bölüm 8 KORKU

93 5 0
                                    


-5 yıl sonra-

Daniel sesten irkilip gözlerini açtı. Dışarda fırtına vardı ve sürekli olarak şimşek çakıyordu. Bir kez daha şimşek çaktı ve gök gürledi. Daniel yerinde sıçradı ve yorganına sarıldı. Daniel fırtınalardan hep korkmuştu. Fırtınalardan neden korktuğunu bilmiyordu. Belki çok gürültülüydü? Hiçbir fikri yoktu. Bir kere daha şimşek çaktı ve Daniel'ın gözleri yaşardı. Kalbi deli gibi atıyordu. Peluş ayısını aldı ve yataktan fırladı. Koşarak odasından çıktı ve yatak odasına gitti. Kapıyı sessizce ama hızlıca açtı ve yatağın ayak kısmından yorganı kaldırıp yatağa girdi. Yatağın baş kısmına doğru ilerledi ve babasına sarıldı. Rob gözlerini aralayıp Daniel'a baktı. Gözleri kızarmış, zaten kırmızı olan elmacık kemikleri dahada kızarmıştı. Rob kolunu Daniel'a sardı ve kendine yaklaştırdı. Daniel babasının boynuna sarıldı ve ve ağlamaya başladı. Gözyaşları Rob'un tişörtünü ıslatıyordu. Rob Daniel'a sarıldı ve başını öptü. Birkaç dakika öyle kaldılar. Daniel sakinleşmişti ama hala ağlıyordu. Rob baş ucundaki saate baktı, 2.30. Fırtına dahada kötüleşmeye başlamıştı. Daniel her gök gürlediğinde sıçrıyordu. Rob Daniel'ı sakinleştirmek için sıkıca sarılıyordu ama işe yaramıyordu. Stüdyoda çalışırken birkaç şarkıyı ezberlemişti, bunlardan en çok aklında kalan My December'dı. Belki sakinleşir umuduyla My December'ı söylemeye başladı.

"This is my December, this is my time of the year

This is my December, this is all so clear

This is my December, this is my snow covered home

This is my December, this is me alone

And I

(Just wish that I didn't feel like there was something I missed)

And I

(Take back all the things I said to make you feel like that)

And I

(Just wish that I didn't feel like there was something I missed)

And I

(Take back all the things that I said to you)

And I'd give it all away

Just to have somewhere to go to

Give it all away

To have someone to come home to

This is my December

These are my snow covered trees

This is me pretending

This is all I need

And I

(Just wish that I didn't feel like there was something I missed)

And I

(Take back all the things I said to make you feel like that)

And I

(Just wish that I didn't feel like there was something I missed)

And I

(Take back all the things that I said to you)

And I'd give it all away

Just to have somewhere to go to

Give it all away

To have someone to come home to

This is my December

This is my time of the year

This is my December

This is all so clear

Give it all away

Just to have somewhere to go to

Give it all away

To have someone to come home to"

Rob şarkıyı bitirdiğinde Daniel uyumuştu, kolunu yastığının üzerine uzattı ve Daniel'ı kolunun üstüne yatırdı. Daniel'la uğraşırken İrina'nın ona baktığını fark etmemişti. Rob İrina'ya bakıp gülümsedi ve diğer kolunu onun üzerine koydu. Tanıştıkları günü çok iyi hatırlıyordu. Rob umutsuzdu ve ruhsuz gibiydi, birde beli vardı o ayrı konuydu. İrina hayat doluydu, sorunların üstünden duygu değişimi olmadan gelebiliyordu. Brad İrina'nın Rob'a benzediğini söylemişti. Bu doğruydu, Rob fazla tepki vermezdi, İrina'da aynıydı. Resmen birbirleri için yaratılmışlardı. İrina'nın gözlerini kapattığını fark edince saate baktı, 3.15. Yarın günlerden salıydı, yani erken kalkması gerekirdi. Yorganı üstüne çekti ve gözlerini kapattı. Yarının çok uzun bir gün olacağını hissediyordu.

LIVING THINGSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin