17 yaşındayım adım Hande.
İstanbul 'da yaşıyorum. 1.75 boylarında orta kiloluyum. Kumral ve ela gözlüyüm. Gözlerim bozuk olduğu için arada bi gözlük takıyorum ama nefret ederim gözlük takmaktan ailemden gizlice okula giderken lens takıyorum tabiii. Zengin bir ailenin kızıyım. Tek çocuğum. Bi kardeşim olsun çok isterdim ama annem ve babam iş zamanından vakit bulamıyordu. Özel İstanbul Modern Kolejinde okuyorum. Zenginim ama öyle çok havalı biri gelmesin aklınıza belki biraz havalıyım. Okula gitmek için hazırlanıyordum, babamın çıkmasını bekledim sonra banyoya gidip lenslerimi bi güzel taktım. Yine çok güzeldim. Kendimi seviyorum, asla ben çirkinim demezdim. Kendimi övdükten sonra aşağıya indim ve servisin gelmesini bekledim. Neyseki 20 dk sonra anca gelmişti. Bu kadar geç gelmezdi servis acaba neden beni bu kadar bekletmişti diyip Çiğdem'e döndüm. ( Çiğdem, servisten en yakın arkadaşım, aynı sınıftayız, çok severim ama bi serviste konuşuruz. )
- Çiğdem bugün neden servis geç geldi acaba? dedim merakla.
- Bizim okula yeni çocuk geldi. dedi sevinçle.
- Hadi yaa kimmiş? dedim şaşırarak.
-Görmedin mi çatlak, arkada oturuyo bak dedi gülerek.
Nasıl farketmedim anlamadım. Genellikle hemen şıp diye görürüm. Çiğdem der demez döndüm arkamı baktıım. Ama nasıl baktıysam çocukla 3 sn göz göze geldik, elim ayağıma dolaştı. Hemen çiğdeme seslendim.
-Oha kızım bu çocuk bizim okulda mı yanii. dedim bol gülücüklerle.
-Evet, ama bizim sınıfta değil. dedi üzülerek.
-Olsun hangi sınıftaymış. dedim gülerek.
- 12/A
-Hııı dedim üzüntümü gizleyerek.
Ya nasıl olurda 12/A da olursun be çocuk. İçimden saydırmaya başladım tabiki. Bu arada bende 11/D sınıfındayım. Neden bu kadar sinir olduğumu sorarsanız, o sınıfta eskiden çok aşık olduğum çocuk, Emir var. Birde kankileri Ezgi Cansu ve Damla Bu üçlüden nefret ediyorum. Bizden 1 yaş büyük oldukları için bi havalar bi havalarr. Neyseki onlar 3.katta oldukları için pek görmüyodum.
Okula yaklaşmıştık sonunda. Herkes sırayla inmeye başladı. Bende tam iniyodum yeni gelen çocuk 1 sn deyip önüme geçti. Alla alla ilk günden bu ne böyle dedim sinirle. Bu okuldan tanıdıkları vardı galiba bu kadar rahat olduğuna göree.
Çiğdemle yavaş yavaş merdiveleri çıkıyoduk. Aklıma gelirken su almadığım geldi. Çiğdeme sen çık bekleme beni dedikten sonra indim merdivenleri kantine geldim. Paramı uzattım ve bi tane su derken biri itekledi arkadan param yere düştü. Sinirle.
-Gerizekalı yavaş olsana biraz. dedim
Bilin bakalım kim bu ? Tabikide okula yeni gelen çocuk. Bu çocuğun amacı ne ? neden hep karşıma çıkıyo uyuz şey.
-Pardon tatlım dedi kahkaha atarak.
Sabır, sabır diyerek su almadan merdivenleri çıktım. Sonunda sağ salim sınıfa varmıştım. Gizemin yanına oturdum. Gizem benim en yakın dostum herşeyimi onunla paylaşırım bende yeri farklı. Anlattım bugün olanları durmadan.
- Bu kadarıda fazla dedi gülerek.
Bende sinirden gülmeye başladım. Tamam yakışıklı çocuk ama bayabi havalıydı.Canım sıcak çikolata istemişti gizemle beraber kantine indik. Ve sınıfa çıkıyoduk. Arkamdan çiğdem seslenmişti ona bakıyodum, önüme bakmamıştım arkama bakarak çiğdemle konuşarak ilerliyodum. Birine çarptığımı hissettim, baktım ki sıcak çikolata yeni gelen çocuğun üzerine dökmüşüm.
