Evet ben ecenaz babam ünlü bir doktor ve bende göz doktoruyum. Bugün tayinimin çıktığı hastanede ilk günüm direk odama girdim ve yeni asistanım Murat ile tanıştım. Ve ilk Hastam.
"Buyurun"
"Merhaba ben sanırım yanlış geldim çünkü benim doktorum siz değilsiniz" tam ben konuşacakken murat araya girdi.
"Enes bey tanıştırıiyim ecenaz hanım, sizin doktorunuzun tayini çıktığı için ece hanım sizinle ilgilenecek"
"Merhaba" dedi genç adam
"Merhaba" dedim.
"Şikayetiniz neydi"
"Benim lenslerimin değiştilme zamanı geldi kontrol için geldim"
"Peki sizi şu koltuğa alayım"
"Şu nasıl "
"Hayır hala bulanık"
"Bu"
"Evet bu oldu"
"Enes bey işiniz neydi?"
"Ben mimarım"
"Anladım gözlerinizi çok yoruyorsunuz bu yüzden biraz ilerlemiş ayrıca lütfen lensleriniz uyandıktan sonra takıp gece yatmadan sonra çıkartmanızı rica ediyorum."
"Peki "
"O zaman reçetinizi yazyim"
"İyi günler"
"İyi günler"tam dışarı çıkacakken içeri küçük bir kız çocuğu girdi.
"Duru kızım"dedi demekki evli halbuki çok genç duruyordu.
"Baba annem geldi"
"Ne nerede?"o sırada kapı açıldı.
"Başak" dedi enes içeri giren kadınla beraber sonra içeri murat girdi
"Efendim tutamadım özür dilerim" dedi mahçup bir şekilde
"Enes ben duruyu görmek için geldim ama duru birden benden kaçtı"
"Kaçar tabi senin gibi annesi olunca!" anladığım kadarıyla boşanmışlar.
"Enes lütfen öyle şeyler söyleme" şuanda bir izliyeci gibi onları şaşkınca izliyordum.
"Ya yeter anne lütfen ben ve babamı rahat bırak biz seni istemiyoruz" dedi küçük kız yaşlı gözlerle bende araya girdim
"Bakın ben bir piskolog değilim fakat belliki kızınız bu durumdan fazlasıyla etkilenmiş kavganızı kızınızın yanında etmemenizi tavsiye ederim"
"Pardon siz kimsiniz de bizim aramıza giriyorsunuz haddinizi bilin kızıma nasıl bakacağımı size soracak değilim" daha sonra enes araya girdi
"Sen mi kızına iyi bakıyorsun bu yüzfen mi kızını doğurup başkalarının kollarına gittin"
"Hanım efendi rica ediyorum dışarıya çıkarmısınız"
"Anlamadım"
"Diyorum ki dışarıya çıkmassanız güvenliği çağırmak zorunda kalacağım"
"Seninle daha sonra görüşeceğiz" diyip çıktı.
"Çok teşekkürler güzel abla"
"Rica ederim tatlı küçük şey"
"Ben özür dilerim ece hanım"
"Sorun değil ama çocuğunuzun yanında bu şekilde kavga etmemelisiniz"gözlerini devirmekle yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ DOKTORUM
FanfictionArkadaşlar çok farklı bir konu seveceğinizi düşünüyorum. Fan kitabı olucak. Enes Baturu çoğu kişi biliyordur ve Ecenaz Üçer kendisi oyuncu fakat iki karakterde çok farklı olacak biri ünlü bir profosör doktor kızı diğeri ünlü bir iş adamının mimar...