1 <CD's In Front Of The Door> (Pre-release)

238 23 13
                                    

   DÜZENLENDİ

Ön kapının zili çaldığında doğum günü davetlilerimden sonuncusu olan Lalisa'yı da geçirip oraya koştum. Kapıyı açtığımda görmek istediğim kişi kız kardeşine bakmak zorunda olduğundan doğum günü partime gelemeyen Jennie idi. Başıboş bırakılmış 10 CD değil.
CD'lerin üstündeki kartta herhangi bir sıraya göre yakınlarımın ismi yazıyordu.

'1 Lalisa
2 Jimin
3 Namjoon
4 Chaeyoung
5 Yoongi
6 Hoseok
7 Jennie
8 Jungkook
9 Jin
10 Taehyung'

   Kartı bırakıp yavaşça üstünde Lisa'nın fotoğrafı olan CD'yi elime aldım.

    Üstüne tükenmez kalem ile yazılan yazı dikkatimi çekmişti.

"Ah.. Küçük kedi Lisa. Onun hakkında gerçekleri bilmek ister misin Soyaa? Küçük kedi Lalice hiç de göründüğü gibi bir kız değil. Bu yüzden şimdi CD'leri toparla ve evine gir kapıda kalma. Mor bilgisayarına ilk olarak Lisa'nın CD'sini yerleştir. Ve unutma. Her şey aramızda bir sır. Başkasına CD'ler ile alakalı tek bir kelime edersen eve döndüğünde hiçbirini yerinde bulamazsın.

by KSG"

   Bu neydi şimdi? "Hey, kimse var mı? Namjoon eğer şaka yapıyorsan hiç hoş değil!" Kapıda kalmamak için CD'leri toparladım ve içeri girdim. Gerçekten bunları izlemem gerekiyor muydu? KSG.. Sanırım bu isim bana fazlasıyla yakındı. Takma adımı ve Lalisa'nın takma adını biliyordu. Bunları izlediğimde ne olacaktı?

   Masanın üzerinde Hoseok'un hazırladığı doğum günü kartlarım vardı sadece. Onları da elimle toparlayıp koltuğun üzerine yığdım "İlk CD.. Lisa. Hadi ama Lisa, ne yapmış olabilirsin ki?"

   CD'ler hakkında hiçbir bilgim yoktu. Bunları kimin bıraktığını veya neden böyle bir şey yaptığı hakkında da. Ama sanırım öğrenmenin tek yolu bunları izlemekti, veya dinlemekti.

cds of my futureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin