İSTEME 💍

360 31 38
                                    

Neymiş sevgili değillermiş bizde yedik 🤪



Sabah uyanıp temiz bir duş aldım. Üzerimi giyinip cumartesi gününün tadını çıkarmak için hazırlandım.

Aşağı inip güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım. Babamın odasının önünde durdum. Kapıyı tıklattım. Ve kapıyı açtım. Eldeki deftere bir şeyler yazıyordu. Beni görünce defteri saklamaya çalıştı.

"Babacım günaydın kahvaltı hazır" bir şey görmemiş gibi davrandım. Ama acaba ne yazıyordu. Aman adam doktor belki...

YAZARDAN😊

İkiside kahvaltı edip salona geçtiler. Biraz sohbet ettiler. Babası bir işi olduğunu söyleyip çıktı. O da cemre ve sunay ile görüşmek için dışarı çıktı bir kafede buluştular bir şeyler içip kalktılar. Bir kaç mağzaya girdiler. Hadi benden bu kadar gerisini ecoşumdan okuyun

👓👓👓👓

Avm de beni bıktırdılar illah isteme gecesi için kıyafet bakalım. Ya daha ne zaman isteme olacak onu bilmiyorum. Ben bu düşüncelere dalarken telefonum çaldı. Arayan enesti açıp bir kenara geçtim.

" Efendim"

"Yarın isteme var"

"Bu kadar erken mi"

"Bu kadar mız mız olmasan"telefonu yüzüne kapatıp biraz tebessüm ettim ve kızların yanına doğru yürüdüm.

"Kızlar yarın beni istemeye gelecekler"

"Ee o zaman kıyafet bakalım" bende kabul edercesine kafamı salladım. O zaman macera başlasın!

Cemre bembeyaz bir elbise gösterdi bu çok sadedeydi. Sunay ise mavi kısa tüllü taşlı bir elbise gösterdi. Hayır ya bunların hiç biri bana göre değill.!

Bense askılıkta beya hoş bir abiye gördüm. Bana yakışacağını düşünerek alıp koşar adımlarla kabine girip üzerimi değiştirdim. Perdeyi açtığımda karşımda iki çift hayran göz gördüm.

"Bunun altına güzel beyaz bir ayakkabı harika olur" dedi cemre

"Aynen kankaa"

"O zaman bunu alıyoruz"

"Yess" dedi sunay

"Evett" ayakkabı reyonuna girip bir ayakkabı seçtim bunu da alıp herkes evler dağıldı.

ERTESİ GÜN...

Sabah uyanıp üzerimi değiştirip aşağı indim. Ben kahvaltıyı hazırlarken babam ise salonda yine o deftere bir şeyler yazıyordu. Babama daha beni isteyeceklerini söylemedim. Sofra hazır olunca babamı çağırıp oturduk. Ağzıma bir kaç lokma attıktan sonra söze başladım.

"Babacım"

"Efendim kızım"

"Şey...

"Ne?"

"Baba eğer iznin olursa beni bu gün istemeye gelecekler"

"Hıı tamam gelsinler bakalım"

Kahvaltı ettikten sonra cemre ve sunayı eve çağırdım.

Kapının ısrarla çalmasıyla sunay ve cemrenin geldiğini anladım. Kızlar gelmeden önce babam arkadaşıyla buluşacam diye çıkıp gitmişti. Kızlrı bekletmeden kapıyı açtıp beni görmezden gelip ellerindeki eşyalarla odama çıktılar bende yanlarına gittim.

"Şimdi bebişler önce iş dağılımı ben zaten evi 2-3gün önce derinden bir temizlik yaptım ama yinede süpürme toz felan bunlar cemre bebiş sende sunay aşka benle sen yemekleri yapacağız"

GÖZ DOKTORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin