- კარგი. დასასვენებლად გაგიშვებ რამდენიმე დღე
- ეგ არ მიგულისხმია - თვალები აატრიალა მინამ
- ჩემგან მხოლოდ მაშინ წახვალ როცა მე მოვინდომებ. დღეს ლეასთან და ჩემს ხუთ დაცვასთან რთად წახვალ ჰავაიზე ცოტა დაივენე და მშვიდ გონებაზე დაბრუნდი. ნივთები ჩაალაგეთ! და ჰო ბიჭებს არ მიეკარო..
მეც მინას მაგივრად ჩავულაგე რაც მთხოვა. ახლა კი სასტუმროში ვართ ძალიან კარგი გარემოა მინაც მშვიდადაა შედარებით. ახლა ტკბილად ძინავს უნდა ხვალისთვის მშვიდად იყოს და კარგი დრო გაატაროს სანაპიროზე. მეც დავიღალე ამიტომ გადავწყვიტე დამეძინა სანამ ჩამეძინებოდა ბატონი ჯანქუქის სიტყვებზე ვფიქრობდი ,,გთხოვ მინას მოუფრთხილდი ის ჩემთვის მნიშვნელოვანია'' მინას შევხედე და ჩემდა უნებურიდა გამეღიმა. როგორ უხდებიან ეს ბავშვები ერთმანეთს.
მინა POV :
მთელი ღამე ტკბილად მეძინა. გადავწყვიტე სანამ აქ ვარ ყველა და ყველაფერი დავივიწყოთ და კარგად დავისვენო დღეს სანაპიროზე გავალ ვიცი ჩემი ჩალურჯებები ყურადღებას მიიქცევს მაგრამ მკიდია. ავდექი მთლიანი კუპალნიკი ჩავიცვი საჭირო ნივთები ავიღე და გარეთ გავედი გვერდით ლეა უკან კი ხუთი დაკუნთული ტიპი მოგვყებოდა. სანაპიროზე მალე მივედით მე და ლეა შეზლონგზე დავწექით.
- ეს რა არის. რა მოუხერხებელია - დაიწყო ხვანხვალი ლეამ მე კი ამაზე სიცილი ამიტყდა - კარგით რა ქალბატონო ეს რა არის?
- მიეჩვევი ლეა - სიცილით ვუთხარი და გავიმართე. როცა კარგად მოკალათდა ლეა ისევ დაიწყო საუბარი
- ქალბატონო მინდა ბატონ ჯანქუქზე დაგელაპარაკოთ
- მასზე არაფრის მოსმენა არ მინდა
- ქალბატონო ის არც ისეთი ცუდი ადამიანია როგორც თქვენ გგონიათ
- კარგი რა ლეა ჩემს დალურჯებებს შეხედე ამას კარგი ადამიანი ჩაიდენდა?
- ქალბატონო მას ცუდი ბავშვობა ქონდა ყოველდღე ხედავდა თუ როგორ სცემდა ბატონი ჯონი ქალბატონ ჰანას (ჰანა ჯანქუქის დედაა) ჯანქუქსაც ეს ჩაუბეჭდა რომ. ქალი კაცს უნდა ემორჩილებოდეს. რთული ბავშვობის და წამების შემდეგ ქალბატონი ჰანა ჯანქუქის მამას გაშორდა და სხვა კაცზე იქორწინა. ესეც ცუდად აისახა ჯანქუქზე. დედამის სულ ეკამათებოდა. შემდეგ იუნა შეუყვარდა. მის გამო ყვეკაფერზე იყო წამსვლელი მაგრამ იუნამ მიატოვა ამის შემდეგ დეპრესიაში ჩავარდა. ყველას ზიზღით უყურებდა მაგრამ გამოჩნდა შენ. ის მართლა ღელავს შენზე. არ არის ბოროტი მას ძალიან დიდი სიყვარული შეუძლია მაგრამ მისი წარსულის მსხვერპლია - პირდაღებული ვუყურებდი ნუთუ მართლა ამდენი გადაიტანა?
- და იუნამ რატომ მიატოვა?
- მოდი ეს თვითონ გითხრას თუ მოინდომეს. იმედია ჩემს ნათქვამს გაითვალისწინებ შენ შეგიძლია მისი კეთილი მხარე გამოაჩინო.
- ვეცდები - ამით დავასრულეთ საუბარი მე კი დავფიქრდი ლეას სიტყვებზე. კარგი იქნება თუ შევძლებ და ნორმალურ ადამიანად ვაქცევ. ამ ფიქრში ვიღაც ბიჭი მოვიდა ჩემთან და გვერდით დამიჯდა.
- გამარჯობა ასეთი ლამაზი გოგო მარტო. რას აკეთებ? - დამიწყო ფლირტი მე კი უბრალოდ გავუღიმე
- ქალბატონო მინა ბატონი გაბრაზდება - მიჩურჩულა ლეამ
- და ის საიდან გაიგებს?
- დაცვა მას ყველაფერს ეტყვის - მე კი მათკენ გავიხედე მაგრამ ამ ბიჭმა ხო არმოკეტა რა
- მეორე ნახევარი გყავს? - ფეხზე ხელი ამისვა ბიჭმა
- არა - ვუთხარი და გავუღიმე. კიდევ ვისაუბრეთ ცოტა შემდეგ კიდევ გადავწყვიტეთ სახლში წავსულიყავით მე და ლეამ ნივთები ავიღეთ და დაცვისკენ წავედით მკაცრი სახე მივიღე და ვუთხარი ,,იცოდე ამაზე ჯანქუქი თუ გაიგებს მოგკლავ!''
ჯანქუქ POV :
საბუთებში ვიყავი ჩაფლული როცა ჩემმა ერთ-ერთმა დაცვამ დამირეკა
- ბატონო ჯანქუქ
- რამოხდა? მინა როგირ არის?
- კარგად არის უბრალოდ ვიღაც ბიჭი...... ხელებს უფათურებს ამაზე კი არც ქალბატონი მინაა წინააღმდეგი
- ჯანდაბა ხომ გავაფრთხილე არა!
- ბატონო ქალბატონი მინა მოდის
- არგათიშო მომასმენინე რას ამბობს - და გავიგონე როგორ დაემუქრა რომ თუ რამეს გავიგებდი მოკლავდა. ოხ მინა დაცვა არა მაგრამ ის ბიჭი ნამდვილად მოკვდება
- ბატონო რავქნათ?
- არაფერი ხვალ დილას ჩამოვალ. ამაზე მინამ არაფერი უნდა იცოდეს
- კარგით - ტელეფონი გავთიშე სასწრაფოდ გავიგე სად იმყოფებოდა ის ბიჭი ,,შენი ბრალია მეგობარო ჩემს საკუთრებას არ უნდა შეხებოდი '' ვთქვი და მისკენ გავეშურე.
მეორე დღე :
მინა POV :
ლოგინში ვიწყებ კოტრიალს. ღიმილით ვახელ თვალებს და მაშინვე სახეზე ფერი მეკარგება როცა ჩემს წინ მჯდომ ჯანქუქს ვხედავ