Capitolul 3 - La prima vedere

15 2 0
                                    

Împreună ne gândeam să facem un grătar.Am jucat piatră hârtie foarfecă ,ca sa vedem ce pereche v-a face grătarul și ce pereche v-a pregăti masa.

Oana și Tae au câștigat 5 ture la rând ,așa că ei pregăteau masa.Iar eu și Namjoon faceam grătarul.

Am observat că Namjoon nu știe să gătească.Adică de abea ce reușea să curețe un cartof.

Y/n:Ce faci?întreb eu chicotind

Namjoon:Decojez cartoful"spune într-un glas nesigur

Y/n:Nu așa se face.Dă-mi să îți arăt.Spun eu râzând

Se trage și se uită la mine.

Y/n:Așa acum încearcă și tu.

A încercat și a decojit pe lângă cartof ,alunecându-i cuțitul pe mâna sa tăindu-l deoarece cartoful era ud după ce îl spălasem.

Y/n:Oh nu ,așteaptă aici aduc trusa medicală.Mă repezesc eu către baie.

Namjoon:Dar nu ,nu îți face griji nu e atât de grav.

Y/n:Ba da este.Dă mâna.Spun eu luându-i mâna și bandajând-o.

În timp ce el se uita la mine cât timp eu îi bandajam mâna.

După ce termin de bandajat mă uit confuză la el.Iar el uitându-se în continuare la mine.

Y/n:Am terminat.

Namjoon:Ah da, promit că voi fi mai atent data viitoare.Spune el mutându-și privirea.

Terminăm de facut grătarul si ne așezăm la masă.A fost un moment de neuitat povesteam și râdeam.Însă ceea ce am observat era că Namjoon devenise mai atașat de mine față de cum era înainte.

Sper că v-a plăcut v-oi încerca să postez două capitole azi.

I purple you💜💜💜

Ultimul apus cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum