Hatırlatma
Yaprak eve giderken arkasında bir el tutar Yaprak atkasını döner ve şaşırır.
Arkasını döner ve arkasında sırık vardır. Yaprak biraz korkmuştu. Birden arkasına döndüğünde sırığı gördüğünde biraz sevindi en azından ona zarar veren biri değildi. Ama sonra sinirlendi.
Y= Ya sırık seslensen dönerdim. Neden kolumdan tutuyon korktum.
B= Özür dilerim amazon kızı korkutmak istemedim. Ben sadece seni görmek istemiştim kendimi biraz kötü hissediyorumda.
Y= Tamamda beni görmek için beni korkutman gerekmiyor. Ya çok korktum beni biri kaçırıcak diye.
B= Tamam amazon sakin. Sadece seninle biraz konuşmak istemiştim. Konuşabilirmiyiz lütfen.
Yapraktan
Sırık benle konuşmak istemişti. Çok kötü görünüyordu. Ah benim vicdanım tamam demiştim.
B= İlerde park varya oraya gidelim.
Y= Tamam
Kabu etmiştim. Parka gelmiştik. Salıncağa oturduk. Nedense bir süre sessiz kaldık. O hiç konuşmadı. Çok garip o konuşmak istemişti halbu ki.
Y= Ee sırık beni buraya çağırdın ama kendin konuşmuyorsun hadi anlat.
B= Amazon kızı babannem biraz rahatsız biliyorsun senin yanında olunca kendimi iyi hissediyorum. Braznkafam dağılsın kendimi iyi hissediyim dedim nabıyım benim tek çarem sensin.
İçimden ne çıktı romantik biri vay be neyse devam edelim
Y= İyi tamam peki ee yapmak istediğin bir şey varmı yardım edebileceğim.
B= Amazon kızı beni çok şaşırtıyorsun.
Y= Sana kızgın olsamda yardım etmem lazımsa daima yardım ederim.
B= İyi bari en azından bana yardım edecek bir arkadaşım var.
Y= Moralin yerine geldi bakıyorum.
O arada ana kraliçe aramaya başlar.
Yaprak ve oya teyzenin konuşması
Y= Wfendim ana kraliçe
OT= Yaprak kızım nerdesin kaç saattir eve gelmedin acaba.
Y= Ana kraliçe tamam geliyorum bir arkadaşımın öorali bozukmuşta onunlayım.
OT= Kızım kimin morali bozuk Alininmi Sinanınmı Gökhanınmı söyle çabuk.
Y= Onların değil başka arkadaşım
Yaprak iç ses
Hehe kesin arkadaşım en iyi arkadaşın bilemessin
Barış iç ses
Ay bana arkadaşım dedi dmekki buzlar eriyor
Telefon görüşmesi devam eder
OT= Kızım senin başka arkadaşın yokki
Y= Var ana kraliçem geliyorum ben hadi kapattım bay bay.
Ve yaprak telefonu kapatır.
Y= Sırık be m im acil gitmem lazım duydun ana kraliçe beni bekler.
B= Tamam amazon kızı sonra görüşürüz.
Y= Umarım görüşmeyiz.
Ve yaprak eve gider.
Yapraktan
Na kraliçenin soru yağmuruna yakalanmamak için direk odama çıktım ve kapıyı kilitledim. Bizim WhatsApp grubuna baktım baya mesaj atmışlardı yine.
4n1k sohbeti
Oğuzkuşum= Gençler nabıyonuz buluşsakmı lan.
Gökkuşum= Bu saatte.
Sinankuşum= Oğlum sen iyimisin bu saatte.
Alikuşum= Harbiden ya maddm bu kadar istiyon yarın okul çıkışı bendesiniz o zaman.
Siz= Oley alikuşummm
Sinankuşum= Tamam.
Gökkuşum= Ok.
Oğuzkuşum= Oğlum pizza alırız dimi.
Siz= Oğuzkuşum sen iste yeterki.
Oğuzkuşum= Süpersin bacımsu.
Siz= Baybay kuşlarım.
Bizimkilerle mesajlaştıktan sonra uyudum. Sabah uyandığımda rutin işlerimi gerçekleştirdim. Rahat güzel yatağımdan çıkmak zorunda kaldım. Anakraliçenin hazırladığı güzel kahvaltıyı ettim ve çıktım. Bizimkiler beni bekliyordu. Ne kadar hızlıydılar ya.
Yaprak= Günaydın kuşlarım.
Gökhan= Günaydın başkan.
Oğuz= Günaydın bacımsu.
Sinan= Günaydın başkan.
Ali= Günaydın küçük titan.
Y= Eee hadi gidelim.
Okula geldiğimde tabiki uyudum. En güzel şey. Neden anlamayacağımı bile bile vakti boşa harcıyım. Tam uykumun en güzel yerinde fizikçi beni uyandırdı. Tabikide sözlü yapıyordu. Uyandığımda Sinan, Gökhan ve Oğuz yoktu. Demekki sözlü olmamak için kaçmışlardı. Hocaya baktığımda zil çaldı. Yaşasın kaçabilmiştim. Sonraki dersler uyudum. Alinin evine gittik. Ben halıda yuvarlanmaya başlamıştım. Ali bana baktı ve gülmeye başladı. Bende gülmeye başladım nedensizce.
Y= Alikuşum çikolatalı süt varmı
A= Var küçük titan.
Y= Nerede alikuşum.
A= Gel benle.
Ali mutfağa gitmişti. Bende hemen kalkıp peşinden gittim.