-Şeyy çok özür dilerim dedim heyecanla.
Neden özür diledim ki salak gibii. Oh iyi yapmışım dedim içimden.
-Sakar önüne baksana dedi sinirle.
-Ödeştik dedim gülerek.
Okuldaki çoğu kişi bizi izliyordu. Cevap vermesini beklemeden Gizemle ilerledik, sınıfa gidene kadar güldük. Sıcak çikolatam gitmişti ama değerdi.
8 saat dersin sonunda okul bitmişti. Sabahtan beri o uyuzu görmemiştim. Birazda merak ettim kimlerle takıldığını. Aman banane dedim umursamıyomuş gibi yaparak. Gizemle beraber eve gidiyoduk, hava güzeldi servise binesim yoktu o uyuzuda görmek istemiyodum. Boş zamanlarda durmadan Gizem bana sevgilisiyle anılarını anlatırdı bıkmadan dinlerdim bende. Onları kıskanıyordum. 3 senelik bi ilişkileri vardı. Gizem ve Özgür aşkı başkaydı tabii. Neyse nazar değdirmeyelim. Gizem beni bıraktıktan sonra yoluna devam etti. Bende yavaş yavaş merdivenleri çıkmaya başladım. Yorulmuştum. Eve gidip kendimi yatağa atmam gerekiyordu. Birde anahtarı bulmak vardı. Çantamı güzel bi karıştırdıktan sonra bulmuştum anahtarımı , kapıyı açtığım gibi çantayı fırlattım rastgele bir yere. Ayakkabılarımı çıkarttıktan sonra odama gittim. Kıyafetlerimi çıkarmaya halim yoktu. Yürümeyi seviyordum ama bugün nedense bi yük vardı üzerimde anlamadım. Yattım çoktan uyumuşum bile. Annem çoktan gelmiş eve ruhum duymadı , gelip beni uyandırdı, üstümü değiştirmem gerektiğini söyledi. Haklıydı annem, kalkıp değiştirdim bende. Çok zaman geçmeden babam gelmişti. Kocaman sarıldım babama. Babamı çok seviyordum. Hep geldiği zaman sarılırım. Annem yemek yapmış bile, babamı çağırıp sofraya gelmesini söyledim. Hep beraber oturduk sofraya yemeklerimizi yemeye başladık. Babam bana döndü gülümseyerek ;
- Günün nasıl geçti kızım dedi
-Güzeldi baba klasik okul günü diyerek geçiştirdim.
-Tamam balim dedi gülümseyerek.
Yemeklerimizi yedikten sonra sofrayı annemle beraber kaldırdık. Odama geçtim laptop'umu yanıma aldım ve facebook 'a girdim ne var ne yok diye. Anasayfada gezerken ne görüyüm bidee.
Cansuyla yeni gelen çocuk fotoğraf koymuşlar. Cansuyu zaten sevmiyodum şimdi nefret ediyodum. Yeni gelen çocuğun profiline girdim merakla. Adının Çağatay Akman olduğunu öğrenmiş oldum bu vesileyle. İlişkisi yoktu fakat kızlarla çok haşır neşir olduğunu gördüm. Her fotoğrafta bi kız mutlaka vardı. Ne güzel gülüyordu bu çocuk yahuu dedim kendimi aşmış şekilde. Kızlarda güzel olsa barii , dedim lafı çevirip. Arkadaşlık isteği göndersem mi diye düşündüm sonra saçmalama hande dedim kendi kendime. Napcan elin erkeğini boşver eklerse o eklesin dedim ve laptop'u kapattım. Yatağa uzandım ve Matematik ödevim olduğu aklıma geldi, bi çırpıda kalktım yataktan. Çantamı açtım soru çözmeye başladım. Matematik dersini severdim ama aklıma çağatay takılı kalmıştı gülüşü geliyordu aklıma , salak gibi onu düşünüyordum. Aklımdan çıkarmaya çalışarak soru çözmeye gayret ettim. 50 soru çözdüm yattım yatağa ve uyumam gerektiğini düşündüm. Bi güzel daladım uykuya :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeyi Unutma.
Romance17 yaşındaki bir genç kızın aşk hikayesi. Alıntı değildir. Gerçeklikle alakası yoktur. Hayal ürünüdür. Kendim yazıyorum , kendi uydurmamdır. Kimseden yardım almıyorum. Okumanızı tavsiye ederim. Yeni yazmaya başladım. Devamını getiriyorum. ™ Tüm Hak...