Lahmajoonie: Jin.
Lahmajoonie: Doğru düzgün bir teklif yapamadım sanırım.
Lahmajoonie: Benimle çıkar mısın?
Jinnie: Cevabı sana dün seni öperek verdiğimi düşünüyorum.
Jinnie: Seninle çıkarım Joon.
Lahmajoonie: Garip hissediyorum.
Jinnie: Cidden.
Jinnie: Lisede ilk kez sevgilim olduğunda hissettiğim şey ile tıpatıp aynı.
Jinnie: Heyecanlıyım.
Lahmajoonie: Tae neden bana garip garip gülüyor?
Jinnie: Dün olanları biliyor olabilir.
Jinnie: Olmayabilir de.
Lahmajoonie: Anlattın mı?
Jinnie: Evet?
Lahmajoonie: Sence sevgili olduğumuzu açıklamalı mıyız?
Lahmajoonie: Rahatsız olur musun?
Jinnie: Neden insanların seninle sevgili olduğumu bilmesinden rahatsız olayım ki?
Jinnie: Bence söyleyelim.
Jinnie: Tabii sen de istersen.
Lahamjoonie: İstiyorum.
Kafeteryada hoş tınılı bir ses duyuldu mesajın hemen ardından.
- O zaman kafanı telefondan kaldır bebeğim.
Namjoon karşısında dikilen güzel çocuğa baktı büyülenmiş gibi. Üstünde haftaya yapılacak tiyatro için getirtilen kostümünü değiştirme gereği duymadan gelmişti. Kore'nin eski kıyafetlerini rahatça taşıyor, sarayda yaşıyormuş gibi duruyordu. Namjoon ona sarılmak için ayağa kalktı ve kısaca sarıldılar. Sonra ona küçük bir tebessüm sunup dudaklarına yapıştı. Taehyung'un yüksek sesiyle birlikte tüm gözler onlara döndü.
- Hassiktiiiir hyung yuh ama burada da öpüşmeyin.
Jungkook elinde kamerasıyla koşarak Taehyung'un yanına oturdu ve onları çekerken sordu.
- Ne kaçırdım?
Taehyung yanındaki tatlı çocuğun saçlarına bir öpücük kondurup cevapladı.
- Bundan sonra sık sık görebileceğin şeyleri Kookie.
Seokjin, Namjoon'dan ayrılıp kimseyle göz teması kurmamaya çalışarak sandalyeye oturup Namjoon'un yarıladığı kahveden bir yudum aldı.
Namjoon'da ondan farksız sandalyeye oturup aptal sırıtışını silmeyi deniyordu.
Jungkook kamerayı resmen ağızlarına sokup video çekmeye devam etti. Yüzlerinin dibine kadar soktuğu kameradaki tiplerini kahkahalarla gülüyordu.
- İlk öpüşmenizi kayda aldım hyunglar.
Tae boğuk bir sesle cevapladı.
- Bu ilk değil Kook.
Sizleri seviyorum.
Diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narsist || Namjin texting
FanfictionHandsome_boi: Bugün her zaman olduğumdan daha yakışıklıyım. Lahmajoonie: Evet, öylesin. 21.07.20 #ukejin'de 1. 03.08.20 #semejoon 1. 03.08.20 #joon 1.