Următoarea zi primesc un apel pe neașteptate.Era de la Namjoon.
Namjoon:Bună...mă întrebam, dacă ai vrea să ieșim?Doar noi doi.
Pentru un moment am rămas fără cuvinte.Dar de o data aud"Alo...mai ești acolo?"
Y/n:Bună...Ah, ah da sigur.Dar când?
Namjoon:Mâine vin eu să te iau la ora 4.
Y/n:Ah în regulă atunci...ne vedem mâineÎnchid apelul și o văd pe Oana intrând bucuroasă în casă
Oana:AM FOST ADMISĂ!strigă ea bucuroasă
Y/n:Felicitări!
Oana:Mulțumesc.
Y/n:Și mâine începem prima zi de lucru.Să nu uiți.
Oana:Nu am uitat.Spune ea într-un zâmbet larg.Peste ceva timp ,mă gândesc dacă să ne decorăm camerele.
Y/n:Oana ai vrea să ne decorăm camerele?
Oana:Da sigur!ce întrebare e asta?
Y/n:Doar am întrebat, fiindcă știam că ție îți place să decorezi.
Oana:Da asta e adevărat.Merg eu să cumpăr materiale.
Y/n:În regulă dar să cumperi niște beculețe.
Oana:Dap.Peste două ore, ajunge acasă, decorăm ambele camere. Camera Oanei arată așa
Iar camera mea arată așa
A lipit multe poze cu noi, desene ,picturi și a pus un rând de becuri pe lângă ele.(Nu găsesc poze care să arate ca ce mi-am propus să fie)
Următoarea zi urma sa merg la întâlnire.M-am îmbrăcat așa
Dintr-o dată primesc un mesaj de la Namjoon
Namjoon:Sunt în fața casei tale
Y/n:Acum cobor*Namjoon pov*
Aștept...Până când a ieșit, nu am putut rezista să nu zâmbesc, arăta super drăguț. Era machiată natural, lucru pe care îl apreciez la o fată. Avea haine care îi evidenția ușor pielea, ah, era perfectă. Am mai stat câteva momente și m-am uitat la ea până am ieșit din fantezia în care m-a băgat.
Namjoon:H-haide să mergem.
*Y/n pov*
Ma dus într-un parc mare, unde ne-am plimbat și am povestit.Ne mai opream la câte o bancă, am mâncat înghețată și vată pe băț.
*Namjoon pov*
M-am decis să îi spun ce simt față de ea.Fiind că nu le mai puteam ține atât timp în mine.Ne-am așezat pe o bancă.
Namjoon:Am vrut să îți zic asta din prima zi în care te-am văzut...
Y/n:Ce?
Namjoon:Te plac Y/n.Te plac foarte mult.
Gata până aici.A fost destul de lung capitolul ăsta.Mă bucur că în sfârșit l-am terminat.Sper că v-a plăcut:)
I purple you💜
CITEȘTI
Ultimul apus cu tine
FanfictionUltimul apus cu tine ,este o carte bazată pe povestea unei fete care plănuiește să facă facultatea în Coreea de sud.Aceasta urmează facultatea de medicină, locuind împreună cu verișorul ei Taehyun și prietena ei Oana până își găsesc un job part-time...