... бэ...

-Над шиг царайлаг новш хаана харсийн?!

Би-Өчи...

Дахиад л би юу ч хэлж чадсангүй тэр намайг дахиад л үнсчихлээ.

Жонгүүг-Чи их чалчаа юм. Алив бос. Явцгаая.

~Chimmy

Tae~

~COMPLETE~ Tell Me LoveWhere stories live. Discover now