🤬🎥

7.9K 909 222
                                    

Hayalet okuyucalara karşı oldukça yoğun bir sevgim var 👉🏻👌🏻🥰💦💦

Bölüm bolca küfür içeriyor. 🤬

"OR*SPU ÇOCUĞU SAKİN OL DİYO Bİ DE KOLAYSA GEL SEN DOĞUR!"

Seokjin tam anlamıyla arabayı yıkıyordu.

Nikahın ortasına kadar kendini tutmaya çalışmıştı ama erken gelen Jongho, ısrarcıydı. Ancak kimse Seokjin kadar inatçı olamazdı, nikahın kıyılmasını gerçekten de beklemişti. Nikah kıyılır kıyılmaz Namjoon'u ısırmış ve bas bas bağırmaya başlamıştı.

"Hayatım derin derin nefesler al. Bak az kaldı hastaneye."

Namjoon, Seokjin'den daha gergindi. Eşinin acısını hissediyordu ancak sakinleştirmek için söylediği tüm cümleler Seokjin'in küfürleriyle yarıda kesiliyordu.

"NİKAH SALONUNU O KADAR UZAKTA TUTANIN BEN A-AHHH"

Hoseok ise cinnet geçirmek üzereydi.

Taekook ve Yoonmin çifti diğer arabayla geliyordu ve Namjoon şu an Seokjin ile ilgilendiği için şoförlük işi ona kalmıştı. Arabanın tüm camlarını indirmiş, Seokjin'in yaydığı yoğun feromon yüzünden nefes almaya çabalıyordu. Bu da yetmezmiş gibi bi türlü varamadıkları hastane yolunda duymadığı küfür ve hakaret kalmamıştı.

"HIZLI SÜRSENE LAN, SENİN DE A-AH."

Nihayet varabildiklerinde, Jungkook'lar da eş zamanlı ulaşmışlardı. Aralarında Seokjin'i kaldırabilen tek kişi olan Jungkook kendi arabasından hızla atladı ve Seokjin'i kaldırdı.

"GÖTÜMÜ ELLERSEN S*KERİM SENİ PEZEVENK." diye bağıran Seokjin'i ise kimse artık takmak istemiyordu.

"Nasıl bi anda bu kadar küfürbaz olabildi?" dedi Taehyung bıkkınlıkla. Nikah salonunda Namjoon'a 'DOĞURUYORUM LAN HÂLÂ KURABİYE UZATIYO A*INA KOYAYIM. G*TÜNE SOK O KURABİYEYİ.' diye bağırışını unutamıyordu.

"Bu daha hiçbir şey, arabada küçük Namjoon'a ettiği küfürleri duyacaktın." dedi Hoseok aynı bıkkınlık ifadesiyle. Bu sırada Jungkook, Seokjin'i düşürmemeye çalışarak getirilen sedyeye bıraktı ve kendini duvar kenarına attı.

"Bi de fit bir avradım diyordu, kolum koptu lan. Zaten sağlam değil hâlâ." diye söylenmesine karşılık Taehyung kıkırdadı. Jungkook gerçekten güçlüydü ama Seokjin aşeriyorum ayağına canının istediği her şeyi yemişti ve gerçekten biraz fazla kilo almıştı.

"SENSİN KİLOLU P*Ç. KARNIMDA KURT YAVRUSU VAR LAN BENİM. SENİ DE S*KSİNLER DE GÖR." diye sedyeden bas bas bağıran Seokjin hastaneyi inletirken, en sonunda sesi kesildi ve ameliyathaneye alındı.

"SOKCİN'İM YAPABİLİRSİN, ÇABUK DOĞUR BAK SIRA BENDE."diye destek olan Namjoon ise cabasıydı.

"Bayrak yarışı yapıyor sanki." diyen Yoongi, elinde telefonla bir şey izleyen Jimin ile konuşuyordu. Ancak karşılık alamaması üzerine sinirlendi ve telefonunu elinden çekip aldı.

"Lan bu röportaj videosu mu?" dedi ekranı görür görmez. Heyecanla videoyu başa sardı. Merak eden Taehyung ve Jungkook da dinlemek için yavaşça yaklaştılar.

"Vita ile arkadaş olmak nasıl bir duygu?"

"Kendisi gerçekten benim için çok değerli. Bazen korumakta zorlandığım anlar olsa da şu an nikahında olduğum için gururlu bir anne gibiyim,"

"Gururlu bir anne mi?" Yoongi videoyu durdurup sorgulamıştı bunu.

"Ne diyeceğimi bilemedim." dedi Jimin özür diler gibi. Artık harbiden Yoongi'yi menajeri gibi görüyordu. Yoongi derin bir nefes alıp videoyu yeniden oynattı.

"Kendileri nasıl tanıştı?"

"Hep bizim sayemizde."

Yoongi videoyu durdurdu. Eğer yavuklusunu biraz tanıyorsa buradan sonrasında duyacakları onu sinirlendirecekti. El mahkum tekrar oynattı.

"Ben ve yavuklum markette tanıştık. Kendisi bayılmıştı kucağıma zaten. Neyse sonra bu Jungkook bizimkine mesaj atmış. Onlar da oradan yürüdü. Hoseok diye bi arkadaşım var kendisi de yavuklumun abisi delta ile sevgili olacak inşallah. Gerçi kendisi aldatılmıştı önceki kaderi tarafından ama."

"Bunu demediğini söyle bana." dedi ne ara geldiğini fark etmedikleri Hoseok. Taekook çifti çoktan kayıplara karışmıştı.

"Ya daha geçen sen Jaebumcuğum diyordun ya, ben de dedim bunlar olur. Sonra dedim hikayeyi eksik anlatmayayım."

Hoseok duydukları üzerine turuncu gözlerinden ateş fışkırarak, Jimin'in çatlak eline tekme atmaya çalıştı. Yoongi ise son anda telefonu elinden bırakıp Jimin'i sağlam elinden tuvaletlere çekiştirdi. Aşırı sinirlenmiş bir Hoseok onları oldukça korkutmuştu.

Tuvalete dalıp kapıyı arkalarından çektiklerinde ise görmek istemedikleri başka bir görüntü ile karşılaşmışlardı.

"YANİ TAMAM YENİ EVLENDİNİZ DE İNSAN EVE GİTMEYİ BEKLER. SAN'I TUVALETTE DE YAPMAZSINIZ."

Hırr • Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin