KINA

319 28 40
                                    

2GÜN SONRA

Güzel bir sabaha daha uyandığımı varsayarak üzerimi giyinip aşağı indim. Güzel bir kahvaltı hazırlayıp arzu anneyi aradım, o sırada babam kahvaltıya başlamıştı.

"Alo günaydın anne"

"Günaydın kızım"

"Ben ne zaman geliyim ne zaman müsait olursunuz"

"Gel şimdi kıyafetler zaten burda ben buraya kuaförü çağırım"

"Olur görüşürüz"

"görüşürüz kızım"

Hazırlanıp yola koyuldum. Eve geldiğimde zile bastım kapıyı enes ve duru açtı duru koşarak bana sarıldı bende ona:) herkes bana hoşgeldin dileklerini ilettikden sonra beni bir odaya aldılar. Ayrıca evide süsleyen bir çok kişi vardı anlamını bilmediğim bir heyecan bastı içimi.Saçım da hazır olunca kıyafetimi giydim saata baktığımda saatin 20:30 (sekiz buçuk) olduğunu gördüm içeriye arzu anne ve tatlımı tatlı duru içeriye girdiler ve ellerinde bir tepsi ile bana doğru yaklaştılar.

"Kızım hazırımısın"

" Evet annecim" yavaşça içeriye girdim içeriden şarkı sesleri geliyordu.Herkes dans ediyordu, beni de dansa davet ettiler bense oturmayı tercih ettim. Sonunda kına yakılacaktı ne kadar istemesem de o küçüçük çocuk için katlanmak zorundaymış gibi hissediyorum. Enes ve beni aynı örtünün içine aldılar. Ve etrafımda dönmeye başladılar  ben ağlayınca elime kınayı yakacaklardı. Ben annemi düşündüm çünkü şuanda yanımda olmasını istediğim tek kişi oydu. 

"Aç kızım elini" bende açtım

"Kız kapat biraz nazlı ol" gülümseyerek elimi geri kapattım. 2 altına elimi açtım kınalar sürüldü. Artık dans zamanıydı enes ve annesi beni kaldırdılar hem de zorla az buçuk bir şeyler biliyordum oynayıp yerime oturdum. Ve korktuğum şey başıma geldi. YÜZÜĞÜM kayıp cemreyi yanıma çekip aramaya başladık o odaya bakmaya ben de bulunduğum yerlere bakıyordum, o sırada enes yanıma geldi elini bana uzattı 

"Bunu arııyordun "

"E-evet teşekkürler" şoktaydım nasıl ondaydı anlamıyorum. Zaman gittikçe ilerliyordu. Babamı merak ediyordum yanıma hala gelmemişti. Cemreyi yanıma çağırdım.

"Babam nerde?"

"IIIIII Şeyy erdeniz amca biraz başı ağrdı o yüzden evde dinleniyor"

"Ne bana niye haber vermediniz off " tam gidecekken biri kolumdan tuttu bu enesti 

"Nereye gidiyorsun?"

"Off bırak kolumu"

"Bırakmıyacağım kına bitsin sonra nereye gidersen git"

"Benim canım şimdi kına bitmeden önce gitmek istiyor"bana cevap vermeden arkamızdaki sandalyeye oturttu. Gıcık işte ne olacak,  sanırım cemre  çoktan gitmişti. Ne yapıyor acaba babam şimdi? 

Kına bittiktn sonra ellerimi yıkadım üzerimi değiştirdim. Artık eve gitme vakti gelmişti, eve geldiğimde kimse yoktu evde babam niye yok!! Kalbim küt küt atıyordu elimdeki telefon aklıma yeni gelmişti hemen babamı aradım  ama cevap vermedi. Ne yapacağım şimdi benn 


EVET BİLİYORUM ÇOK BEKLETTİM AMA İNANIN ZAMANIM OLMUYOR..

İYİ OKKUMALAR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖZ DOKTORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin