seis

2K 235 111
                                    

Lahmajoonie: Dedikodular doğru mu?

Handsome_boi: Hangisi?

Lahmajoonie: Senin hakkında olanlar.

Handsome_boi: Binlerce var, hangisi?

Lahmajoonie: Eşcinsel olduğun.

Handsome_boi: Hassiktir.

Handsome_boi: Kim söyledi sana bunu?

Lahmajoonie: Doğru mu değil mi?

Handsome_boi: Bu bir şeyi değiştirir mi?

Lahmajoonie: Bizim aramızdaki şeyi değiştirmez.

Handsome_boi: Doğru.

Handsome_boi: Şimdi cevap ver.

Handsome_boi: Sana kim söyledi bunu??

Lahmajoonie: Alt dönem bir grup erkek konuşurken duydum.

Handsome_boi: Siktir. Alt sınıflar bile biliyor mu? Bittim ben.

Lahmajoonie: Her şeyinle barışık olduğunu sanıyordum.

Handsome_boi: Öyleyim zaten. Sorun benim kendimle ne ölçüde barışık olduğumdan çok insanların bu ihtimalle ne kadar barışık olduğu. Çok fazlalar ve zarar vermekten çekinmiyorlar.

Lahmajoonie: Sana bile mi zarar verebilirler?

Handsome_boi: Oradan bakınca Yunan Tanrısı gibi duruyor olabilirim ama değilim Joon. Beni korkutuyorlar.

Lahmajoonie: Eğer rahat hissedeceksen sen ve minik arkadaşın bizimle takılabilirsiniz.

Handsome_boi: Ah Joon, sen cidden çok tatlısın ama bunun onalar engel olacağını düşünmüyorum. Hatta bu size de zarar vermekten başka bir şey olmaz. Ayrıca belki arkadaşların bundan rahatsız olabilir.

Lahmajoonie: Oradan bakınca tüm yobazlarla arkadaş olan birine mi benziyorum? Gelmen bir sorun oluşturmaz, ayrıca kalabalık olduğumuz için bize bulaşacaklarını sanmıyorum.

Handsome_boi: Pekala Joon, ben ve Tae yanınızda olacağız. Herhangi bir sorun çıkarsa şimdiden özür dilerim.

Lahmajoonie: Sorun çıkmayacak Jin. Çıksa bile yanında olacağım.

Narsist || Namjin textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin