Arkadaşlar bu benim ilk deneyimim beğenirseniz yorum yaparmısınız
Yapraktan
Her sabah olsuğu gibi bu sabahta alarmıma beddua okuya okuya zorla uyanmıştım. Bugün okulun ilk günüydü. Lisenin de son sınıfı. Seneye üniversite. Bir bitmiyo bu okul ya. Ne var sanki bu kadar okuyunca. Tuvalete gittim ve yüzüme suyu fırlattım ki anca uyanıyım. Sabah sabah buz gibi geldi. Sonra gidip ojul formamı giydim. Yani ne gerek var formaya direk git pijamayla oh ne rahat. Ben yaprak ayvaz işte ben buyum pijamalarıyla okula gidebilecek bir kız. Ana kraliçe aşağıda güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. İlk gün diye. Anlamıyorum ana kraliçe benden heyecanlı ilk gün diye. Neyse kahvaltımı yarım yamalak olsa bile yedim. Ardından bizim çocuklar kesin beni bekliyordur diye hemen çantamı alıp çıktım. Çıktığımda hepsi beni kapıda bekliyordu.
(Gökhan=G Ali=A Yaprak=Y Sinan=S Oğuz=O )
G= Kızım nerede kaldın ya ağaç olduk burda valla biraz daha geç kalsaydın bırakır giderdim he
Y= Ya gökkuşum özür dilerim benim klasik günüm işte.
A= Ya tamam gitmeyin kızın üstüne hadi geç kalıyoruz okula almıycaklar artık zaten devamsızlık sınırda
S= Aynen Ali haklı hadi yola koyulalım.
Yazardan
Bir an önce gitmek için hızlı hızlı yürüyorlardı. Ve okula vardılar. Tam içeri gireceklerdiki zil çaldı hemen koştular. İlk ders fizikti. Yaprak uyuyordu. Alide kafasını sıraya gömmüş bekliyordu. Oğuz kime pislik yapsam diye düşünüyordu. Gökhan ve Sinan'a artık ulaşılamıyordu.
Yapraktan
Dersin bitmesine 10 dk. vardı ama bana o süre 10 asır okarak geçmişti. Fizikçide amma uzatıyordu ya. Ne kadar seviyor mesleğini. Neyse en sonunda bizimkilerle kantine indik. Ve beni bir sürprüz bekliyordu. Tabikş de sırık başka ne sürpriz olabilirki bana.
(Barış=B)
B= Günaydın amazon kızım
Y= Günaydın sırıkların efendiside senin sayende bana gün daha ayamadı yada gitmezsen yarın sana gün aymıycak şimdi defol git burdan sabah sabah sinirlendirme beni.
B= Bakıyorumda sabah sabah enerjin dolu yine.
A= Oğlum bas git lan
S= Yani sabah sabah bir sohbet edelim dedik sayende hepimizin tepesi attı lan bi git.
G= Oğlum hadisene açtırtma bana ağzımı
B= Tamam şimdi gidiyorum ama seni girmeye gelicem amazon kızım.
Ve Barış gitti
(Akadaşlar bu arada teamali ciyim ama team barışçılara da sürprizim olacak;) )
Aliden
Sabah sabah yine gelip benim sinir etmişti. Yani ne yapabilirimki o masum kişiye gelip sataşmak kızdırmak mental olarak ta olsa canını acıtmak. Zil çalmıştı ancak böyle düşüncelerimden kurtuldum.
Yazardan
Okul bitmişti. Yolda
A= Bakın ne diycem bu gün bana geöelim oyun falan oynarız takılırız.
Herkes olur demişti. Direk Alinin evine geçtiler. Yaprak halıda yuvarlanıyordu, Oğuz tuvalette twitter da dolanıyordu, Ali telefonda oynuyordu Gökhan ve Sinan da kız bakıyorlardı.
A= Gençler hadi tabu oynayalım.
S= Kim kim olsun.
Y= Ben ve alikuşum siz hepiniz.
(Bu arada oğuz tuvaletten çıktı)
G= Kabul.
O= Cezada var dimi.
Y= Var tabi oğuzkuşum en ağırından hemde. Ceza bence kazanan takım kaybeden takıma istediğini yaptırcak.
A= Ben varım
S,G,O= Bende varım.
Y= Hadi başlayalım ilk kim.
S= Siz başlayın.
G= Bencede
Y= Alikuşum hazırmısın.
A= Hazırım küçük titan.
Y= Başladım............. (Kesinlikle yazmaya üşenmedim)
O= Süre doldu.
G= Yuh ya 4 de 4 yaptılar bu ne ya siz bunamı çalışıyorsunuz her gün anlamadım.
A= Yaprak hazırmısın.
Y=Hazırım Alikuşum gönder gelsin.
A=......... (yazarınız kesinlikle bunada üşenmedi)
S= Yuh abi 8 yaptılar bence biz yol yakınken dönelim.
O= Yok öyle bir dünya başladıkmı bitircez.
G= O zaman kardeşim sen tek başına bitir.
