Emir Yamandan ;
Çağatay'ın eski sevgilimle okulda dip dibe olmaları canımı sıkıyordu. Havalı , piç , kendine beğenmiş , zengin zübbee.
Bende zengindim fakat zübbe değildim. Onun gibi her kızı elde etme gibi bi çabamda yoktu. Handeyi sevdim , hala severim ama arkadaş olarak tabii. Ona zarar gelsin istemem. Çağatay'ın ne kadar yavşak olduğunu biliyorum. Hande Çağatay'ı değiştirebilir o potansiyel var. Ama o Çağatay'ın değişebileceğini sanmıyorum. Her kız gibi onu kullanıp atacaktı. Çağatay kimden öğrensiyse handenin eski sevgilim olduğunu ve onu çok sevdiğimi. O kavgadan sonra handeye bi yakınlaşmalar falan oldu tabii. Amacı intikam. Hande ise bişey görmüyo , saf ve iyi kalpli olduğu için.
Benimde şuan ki sevgilim Merve. Merveyle Çağatay eski sevgiliii. Çağatay sözde çok sevmiş onu , tabeee o benim külahımı anlatsın..
Merveyle çıkıyoruz nerdeyse 2 aydır. Ne kadar çok seviyosun deseler , sadece seviyorum ne az ne çok..
Hande hayallerimi süsleyen beni mutlu eden tek kişiydi. Ne kadar üzsede beni ne kadar kavga etsekte ona karşı sevgim azalmazdı. Farklıydı bende.. Şimdi Çağatay'a handeyi bırakmak istemiyorum. Eski sevgilim olsa bile.
Çağatay görünüşte ne kadar adam gözüksede , şuan erkekliğe bile ulaşamamış vaziyette.
Hande ise ona kendini kaptırmış belli. Benim handeyi Çağatay'ın elinden kurtarmam gerekiyor.
************************
Okuldan geldikten sonra Merveyle buluşcaktık. Yanına gidesim hiç yoktu. Bi bahanede bulamazdım. Aynı semtte oturmamıza rağmen 2 haftada bi görüşüyoduk. Doğruyu söylemek gerekirse sıkılmıştım bu ilişkiden. Ama Merve seviyodu beni. Bi yandan da umut vermek istemiyordum.
Aklım Handedeydi. Çağatay piçi kim bilir handeyi elde etmek için neler yapıyordu. Tek çağrem Merveden ayrılmaktı. Ayrılırsam Handeyi bırakma olasılığı yüksekti. Handeyle çok şey yaşadık. Şimdi yüzüne yabancı gibi bakmak beni üzüyordu.
Telefonun çaldığını fark edip açtım , arayan Merveydi.
-Aşkım nerdesin buluşcaz dimi ?
-Tamam gelicem Merve bekle 10 dk sonra yanındayım.
Merveye aşkım demek istemiyordum. Ben hayatımda tek bi kişiye aşkım dedim o da benim gerçek Aşkımdı. Kim olduğunu tahmin biliyorsunuzdur umarım.
Merveyle buluşmak için üstüme birşeyler giyip çıktım. Buluşma yerine vardığım gibi boynuma atladı..
-Hoşgeldin aşkısı
-Hoşbulduum diyip sahte bi gülüş yaptım.
Sonra beraber oturduk. Merve güzel bi fiziğe sahipti. Cana yakın iyi bi kızdı. Çağatay dan sonra bayabi yıpranmış bende hayat bulduğunu söylemişti.
Merveye Çağatay konusunu açmaya karar verdim.
-Sizin Çağatay'la ne kadar sürdü ilişkiniz ?
-Nerden çıktı bu şimdi ?
-Cevap verr
-15 ay
-Neden ayrıldınız ?
-Eski sevgilim peşimi bırakmıyodu. Git dedikçe hep yanıma geliyodu. Bi gün okul çıkışıma gelmişti. Söylemem gereken önemli şeyler var dedi bende yanına gittim. O sırada da Çağatay da gelmiş sürpriz yapmak için ama benim haberim yoktu. Söylesini beklerken beni kendine çekti ve dudagimdan öptü. Çağatay'da aldattığımı düşünüyo. Sonra ayrıldık ağır laflar etti.
-Anladım , peki o günden sonra barişmadiniz mı ?
-Hayır , barışmam ben haklıyım beni boş yere suçladı. İnanmadı bana güvenmedi. Sevseydi bu güne kadar bi mesaj atardı. O kadar şey yaşadık hepsini silip atan kendisiydi.
-Şimdi hala seni seviyosa , nerden biliyosun ki ?
-Sanmam , aradan 3 ay geçti. Dediğim gibi hiç mesaj atmadı. Biliyorum bana kızgındı. Ama açıklamama izin vermedi. Sadece ben göreceğimi gördüm dedi o kadar.
-Çağatay benim eski sevgilimle beraber galiba
-Adı ne ?
-Hande Atasoy
-Tanımıyorum. Beni ilgilendirmez zaten. Seni de dimi ?
-Kusura bakma merve beni ilgilendiriyo.
-Nasıl yani ?
-Yani şöyle seni üzmek istemem . hande ne kadar eski sevgilim olsada değerli benim için. Onun üzülmesine izin vermem.
-Sizin ne kadar sürdü ki ilişkiniz ?
-2 sene kadar sürdü. Neyse bunları geçelim. Sen yinede bil diye dedim.
-Tamam anladım , hava karadı eve gitmem gerekiyo dedi gözleri dolmuş şekilde.
-Hadi gidelim ama sende üzülme anlaştık mı ?
-Üzülmem dedi sahte bi gülüş yaparak.
Sonra eve gitmek için yavaş yavaş yürüdüm. Handeyi mi seviyordum ne oluyordu bana böyle ? Unutamadım kabul. Aynı okuldayiz , nasıl unutabilirdim ki ? Bana tek bir gülüşüyle ömrüme ömür katan hatunu mu ? Hayır yapamam , aklım , kalbim , beynim buna izin vermiyo. Hata yaptım. Merveyle çıktım. Nasıl yaptım bu hatayı ? Delilikti. Saçmalıktı. Merveye doğruları söylediğim için mutluydum. Yoksa daha çok üzülecekti. Bunuda vicdanım kaldıramazdı. Eve vardım yorgundum , duşa girdim. Bayabi rahatladım sanki üstümden bi yük kalkmıştı. Yatmak için odaya girdim. Son kez telefona baktım. Mesaj gelmişti. Mervedenn..
-Emir ben seni çok seviyorum , bugünkü konuşmadan şunu anladım. Sen handeyi hala seviyorsun sanırım. Çok kötüyüm şuan , ben sensiz yapamam. Lütfen bırakma beni.
-Merve kendine gel yarın okul var , geç yatma , ağlama benim için asla. Hadi uyu bakalım iyi geceler tatlı rüyalar.
Ne yazsam bilemedim. Bu kadar acımasızda olamazdım. Biraz alttan alıp hande konusunu açmadan geçiştirdim. Sonra bende hemen yatmak için yatağa geçtim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeyi Unutma.
Romance17 yaşındaki bir genç kızın aşk hikayesi. Alıntı değildir. Gerçeklikle alakası yoktur. Hayal ürünüdür. Kendim yazıyorum , kendi uydurmamdır. Kimseden yardım almıyorum. Okumanızı tavsiye ederim. Yeni yazmaya başladım. Devamını getiriyorum. ™ Tüm Hak...