A= Bul bakalım.
Y= Peki Alikuşum.
Etrafa bakmaya başladım en sonunda üst dolapta buldum. Tabi benim boyum yetmiyordu. Hemen koştum sandalye çektim.
A= Yaprak dur düşersin ben sadece bul dedim al demedim ben vererim.
Y= Ali ya ben alırım.
Dedim ve çıktım. Uzanmaya çalışırken birden ayağım kaydı. Sert yere çarpıcakken aa bi dakika yer ne zamandan beri bu kadar yukarıda yumuşak ve kaslı aa Alinin kollarındaymış. Gamen beni yine kurtardı.
A= Ne dedim sana ben olmasaydım nolcaktı bakalım.
Y= Sen koşar yine beni kurtarırdın gamen
Aliden
Yaprağın dediği şey kalbimi hızlandırmıştı. Acaba o da bana karşı birşeymi hissediyordu. Saçmalama Ali aen onu hep lurtardığın için öyle birşey demişti. Umutlanmak yok.
A= Haklısın sanırım ben koşar kurtarırım 😉
Yapraktan
Ben ne demiştim öyle ya ne saçmalamıştım. Sanki ona karşı bir şey hissetmiş gibiydim. Olamazki hem o benim 12 yıllık arkadaşım hem benim kalbim öyle şeyleri anlamazki sadece kalbimle aklım bir çalıştı ve abarttı o kadar. Neyse sonra içeri geçtik. Ben yine halıda yuvarlanmaya başladım. Canım çok sıkılıyordu. Sonra aklıma çok güzel bir fikir geldi.
Y= Kuşlarım canım çok sıkılıyor sahile gidelimmi yada başka bir yere ne dersiniz.
Gökhan= İyi olur başkan benimde canım sıkılıyordu zaten.
A= Eee ne bekliyorsunuz kalkın da gidelim.
Hemen kalktık ve kapıya gittik kapıyı açtık ve koşa koşa çıktık. Yavaş yavaş sahil yoluna girdik. Deniz çok güzeldi.
Banka oturduk ve hepimiz sahili izlemeye başladık. Çok özlemiştim bu manzarayı bizimkilerin yüzüne bakınca onlarında özlediği anlaşılıyordu. Onları eğlendirmek için kalktım ve bağırdım.
Y= Hadi beni yakalayın. Dedim ve koşmaya başladım. Arkama baktığımda hepsi şaşkın şaşkın koşuyorlardı. Birden ayağım bir taşa takıldı. Çok garip yine yere düşmedim. Arkamı döndüğümde Sırık beni tutuyordu. Çok şaşırdım. Beni tutanın Ali olduğunu düşünmüştüm.
B= Dikkatli ol amazon kızı ben olmasaydım ne olacaktı acaba.
Benim dilim tutulmuş kalakalmıştım. Nedense kıpırdayamıyordum. Sonra kendime geldim ve hemen kollarını ittim.
Y= Teşekkür ederim sırık ama lütfen bir daha bana dokunma.
Bizimkiler bizim yanımıza geldiklerinde şaşırdılar.
A= Noluyor burda Yaprak.
Y= Sakin ol Alikuşum yok birşey ben tam düşecekken tuttu beni o kadar sadece küçük bir yardım sakin olun.
Ne kadar sakin olun desemde heosi sinirli sinirli bakıyordu sırığa.
Y= Hadi eve gidelim ben çok korktum lütfen.
A= Tamam hadi gidelim.
Eve gidiyorduk. Ali hala çok sinirliydi.
Eve geldiğimizde de biraz sinirliydi aslında bana soğuk davranıyordu. Onunla başbaşa kalıp sorguya çekmem lazımdı. Buldum aklıma mükemmel bir fikir geldi.
Y= Alikuşum şarjın nerede.
A= Odamda masanın üstünde.
Y= Ali bulmama yardım edermisin.
A= Masanın üstünde hemen görürsün.
Y= Ya Ali lütfen.
A= Tamam peki
Aliyle yukarı çıktığımızda hemen kapıyı kilitledim ki kaçmasın.
A= Yaprak neden kapıyı kilitledin.
Y= Anlat bakalımAli neden bana soğuk davranıyorsun.
A= Soğuk davranmıyorum. Asıl sen neden aranızda birşey olduğunu saklıyorsun.
Y= Bunu nereden çıkardın tabiki böyle birşey yok.
A= Ya Yaprak neden saklıyorsun anladım işte.
Y= Ya Ali neyi anlıyorsun yok birşey.
A= Ya tabi öyledir.
Y= Gerçekleri öğrenmek istiyormusun Ali.
A= Evet bekliyorum küçük titan.
Derin bir nefes aldımve söze başladım.
Y= Evet benim tam düşecekken tuttuğunda benim kalbim hızlandı çünkü. yutkundum
A= Çünkü
Ali bunu dediğinde boynunda damarları belli oluyordu çok kızmıştı.
Y= Çünkü aklıma senin beni tuttuğun geldi. O an geldi aklıma sen geldin o beni tutanın senin olman istedim oldumu ben sana karşı birşeyler hissediyorum. Geçen gün benim ilk defa kalbim çarptı sen beni tutunca.
Evetttt. Bu kadar devamı gelicek. Tabiki biraz heyecanlı bırakıyım dedim. Nasıl olmuş???Size bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Prens ve Anti Prenses
Fanfiction12 yıllık gamzeli çocuğun aşkı ve aşkın ne olduğunu bilmeyen ama aşık olup anlamayan bir anti prenses hikayesi