A= Bazıları kuralları unutmuş galiba bizde başlanan bir oyunda mızıkçılık yapanlara ne olur.
Y= Ellerine vurulur
O= Aynen öyle
O= Uzatın ellerinizi
Sinan ve Gökhan ellerini uzatır hepsi sırayla ellerine vurur ve ikiside canlarının acısıyla bağırır ama elleri kıpkırmızı olmuştur.
Yazardan
Bir süre sonra hepsi tekrardan sıkılmaya başlamıştır. Zaten geç olsuğu için evlere dağılırlar.
Sabah yapraktan
Sabah yine alarmla kavga ede ede uyandım. Sonra günlük rutinlerimi gerçekleştirip aşağı indim. Ana kraliçenin hazırladığı kahvaltıyı yedim ve beni bekleyen çocukların yanına çıktım.
Y= Günaydın kuşlarım.
G,O,S=Günaydın başkan.
A= Günaydın küçük titan.
Y= Hayde okul yolcusu kalmasın. Dedim ve ilerlemeye başladım arkamdan bana yetiştiler.Okula girmiştik. Sonra arkada bir kız belirdi. Sarı saçlı bir makyaj güzeli bir kızdı. Kim bilir yüzünde kaç ton makyaj vardı. Bir insan neden bu kadar makyaj yapar ki. Alinin yanından geçerken günaydın gamzeli dedi ve gitti. Bu benim çok sinirimi bozdu. Sanki kalbimi biri sıkıyordu. Neden bana böyle bir şey olmuştu ki. Ama Ali ona hiçbir şey demedi hatta duymazdan geldi. Ben yine derste uyudum. Aslında bu sene üniversite sınavı vardı ama derste dinlesem bile anlamıyordum. O yüzden bende uyumayı seçiyordum. Gökhan çok garipti aslında sormama gerek yoktu her halinden belliydi. Kesin yine Merve ona trip atıyordu. Merve onun sevgilisi. Onlar böyle kavga eder daha doğrusu bizim Gökhan sığırı bizim kızı kıskançlıklarına boğar ve Merve'de bunalıp ayrılır ama yine dayanamıyıp barışırlar. Tabi bu bizim sığır Merve onunla barışana kadar büyük bir depresyona girer. Biz sohbet etmeye başladık. Sinan birden bir yere bakakaldı. Arkamı dönüp baktığımda bir kızı gördüm ona bakakalmıştı sanırım. Hemen kalkıp onun yanına gitti. Biz şaşkın şaşkın ona bakıyorduk. Sinan kıza
S= Merhaba ben Sinan karşımdaki güzel bayanın adı ne acaba öğrenebilirmiyim?
E= Ece şimdi öğrendin gidebilirsin
S= Peki seninle başka zaman görüşme şansım olurmu
E= Bir ajandama bakmam lazım kusura bakma ajandan sana dolu başkasına açık şimdi bay bay.
Ve Ece oradan uzaklaşır. Sinan sadece öylece bakakalmıştı. Ece neden ona soğuk davranıyordu. Aklından bunları geçerken Yaprak onu yanına çağırdı. Hadi ama Sinankuşum kaldın orada gel yanımıza. Sinan duymadı. Hepsi Sinan a sesleniyordu. En sonunda Gökhan onu dürttüde kendine geldi.
Yapraktan
Kantine indiğimizde Ali ile beni büyük bir sürprüz bekliyordu.
Tabikide sırık ve Bade. Başka kim bize takmıştı ki.
(Barış->B , Bade-> Ba)
B= Günaydın amazon.
Y= Sırık senin beynin almıyormu ben sana bir daha yanına gelirsen bir daha sana gün aymayacak demedimmi. Dedim eee neden hala yanımdasın.
B= Sabah sabah moreller muhteşem bakıyorum amazonum.
A= Amozonum ne lan oğlum bas git hadi.
Y= Alikuşum tamam sakin kavga falan çıkmasın şimdi.
Ba= Günaydın buz prensi.
A= Bade bak nolursun bir de seninle uğraşmayayım.
Ba= Sen yeterki iste Ali ben sadece seni görmek istemiştim.
Y= Sen neden Aliyi görmek istiyorsun. Sana noluyor nesin sen onun sevgilisi yok bir düşünüyüm ha buldum arkadaş yok o da değil hım buldum hiçbirşeyi. Şimdi ikinizde burdan gitmişti.
G= Kızım o nasıl posta koymaktı bayıldım.
Y= E kime benzemişim.😉
Yazardan
Yaprak eve giderken arkasında bir el tutar Yaprak atkasını döner ve şaşırırEvet ilk bölüm buydu. Sizce nasıldı. Bu arada 1045 kelime. Beğendiyseniz söyleyin sonra ben üzülürüm. Neyse baya saçmaladım ben yine evet sizce yaprağın kolundan tutan kim. İyi birimi yoksa kötü birimi kim olsun. Amma uzattım neyse bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Prens ve Anti Prenses
Fanfiction12 yıllık gamzeli çocuğun aşkı ve aşkın ne olduğunu bilmeyen ama aşık olup anlamayan bir anti prenses hikayesi