angel.

68 5 0
                                    


'Cause what about,
what about angels?

They will come,
they will go,
make us special

Don't give me up
Don't give
Me up


Don't give me upDon't giveMe up

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


★゜・。。・゜゜・。。・゜☆゜・。。・゜゜・。。・゜★



Minden a helyzet ellen szólt. Olyan volt, mint egy álom. De még sem volt az. Hanem a valóság. A szörnyű valóság. Egyik jelenlévő sem tudott hozzászólni a történtekhez. Azt kérdezgették maguktól: hogyan történt ez úgy, hogy észre sem vettük? Hihetetlen. 

Egy lány még sokáig ott állt. Szívta magába a vizes föld és fű szagát. Nem érdekelte semmi. Az sem, hogy a bakancsa félig elsüllyed a sárban; az sem, hogy az arcára hullik az eső; hogy a haját tépi a szél. Pedig annyira a természete ellen szólt ez a lefagyott mozdulat. Hihetetlen.

A környezet felnagyobbodott a szemében, a hallása kiélesedett. Hallotta, ahogyan az órája másodpercmutatója halad, érezte, hogy a testében pumpál a vér. Viszont ott feküdt előtte egy test, abban a koporsóban, ami ennek a teljes ellentéte volt. A karóráján örökre megállt az idő, az ereiben nem csordogált többé vér. Egyszerűen hihetetlen. 

Mi késztethet arra egy embert, hogy önnön életét kiontsa?- kérdezte önmagától, de nem várt választ. Tudta, hogy erre a kérdésre nem létezik válasz. De számára akkor is elképzelhetetlennek tűnt, hogy a másik fiatal, aki úgy élvezte az életet, mint még senki sem széles e világon, ezt tegye magával. 

Az anyja szerint ezért a Pokolban fogja végezni. A gyászoló lány ezt korántsem hitte, hihetetlennek tartotta. Ha valakinek olyan angyali az arca, és angyali a természete is, nem kerülhet a pokolba. De ezt nem mondhatta ki, mert akkor jönne a te még csak gyerek vagy, semmit nem tudsz beszéd. De igenis tudott valamit. 

Mégpedig azt, hogy nélküle nem lesz több értelme az ő életének sem. Mitöbb, nem lesz értelme semminek sem. Minden volt. Egy igazi angyal, aki megmentette a lányt is, a puszta jelenlétével. 

Ennyi volt. Az ő angyala eltűnt, nincs többé, magára hagyta őt. Önző módon magára hagyta. De még ez az önzés is angyalhoz méltó volt. 

Elhatározta magát. Készen állt, hogy tegyen érte. 

Éjszaka már a víztorony széles korlátján egyensúlyozott. A bátorsága nagyobb volt, mint eddigi életében. 

Széttárta a karját. Érezte, hogy kibillen az egyensúlyából. De nem esett le. Előbb felnézett az égre, azt remélve, hogy átlát a viharfelhőkön. Egy hangra várt. Egy jelre. Az ő őrangyalától. De nem érkezett semmi. 

Életében másodszorra érezte igazán, hogy nincs vele. És már alig várta, hogy újra az ölelésébe fusson. 

Ellendítette a lábát és előredőlt. 

Az angyal akkor ismerszik meg, amikor repülni kezd. De ő nem volt angyal, mert csak zuhant és zuhant. De az agyában nem volt ennél jobb repülés. Mert az ő angyalához repült, miközben az anyja szavai visszhangzottak a fejében, ahogyan odalöki neki a mondatot a vacsoraasztalnál. 

Bármily hihetetlen számodra, az öngyilkosok nem angyalok! 





summer of 2016/17 (idk)



¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
isn't it lovely│short storiesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora