Arkadaşlar medyayı Pinterestte buldum kendim yapmadım¡
👓👓👓👓👓👓
Sabah alarm sesiyle uyandım. Kendimi mutlu gibi hissediyordum, sonra parmağımdaki yüzüğü hissettim. Telefonuma gelen mesajın sesiyle irkildim. Gelen mesaj enestendi. Annesi ile bu gün alış verişe çıkacakmışız bi ama neden diye yazasım geldi sonra evleneceğimiz aklıma geldi. Kalkıp üstümü giyindim

Aşağı inip kahvaltıyı hazırladım. Babamla birlikte güzel bir kahvaltı yaptım. Babama enesin annesi ile alışverişe gideceğimizi söyledim. O da iyi eğlenceler dileyip eline sehpanın üzerindeki defteri alıp gitti. Acaba o defter de ne yazıyor ya...
5 DK SONRA
Korna sesiyle irkildim, montumu giyip dışarı çıktım. Annesi ön koltukta oturmuş ordan bana el sallıyordu. Enes beni takmayarak telefonu ile bir görüşmedeydi ve ben niye bunu kafaya takıyorum😵. Arka koltuğa oturmam için ön koltuğun öne doğru ittirilmesi gerekiyordu. Arzu anne kalkıp koltuğu öne doğru itti bende arkaya geçip oturdum dikiz aynasından ennesle göz göze geldik. Enes hem bana bakıp hemde arabayı çalıştırdı. İlk gözlerini kaçıran ben oldum😏. Yol boyunca sadece arzu teyze konuştu aşk evlilik ile ilgili bir sürü şey söyledi ama ne kadar fa çok konuşuyor Allah bilir başbaşa kalsak başıp patlayabilirdi. Mağazaya girdiğimizde bindallık köşesine gittik. Çok güzellerdi e yani bir kere evlencem güzel bir şey alayım önce gözüm bir mora çarptı sonra yeşil kırmızı off çok güzeller.
"Kızım istersen bir tanesini dene"
"Olur" diyerek onayladım. En güzellerden başladım bedenime uygun bir bindallıya ihtiyacım vardı yanımızdaki kadın yüksek olduğu için yetişemedi enes gelip ona verdi kız da enese hayran hayran bakıyordu bu benim çok sinirimi bozmuştu. Aralarına girip
"Pardon artık bindallımı alabilir miyim?¡"
"Tabi mustakbel karıcığım" ay o ne dedi bana hızlıca alıp kabine girdim. Tam üstüme oturmuştu.

"Nasıll"
"Güzel" dedi arzu teyze enes ise elindeki mavi bindallıyı bana uzatarak
"Bence bunu denemelisin"
"Olur" aslında güzel olmuştu alışverişe çıkmak eğlenceli olmuştu ya da bana öyle geliyor¡
Dışarı çıktığımda enes ile duruyu konuşurken gördüm, arzu teyze ise bana ağzı açık bakıyordu.
"Ne oldu¿! Çok mu kötü oldu!"
"Hayır çok güzel olmuş 👌❤️"
"Prensesler gibi olmuşsun"diyerek bana doğru koşup sarıldı tabi bende ona.
"Yarın kına var nerde yapacağız" diye sordu arzu anne
"Bilmem" diye karşıladım.
"O zaman yarın bizde buluşalım" dedi bende onaylamak için kafamı salladım o sırada yürüyorduk, ayrıca elimi tutan tatlı bir el vardı. Alışverişten sonra beni eve bıraktılar. Ben eve girdiğimde babam salonda oturmuş vaziyette deftere yine bir şeyler yazıyordu. Ne vardı şu defterde Hâla anlamıyordum. Babama selam verip mutfağa geçtim. Yemek hazırlayıp babamı çağırdım. Babama yorgun olduğumu söyleyip odama çekildim.
YAZARDAN...
Artık git gide mutlu oluyordu ama bunun farkında bile değildi. Belki de mutlu olmak istemiyordu nedeni ise mutluluğu yerle bir olur diye korkuyordu. Enes gördğünde artık çok mutlu oluyordu.Ama bunun farkında bile değildi. Bu hikayede bir çok gizem olacak eki ya sen bunları merak ediyormusun?
O zaman ne yapıyoruz...
1- HİKAYEYE VOTE (beğeni,yıldız)YAPIYORUZ
2-YORUMLARA DUYGULARIMIZI DÖKÜYORUZ
3-BU TÜR HİKAYELERİ SEVEN ARKADAŞLARIMIZA PAYLAŞIYORUZ(hikayenin daha fazla popüler olması için)
....
Biliyorum çok kısa ama ne yapayım idare ediniz sevgili okurlarım
Anlıyorum çok beklettim bir sonraki bölüme az kaldı sabret tatlı okur;)))
SEVİLİYORSUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ DOKTORUM
FanficArkadaşlar çok farklı bir konu seveceğinizi düşünüyorum. Fan kitabı olucak. Enes Baturu çoğu kişi biliyordur ve Ecenaz Üçer kendisi oyuncu fakat iki karakterde çok farklı olacak biri ünlü bir profosör doktor kızı diğeri ünlü bir iş adamının mimar...