Arkadaşlar yukarıdaki video çok güzel izleyip beğenmeyi yorum yapmayı ve kanala abone olmayı unutmayın. Aranızda istek video isteyen olursa yorumlara yazarsınız :D
...
Sabah uyanıp üzerimi değiştirdim.
Masaya tek kişilik bir kahvaltı hazırladım. Bir de not bırakıp gittim. Aklıma bugün enes ile buluşacağım geldi. Hastaneye gidip işlerimi hallettim.HASTANEDEN SONRA
Enes 'i arayıp konum atmasını söyledim. Attığı konuma gitmek için bir taksi çevirdim. Yolda giderken ne konuşacağımzı düşündüm. Geldiğimi fark edince parayı verip indim. Kafeye girince cam kenarında oturduğunu gördüm. Olduğu yere doğru yürüdüm.
"Hoş geldin"bu sözüne gülümseyerek cevap verdim.
"Konu neydi?"
"Ece naz ben kızına düşkün bir babayım duru için yapamayacığım hiç bir şey yoktur. Duruyu en iyi şartlarda yetiştirmeye çalışıyorum. Başak duruyu doğurduktan 2 ay sonra beni ve duruyu terk edip gitti. Annem de durunun süt annesi de duru için her şeyi yaptılar. Ama hiç biri yetmedi çünkü durunun bir anneye ihtiyacı var." bu cümlesinden sonra ne demek istediğini anlamıştım.
"Duru şimdiye kadar sana yakın olduğu kadar birine yakın olmamıştı. Duru seni çok seviyor, ben senden duruya annelik yapmanı istiyorum."
"Enes bak annesiz yaşamak annesizlik ne demek çok iyi biliyorum."
"O zaman durunun nasıl hissettiğini bilirsin."
"Enes ben buna şıp diye cevap veremem biraz düşünmem gerekiyor. Şimdilik görüşürüz."
"Peki hoşça kal"
"Görüşürüz"
Yolda çok düşündüm,nasıl kalbim elverir o kızı annesiz bırakmaya.Eve gelip babamın yanına oturdum.
"Baba ben annesiz yaşayamam dedim ama sen varsın benim hayatımda bir tek sen vardın ama..
"Ama?"
"Baba ben birini seviyorum." diye söyleyiverdim. İşte babama söylediğim ilk yalan!
"Peki ama niye mutsuzsun"
"Baba ben düşündüm ki sen... Sen ben evlenince annemin yokluğunu hisseder...
"Bak kızım ben seni şimdiye kadar he özgür büyüttüm hep istediğin oldu şimdi ise büyüdün ben senin düşüncelerine karışamam." diyince gözümden bir yaş geldi kendimi tutamayıp babama sarıldım. Peki ya ben evlenince annemi özlerse ya benim evlenmeme üzülürse o zaman ne yaparım ben. Yüzümü avuçlarının arasına alı söze başladı.
"Peki senin sevdiğin adam da kimmiş?"
"Aslında tanıyorsun #enesbatursungurtekin"
"Kızım enesin bir kızı var bunu biliyorsun değil mi"
"Evet babacım ben her şeyi göze aldım hem kızıyla çok iyi anlaşıyoruz"
"Sen nasıl istersen"
"İyi geceler babacım"
"İyi geceler"odama çıkıp enesi aradım.
"Alo"
"Efendim"
"Şey bugün konuştuklarımız hakkında bir şey söylemek istiyorum; ben teklifine e-evet diyorum. Ailenle konuş ne zaman isterseniz gelir istersiniz. Ben babamla konuştum."
"Peki"
"Peki"diyip telefonu kapattım. Ben onun için gidiğim babama yalan söyliyim. Teklifini kabul edeyim. Ama o peki desin kapatsın konuyu.Neyse üzerimi değiştirip uykuya daldım.
...Sabah uyanıp üzerimi değiştirdim.
Kahvaltıyı hazırlayıp evden çıktım. Hastaneye gidip işlerimi hızlı bir şekilde hallettim. Cemre(solmaz) ve Sunay 'a haber verip bir kafede buluştuk."Ee sen niye bizi topladın böyle?" diye sordu cemre
"Size bir haberim var... evleniyorum"
"Ne?! Kimle?!"diye sordular aynı anda
"Kızlar sakin olun"dedim sırıtarak
"Böyle çok yakışıklı tatlı mı tatlı bir adamla"
"Kız iki gün görüşmedeik ne ara birini buldun" dedi sunay
"Söylede adamı araştıralım"(cemre)
"Enes Batur Sungurtekin"
"Hıı bu adamın bi kızı var ailesi ile beraber yaşıyor zengin bir mimar" sunay
"Waw"cemre
"Ee düğün ne zaman " sunay
"Bi sakin daha istemediler bile sadece ailesi ile tanıştım"
"Hıı tamam" cemre
YAZARDAN
O gün çok eğlendiler belki de son eğlencesi idi. Akşama kadar dışarda dolaştılar. Ece naz eve gelip babasının yanağına öpücük kondurdu. Belki de son öpüşüydü babasını ¡¿
Erkenden uyudu. Çünkü gerçekten yorulmuştu bedenen değil ruhen çok yorulmuştu acaba bundan sonraki hayatı nasıl geçecek hep beraber okuyalım🌷...
Bölüm kısa geldi ama diğer bölüm erken gelecek kusura bakmayın lütfen
Yıldıza dokunmayı unutmayın
Yorum yapmayı unutmayın
Hepinizi seviyorum 💕💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ DOKTORUM
FanfictionArkadaşlar çok farklı bir konu seveceğinizi düşünüyorum. Fan kitabı olucak. Enes Baturu çoğu kişi biliyordur ve Ecenaz Üçer kendisi oyuncu fakat iki karakterde çok farklı olacak biri ünlü bir profosör doktor kızı diğeri ünlü bir iş adamının mimar...