Bir kaç gündür okulda kimsenin sesi çıkmıyordu,taehyung yakın arkadaşlarıyla eskisi gibi gülerek şakalaşıyor her zaman oturdukları çardakta sohbet etmeye devam ediyordu. Aksi giden hiç bir şey ortada yoktu,jackson bile okula gelmiyordu.Bir sıkıntı olacak mıydı yoksa çoktan olmuş muydu?
Taehyung ve arkadaşları yavaşça okulun kapısından girip merdivenleri çıkmaya başlamışlardı.
"Çıkışta basketboll mu oynasak yoksa halı saha maçı mı yapsak? Bence basketbol sizce beyler?"
Kwang arkasındakilere cevap almak için dönmüştü herkes bir ağızdan cevap vermişti.
"Basketbol abi."
Kwang taehyungu düşünceli gördüğü için tekrardan ona sormak istemişti.
"Sence tae basketbol mu futbol mu?"
Taehyung duymadan bir şeye odaklanmış yürümeye devam ediyordu,kwang kolundan tutup çektiğinde koridorun köşesinde kalmışlardı.
"Taehyung sorun nedir?"
Taehyung gülerek elini kwangın omuzuna atmıştı.
"Sorun yok kwang sadece dalmışım."
Kwang yürümek isteyen taehyungun kolundan tekrar çekmişti.
"Hayır bir sorun var taehyung. Ben senin arkadaşınım sorunlarını bilmek istiyorum söyle bana jackson piçiyle mi ilgili?"
Taehyung gülmüş geçiştirmeye başlamaya hazırlanıyordu.
"Sakın beni geçiştireyim deme. Yoksa hala jungkook ile mi ilgili sıkıntıdasın?"
Taehyungun bir anda yüzündeki gülümsemesi silinmişti.
"Tamam,madem kaçışı yok anlatayım."
Kwang taehyungun kolundan çekip okulun terasına çıkarmıştı.
"Şimdi konuşabiliriz."
Taehyung sırtını cam duvara verip uçuşan saçlarını düzeltmeye çalışıyordu.
"Jungkookla olan tartışmamız yüzünden herkes bana bilenmiş durumda. Kantinde sıraya bile giremiyorum,okulda beni devirmek isteyen bir çok kişi var. Soyunma odasına yalnız giremiyorum,müzik derslerine giremiyorum. Tuvalete zorda kalmadıkça gitmiyorum,belki bir gün beni döverek öldürür ha? Bundan korkuyorum denk gelmek istemiyorum gözlerini her gördüğümde beni baştan aşağıya süzüyor gözlerini kaydırıyor. Hadi bunu geçtim,jackson. Jackson tam bir aptal ondan ayrıldım diye beni patakladı gerizekalı herif."
Kwang elini taehyungun omuzuna atıp kendine çekmişti.
"Çok aptal bir insanla karşı karşıya düştün taehyung biliyorum,senin yalnız kalmaman için elimden geleni yapacağım söz veriyorum seninle her yere geleceğim. Sorun yok dostum bundan sonra bir aradayız."
Taehyung ile sarıldıklarında terasın kapısı sertçe çarpmıştı,ikili ayrıldığında kimse ortada görünmüyordu.
"Hadi aşağıya inelim de sana bir yemek ısmarlayayım ne dersin?"
Taehyung gülüp kwangın koluna vurmuştu.
"Hayır demem için yalvarır bakışlarını atma sakın! TABİKİ DE BELEŞ YEMEK HER ZAMAN TATLIDIR."
Kantinde oturmaya başladıklarında zil de çalmıştı.
"Şimdi kalabalıklaşır burası iki dakika bekle geliyorum."
Zilin çalmasıyla kantinden içeri arkadaşlarıyla birlikte jeonda girmişti. Kafamı yüzüne çevirdiğimde gözlerimiz bir anda buluşmuştu,bir anda kaşları çatılmış çenesi kasılmıştı hemen başını çevirip masaya oturdu.Arkasından bir çok kız da aynı şekilde ona en yakın masalara kapış kapış oturmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Lasiento | Vkook
FanfictionTaehyungun bilmeden çarptığı biriyle yaşadığı anlaşmazlıkla başlayan dolu dolu sizi delirtecek ve yeter artık okumayacağım bu kitabı dedirtecek kadar sinirlendiren bir kitap. 20 MAYIS 2020• Yayım tarihi #Alissa