Hellö💫
Kendimden nefret ediyorum. Ona, beni öpmesi ve bana, beni sevdiğini inandırması için bir şans verdiğim için.
Sabah kahvaltıda ne yapacaktım. Annemle yaşamaya devam ettikçe onu mu görecektim.
Bence bir çözümüm vardı.
Evlenmek.
Ama nereden bulacaktım kocayı. Kendi düşünceme gülümsedim.
Telefonum çalmaya başlayınca yatakta sıçradım.
Hemen alıp açtım.
-Noldu!
Kesin bir şey olmuştu. Bu saatte ölüm haberi gibi kötü bir haber olmazsa arayacaklarını zannetmiyordum.
Ben felaket senaryolarımı yazarken, Gökhan'ın uykulu gibi bir sesi duyuldu.
-Bişey olmadı. Sadece,
Burnunu çekit.
-Sadece seni özledim.
Dedi kırık ses tonuyla.
-Gökhan saat gecenin-
Telefonu kulağımdan çekip, saate baktım.
-Saat sabahın 4'ü Gökhan! Bunun için mi aradın?
-Seni özlemem senin için önemli değil mi?
-Sen alkol mü aldın?
-Yio
-Sen bu kadar içmezsin ki. Gökhan salak mısın sorunun ne?
-Sorunum sensin! İki yabancıya dönüştük Şilan. İki yabancı! 2 gün önce nefret ettiğin adamın yanındasın ve beni ona tercih ettin!
-Beni sen zorladın!
-Hayır hayır. Ben hiç bir şey yapmadım!
-Ben de kendiliğimden dedim zaten! Şununla arama mesafe koyayım! Şununla da görüşeyim çünkü hiç arkadaşım yok yalnız kalmayayım diye!
-Sen yalnız değilsin ki.
Dedi bir önceki konuşmasından daha sakin bir sesle.
-Eriz var, Bora var, diğer Eriz'in arkadaşları var, Eriz'in nişanlısı var. Sen hiç yalnız değilsin ki. Asıl yalnız olan benim.
Dedi ve iç çekti.
-Benim, kimsem kalmadı. Kimsesiz kaldım. Bütün arkadaşlarımı teker teker benden koparıyorlar. Bunu da başarıyorlar. Ve kimsede kalmak için ufak bir çaba sarf etmiyor. Bu beni çok incitiyor Şilan.
-Gökhan çok alkollüsün hadi kapat. Yarın konuşalım.
-Ne konuşalım yarın. Helin'in beni nasıl çocuk gibi azarladığını mı?
-Ne?
-HELİN BENİ KÜÇÜK BİR ÇOCUK GİBİ AZARLADI! Neden biliyor musun? Benim suçum olduğunu düşünüyor. Helin ne yapmaya çalışıyordu o zaman da anlamamıştım zaten.
Helin. Helin. Helin. Helin!
Ne yapıyorsun sen Helin!
-Bana bir şans ver Şilan.
-Gökhan yarın bunları hatırlamayacaksın bile. Hadi yat yarın konuşalım.
-Söz mü?
-Bak buraya unutmayayım diye yazıyorum.
Dedi. Gözlerimi kapadım.
-Uf. Yaz tamam. Yarın saat 1 de. Sahildeki kafede Şilan bekliyor yaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Öyle Bakma■
Novela JuvenilBildirim sesiyle telefonu elime aldım ve gelen mesaja baktım. -Eteğini indir biraz gerizekalı