Capitolul 5 - Prima dată

13 1 0
                                    

Chiar în acel moment îmi aud telefonul sunând, era Oana.Dar oare de ce sună?Îi răspund și aud o voce speriată.

Oana:Y/n poți veni rapid pâna acasă?

Y/n:Da...Dar ce sa întâmplat?Mă îngrijorezi.

Oana:Nu ,nu e nimic în regulă...STAI NU AHH NU...off.Am stricat cuptorul încercând să îți fac o surpriză...Î-îmi pare rău.

Y/n:Nu trebuie să îți ceri scuze.Nu e vina ta că ai fost ne atentă, se mai întâmplă.Pornesc acum către casă, ne vedem acolo.Pa.

Oana:Aa...okey...pa.

Închid apelul și mă întorc către Namjoon spunândui:

Y/n:Îmi pare foarte rău dar trebuie să plec.A intervenit ceva.

Namjoon:Nu, e în regulă.Înțeleg.Haide du-te.

*Namjoon pov*

Iar în acel moment ,mi-am dat seama ce persoană înțelegătoare poate fi y/n.Fata asta mă surprinde pe zi ce trece.Dar un singur lucru l-am observat la ea, e foarte stresată.Aș vrea să pot fi lângă ea și să o pot ajuta să nu mai fie atât de stresată.Să o pot face fericită.Oare...ea mă place?

*Y/n pov*

În acea zi nu puteam să-mi iau gândul de la cuvintele spuse de el în parc.

După o săptămână, mi-am luat concediu de la cafeneaua la care lucrez.Fiind că urma ziua de naștere a lui Tae.Și plănuim să organizăm o petrecere.Oana se v-a ocupa de decoramente iar eu și Namjoon de mâncare.Da știu nu e o idee prea bună, așa că m-am gândit să îl pun doar să privească și să învețe.

Y/n:Trebuie să ajungă în orice moment.Ascundeți-vă!zic eu în șoaptă

Vine și Namjoon lângă mine.Să fiu sinceră era un loc destul de înghesuit și eram destul de aproape.Începea din nou să-mi bată inima doar că de data asta mult mai rapid decât data trecută.

Namjoon:N-nu mai erau...locuri în care să mă ascund...zice in timp ce își lasă privirea în jos

Y/n:Șșșșșș...nu e nimica.Zic eu în șoaptă

Începea să mi se facă destul de cald

Aud cum băga cheile în broască și o deschide apasă pe clanță și intă în casă.(ASMR)

Era beznă așa că aprinde lumina.

Toți trei:Surpriză!!!

El speriat i se face văzut un zâmbet luminat și plin de fericire pe față.Fugim toți la el și îl luăm în brațe.După aceea ne-am despărțit din îmbrățișare.

Y/n:La mulți ani plini de fericire și împlinirii.Zic eu emoționată cu un zâmbet mare pe față și lacrimi în ochii, în timp ce îi dau cadoul meu pentru el

I-am dat cartea cu sfaturi și explicații despre IT pentru care își strângea banii.O ciocolată și un breloc cu o brioșă zâmbitoare.Cartea era destul de scumpă.

Taehyun:Waa nu se poate.Mulțumesc mult.Zice el emoționat

Ne luăm în brațe și urma Namjoon apoi Oana.

Namjoon i-a luat un stick de 74 GB și banii.

Oanei îi place să se complice în făcutul cadourilor așa că i-a dat niște haine create de ea și un desen cu el.Materialele din care erau facute hainele păreau destul de scumpe.Dar presupun că ei nu îi păsa.E o persoană foarte creativă și e o prietenă foarte bună.

Ultimul apus cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum