Yapraktan
Aliye açıklamıştım. Çok korkuyorum ne tepki verecek diye. İstemsizce gözyaşlarım akıyordu. Ali çok şaşırmıştı çok belliydi. Sonra birden beni çekti ve bana sarıldı. Çok şaşırdım.
A= Yaprak bende sana aşığım.
Ne dedi aşığımmı dedi nasıl ya.
A= 12 yıl önce seni o ağacın altında ağlarken gördüğüm günden beri aşığım.
Aliden ayrıldım ve yüzüne baktım. Birden gülmeye başladım.
A= Madem artık ikimizde açıkladık. Benimle sevgili olurmusun Yaprak Ayvaz
Y= Tabiki Ali Tekelioğlu
Allahım çok mutlu oldum artık Aliyle sevgiliydik. Gamzeli kahramınmla beraberiz.
Aliden
İnanamıyorum Yaprak benimi seviyormuş. Yaprakla artık sevgilimi oldum şimdi. Hemen tekrar sarıldı. Ama birden ayrıldı korkmuş gibiydi.Y= Ali sana iki şey söyliycem ve ikiside kötü.
A= Tamam söyle sevgilim.
Y= Ne dedin sen.
A= Söyle dedim.
Y= Yok ondan sonra
A= sevgilim dedim değilmisin yoksa.
Y= Sevgilinim dimi ben senin neyse Ali başlıyorum.
A= Başla küçük titan.
Y= Ali sen bana küçük titan deöeyede devam et tamammı.
A= tamamda söyle çatlıycam.
Y= Ali biz şimdi senle şey oldukya bizimkilerde bizim şey olduğumuzu duyarsa çok şey ederler. Anladınmı.
A= Anladım
Y= ne anladın acaba
A= Biz şimdi seninle sevgili olduğumuzu bizimkiler duyarsa bize darılabilirler.
Y= Nasıl anladın.
A= Ee yaprak 12 senedir seviyorum lolsun o kadar.
Y= Tamam ikincisini söylüyorum saat çok geç oldu ana kraliçe beni öldürecek.
A= kalk hadi gidelim
Yapraktan
Eve geldim. Çok mutluydum. Annemde anlamıştu bir gariplik olduğunu sorup sorup duruyordu. Hemen odama çıktım. Daha fazla dinlemek istemiyordum. Sonra birden telefonuma bildirim geldi.
Mesajlaşma
Alikuşum= iyi geceler sevgilim ♡
Ben= İyi geceler sevgilim ♡
Mesajlaşma biter
Ah ah hala inanamıyorum. Ali ile ben nasıl sevgili olduk.
Hemen kendimi yatağa bıraktım bugün olanları düşünürken çoktan uykuya dalmıştım.
Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyanmadım telefonum çalıyordu ve alikulum arıyordu.
Telefon konuşması
A= günaydın uykucu
Y= günaydın sevgilim
A= hadi uyan okula erkenden gelelim.
Y= tamam sevgilim hemen hazırlanıyorum.
A= tamam ben seni almaya geliyorum.
Y= tamam sevgilim kapatıp hazırlanıyım o zaman
Telefon Konuşması Biter
Hemen koşa koşa hazırlandım. Ve ali yi beklemeye başladım. Annem çok şaşırmıştı bu kadar hızlı hazırlanmama. Kapının önünde bekliyordum ve Ali yi gördüm. Yanına koşmaya başladım.
A= Sakin ol küçük titan.
Y= Alim bana küçük titan demeni çok seviyorum bana hep küçük titan de lütfen.
Bizim sokaktan çıkınca ve kimseyi göremeyince Ali elimi tuttu. Bir anda şaşırdım. Hemen Ali'ye baktım.
A= Tutmamı istemiyorsan bırakabilirim.
Y= Yok Alikuşum sen hep tut
Okulun oralara yaklaşınca Ali elimi bırak
A= tamam Küçük titan
Y= Hadi gidelim.Ali güldü ve o güzel gamzeleri belirdi. Hemen adeti yerine getirdim ve boşta kalan elimle gamzesine parmak soktum. Daha çok gülmeye başladı. Gerçekten aşk insana neler yapıyor ya bambaşka insan oluyoruz.
Selam nasılsınız yb atıyım artık dedim sınırı doldurdunuz dün atıcaktım bir girdim hikayenin başı sonda sonu başta yapabildiğim kadar düzelttim biraz kısa ama idare edersiniz .
Kısa diye sınırıda azaltıyım sınır 4 oy
Görüşürüz kendinize iyi bakın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Prens ve Anti Prenses
Fanfiction12 yıllık gamzeli çocuğun aşkı ve aşkın ne olduğunu bilmeyen ama aşık olup anlamayan bir anti prenses hikayesi