Öncelikle hepinize selam, kurgu hakkında birkaç açıklama yapmak istiyorum.
PENGUEN 1'i bitirmeden bu kurguyu yayımlamayacağım.
Bu gün 20.04.2020
Saat 22.27-KONU-
Kim Jisoo arkadaşları ve sevgilisi Taehyung ile birlikte eğlenceli bir gençlik geçirmektedir. Fakat 3 Ocak 2020 tarihinde kapısının önüne bırakılan CD'ler ile hayata, arkadaşlarına ve sevgilisine bakış açısı tamamen değişir. CD'ler Soo'nun hayatının beş yıl sonrasını anlatıyordur.Kendi hayatımdan bolca şey kattığım bir kurgu oldu. Elbette ki bana hiçbir CD gelmedi. Hayatımın beş yıl sonrasını falan da izlemedim.. Fakat küçük sözler, küçük anlam kaydırmaları hakkında çokça şey ekledim. Lütfen Kim Jisoo karakterini okumayın. Onu yaşayın.
-Geleceğimin CD'leri- sıradan bir Kpop kurgusu değildir, bu fikri aklınızdan çıkarın. Yarattıklarım sizin deyiminiz ile 'Sıradan Bir Kızın', benim deyimim ile 'Farklı Bir Kızın' kafasında oluşturduğu şeylerden ibarettir.
"Soğuk rüzgarın estiği pencereye oturuyorum.
Yine, yeni, yeniden.. Karlı bir 3 Ocak. Pembe pofuduk terliklerimin 'Şlap!' sesi yankılanıyor koridorda.
Koşuyorum.. bilmeden nedenini.
Zil çalıyor.
Elimle buz tutmuş kapı koluna dokunmaya çalışıyorum.
Kapı açılıyor.
On CD, on hayat.
Kararsızım, göz gezdiriyorum. Bir karaltı var ağaçların yaşadığı tarafta.
Koşuyor.. bilmeden nedenini.
Beraberiz diyorum."Ön kapının zili çaldığında doğum günü davetlilerimden sonuncusu olan Lalisa'yı da geçirip oraya koştum. Kapıyı açtığımda görmek istediğim kişi kız kardeşine bakmak zorunda olduğundan doğum günü partime gelemeyen Jennie idi. Başıboş bırakılmış 10 CD değil.
CD'lerin üstündeki kartta herhangi bir sıraya göre yakınlarımın ismi yazıyordu.
'1 Lalisa
2 Jimin
3 Namjoon
4 Chaeyoung
5 Yoongi
6 Hoseok
7 Jennie
8 Jungkook
9 Jin
10 Taehyung'Kartı bırakıp yavaşça üstünde Lisa'nın fotoğrafı olan CD'yi elime aldım
Üstüne tükenmez kalem ile yazılan yazı dikkatimi çekmişti.
"Ah.. Küçük kedi Lisa. Onun hakkında gerçekleri bilmek ister misin Soyaa? Küçük kedi Lalice hiç de göründüğü gibi bir kız değil. Bu yüzden şimdi CD'leri toparla ve evine gir kapıda kalma. Mor bilgisayarına ilk olarak Lisa'nın CD'sini yerleştir.
Ve unutma,
Her şey aramızda bir sır. Başkasına CD'ler ile alakalı tek bir kelime edersen eve döndüğünde hiçbirini yerinde bulamazsın.
by KSG"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cds of my future
Mystery / Thriller"Kim Jisoo, gecenin bir vakti kapısına bırakılan CD'ler ile hayatının beş yıl sonrasını bilgisayardan izleme şansına sahip olur" {İsteyenler karakterleri Kpop gruplarındaki halleri ile düşleyebilir. İsteyenler farklı bir yüz, farklı bir kavram yarat...