Hellö🌻
Eski hesabimdaki yarım şeyleri okumak isterseniz alın @sezindemezler :D
Tekrar yazmak istedim ve bazı saçma sapan yerleri değiştiriyorum ama genel olarak aynı.Birde kapak fotoğrafı konusunda emin değilim eski ki mi bu mu?
___________________________
Çalıştığım yerden eve dönüyordum. Eve yaklaşık yarım saat uzaklıktaydı. Ayaklarımı sürükleye sürükleye mahalleye girmişken iğrenç şeker parfümü kullanan mahlukların etrafımı sarması bir oldu.
Kaşımı kaldırdım.
-Yine ne var bayan fondöten?
-Ne oldu canım korktun mu?Ay cidden gerizekalı!
Kahkaha attım. Suratıma anlamamış ifade ile bakıyorlardı.
-Sizden mi?
Ciddileştim.
-Kendini fazla önemsiyorsun Bade.
-Sende kendini bir şey zannediyorsun ama!Dediğinde sinirle üstüne yürürken, birisi elini omzuma atıp beni çevirdi. Kendisi onlara döndü.
-Sana kaç kere söylemem gerekiyor. Seninle çıkmamamın sebebi Şilan değil!
Dedi, güldüm bu Gökhan'dı
Gökhan benim en yakın arkadaşım. Daha doğrusu en yakın erkek arkadaşım.
Bade birşeyler söylüyordu ama biz duyamazlıktan gelerek ilerledik.
Evin yakınına geldiğimizde Gökhan kaşını kaldırdı.-Kolyen nerede senin?
Elimi boş gerdanıma götürüp
-Offf hiç sorma yaa!
2,5 Saat önce :
Benden sandiviçleri bırakmam söylendi. Sanki benim işim! Bende bisiklete atlayıp, yetiştirmeye çalışıyordum. Saate baktığımda geç kaldığımı fark ettim ve biraz daha hızlandım.
Yine saatime bakarken önüme birisi uçtu. Gerçek anlamda "uçtu" Benimde yeri boylamam bir oldu. Kalkıp dizlerimi çırptım. Herşey yerle bir olmuştu. Bittim ben yaaa!
Adama doğru yürüyüp, başına gelince eğildim.
-İyi misiniz efendim?
-İyiyim iyiyim.
-E o zaman neden önüme uçtun manyak adam! Zararımı ödeyin lütfen!
-Benim hatam değil, O! O ödesin! Beni atan oydu.Gösterdiği yöne baktığımda mekandan çıkan, uzun boylu, esmer, kıvırcık birisi vardı.
Adamı bu mu fırlatmış? Niye? Her neyse bu beni ilgilendirmez. Ama o bakmak yerine dönüp gitmeye başladı. Ben hemen
-Bakar mısınız?
-Ne?
-Zararımı karşılamalısınız. Sizin hatanız. Hem bir insana nasıl böyle davranırsınız?
Diye ona doğru bir adım attım. Gözlerini devirdi.
-Kime nasıl, davranıp davranmayacağımı sana mı sorucam?
Ona doğru tekrar yürümeye başlamışken bastığım kola şişesiyle kaldırımdan üzerine düştüm. Anında kalkmaya çalıştığımız için kafamızı birbirine vurduk. Allahım sana geliyorum!
Çocuk sesli bir şekilde sabır diledi.
Toparlandıktan sonra elimi boynuma götürdüm. Kolyem, yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Öyle Bakma■
Teen FictionBildirim sesiyle telefonu elime aldım ve gelen mesaja baktım. -Eteğini indir biraz gerizekalı