Selam arkadaşlar ben geldim. Neyse iyi okumalar
A= Yaprak sen ne saçmalıyorsun.Y= Ya Ali inandınmı.
A= Yaprak ben seninle 12 yıldır arkadaşız dostuz sen nasıl öyle düşünürsün.
Y= Ali ben çok üzgünüm bilmiyorum kalp bu söz dinlemiyor.
A= Yaprak aç kapıyı çabuk.
Ali çok sinirliydi beden bu kadar sinirlenmiştiki. Hemen kapıyı açtım.
Sonra aşağı indi.A= Arkadaşlar bu Yaprak varya bana aşık olmuş.
G= Ne olmuş ne
A= Aşık olmuş şimdi ben gidiyorum bir daha Yaprakla görüşmemek üzere.
Ben çok ağlıyordum.
Y= Ali nolursun gitme lütfen.
A= Neden bana daha çok aşık ol diyemi.
Birden kalktım. Meğerse uyuyormuşum. Hemde Alikuşumun kollarında.
Y= Ali ben sana ne dersem diyim beni bırakma tamammı.
A= Yaprak saçmalama ben seni niye bırakıyım ki ben her kezi bırakırım seni bırakmam.
Aliye hemen sarıldım. Çok korkmuştum söylediğimde acaba beni bırakırmı.
Y= Ali sahile gidelimmiA= Gideriz küçük titan.
Okul bitti. Ben bütün gün uyudum tabi. Sonra sahile gittik. Dolaştık denizi izledik koştuk eğlendik sonra alinin evine gittik. Yine halıda yuvarlanıyordum. Sonra bir vakit sonra gece oldu hepimiz evlere dağıldık. Tabiki beni eve yeniden Ali bıraktı. Sabah alarmın iprenç sesiyle uyandım. Neden okullar öğlede başlamıyor. Neden sabahtan offf. Günlük rutinlerimi hallettim. Aşağı ana kraliçenin yanına indim. Bu sabah güzelce kahvaltımı ettim ve kapıya koştum. Her zamanki gibi bizim 4 sığır oradaydı.
Y= GünaydınA= Günaydın küçük titan
G,O,S=Günaydın başkan
Y= Eee hadi gidelim daha ne bekliyoruz.
Yavaş yavaş okula gidiyorduk tam okula girdiğimizde zil çaldı sınıfa giderken bir tane kız geldi. Tabiki bade.
Bade= Nasılsın buz prensi.Ali hiç tepki vermedi.
Bade= Halamı buz prensi. Emin ol bir gün benim değerimi anlayıp benimle konuşmaya başlıycaksın.
Y= Eminim bade hadi sen şimdi git bu hayallerindende kurtul artık çünkü bunların gerçek olacağını sanmıyorum eğer olacaksa bile senin bu tavrından dolayı herkes senden soğuyor.
Bade= Peki yaprak ama emin ol o gün geldiğinde bir daha kimse senin adını hatırlamak istemeyecek.
Y= He bade evet istemeyecek hadi şimdi git azıcık büyüsen gelsen emin ol sen bile bu dediklerinin ne kadar çocukça hayaller olacağını anlarsın. Bak bade sen ablandan ayrılabilirmisin?
Bade= Hayır.
Y= İşte bende bu 4 erkekten ayrılamam çünkü onlar benim abim kardeşim biz hepimiz kardeşiz hepimiz 5 yaşından beri beraberiz. Ayrılamayız ve hepimizin yeri birbirimizde ayrı. Eğer birimizin sevdiği olursa onun yeri de bizde ayrı çünkü kardeşimin sevdiği. Eğer bir gün Ali seni severse gerçekten kimse birşey yapmaz şimdi bence daha farklı davranırsan emin ol hepimiz seni severiz ama böyle yapma nolursun.
Bade= Ben özür dilerim tamam bir daha size özellikle Aliye öyle şeyler yapmayacağım bana bir şans daha verirmisiniz.
Yaprak çeteye döndü çeteyle küçük bir bakışmadan sonra
Y= Tabi herkes 2. Şansı hak eder hatanı anladıysan ne güzel.
Bade= Çok teşekkür ederim hepinize.
Çete Badeyle anlaşmaya başladıktan sonra Barış'ta gelir.
Barış= Yaprak ve diğerlieri sizinle konuşabilirmiyim.
Y= Tabi neden olmasın bir seninle konuşmadık o kaldı.
Barış= Ben ilk olarak sizden çok özür dilerim. Ben bunca zamana kadar Size yaşattığım her şey için çok özür dilerim nolur beni affedin. Yaprak senden çok özür dilerim evet senden hoşlanıyorum ama anladımki eğer biri senden hoşlanmıyorsa onu bu kadar rahatsız etmeye hakkın yok ben gerçekten sizinle aramı düzeltmek isterim yani sizinle aramızda bir dargınlık olmasını istemem ama eğer beni affetmek istemezseniz de anlarım neyse ben gidiyim artık.
Sırık arkasını döndü ve gitmeye başladım. Az önce dediğim gibi herkes 2. bir şansı hak eder bu yüzden ilk olarak çeteye baktım. Onlarda zihnimi okumuş gibi hepsi kafalarını salladıkar. Ama barış giderken bir yere bakıyordu sanki bir şeye donmuş kalmış gibi. Arkasından seslendim. Duymadı ne garip ben barışa seslencem ve barış arkasına dönmeyecek. Onun baktığı yere baktım ve orada bir kız vardı. Uzun aynı barış gibi açık kumral saçları açık kahverengi gözleriyle ve incecik fiziğiyle çok güzel bir kızdı hemen çeteye döndüm ve
Y= Bizim sırık sanırım sonunda benden başkasına aşık olmuş baksanıza şuna.
O= Aynen bacımsu birden kalakaldı çocukcağız aslında şuan ona nasıl pislikler yapardım varya ama neyse daha yeni 2. şans verdik sonra bende istemiyim.
Hepimiz Oğuzun dediğinden sonra gülmeye başladı. Sonra Barışın yanına doğru ilerlemeye başladık. Yanına geldiğimizde hala oraya bakıyordu.
Y= Barış kendine gel. Barııııııışşşşş!!
Barış= O kız neydi öyle bilincimi kaybettim.
O= Aaaa aşık oldu bu ya.
G= hahaha sonunda yaprağı unuttu.
S= Oğlum arkadaş olalı daha 1 saniye oldu ne bu hız.
Y= Lan sırık noldu ya öyle birden bağlantı koptu hahaha
Okul bitti herkes evlere dağıldı.
Badeden
Eve gidiyordum. Sonra Tunayla karşılaştım. Önüme bakmadığım için ona çarptım.Bade= Özür dilerim önüme bakmıyordum.
Tuna= Şimdi gidip sana değen bütün kıyafetlerimi yakıcam
Bade= Off tamam lütfen yapma üstüne gelme
Az oldu ama daha bekletmeyeyim dedim idare edersiniz artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Prens ve Anti Prenses
Fanfiction12 yıllık gamzeli çocuğun aşkı ve aşkın ne olduğunu bilmeyen ama aşık olup anlamayan bir anti prenses hikayesi