9. Bölüm

511 26 0
                                    

( Sabah olur. Nisa uyanır telefonu eline alır Aycanın aradığını görünce aklına hemen yaptıkları plan gelir. Laleyi uyandırır.)

Nisa: Lalee hadi kalk ben uyuya kalmışım gidip açalım kapıyı.

Lale: Tamam yüzümüzü yıkayalımda.

Nisa: Tamam

( Lale ve Nisa yüzünü yıkar ve odadan çıkarlar karşılarında Berkanla Cemalcanı görürler.)

Berkan: Hayırdır nereye bakalım.

Nisa: Aşıkları basmaya.

Cemalcan: Ayy yoksa oldumu?

Nisa: Bilmiyoz bakcaz şimdi.

Berkan: Ne aşığı oğlum.

Lale: Aycanla Barış aşkım.

Berkan: Barış Aycanamı aşıkmış.

Nisa: Onu sana sormalı biz Aycanı biliyozda Barışı sen bilirsin.

Berkan: Bana aşığım demedi ama bakışlarından ben tahmin ediyorum.

Lale: Hadi gelin basalım o zaman Nisa hadi aç kapıyı.

( Nisa kapıyı açar Aycanla Barış yatakta sarılmış uyuyorlardır Aycanla Barışı medyadaki gibi hayal edin.)

Lale: Yaa ne güzel uyuyorlar. Kesin bunlar sevgili oldu.

Berkan: Bizde uyuruz aşkım merak etme bunlardan da güzel uyuruz.

Lale: Berkann...

Berkan: Tamam aşkım bişey demedim. Hadi uyandıralım bugün sınav olmasa bırakırdım bunlarıda sınav var.

Cemalcan: Aynen.

Nisa: Bunlar huzurlu huzurlu uyuyorlar şimdi bağırsak uyanmazlar sen napacağını biliyosun babako.

Berkan: O iş bende Niso.

( Berkan odada ki su dolu sürahiyi alıp ikisininde kafasından aşağı boşaltır Aycanda Barışta yerinden sıçrar.)

Barış: Ananın ellerinden öperim Berkan.

Berkan: Haha oğlum bu ne hal hesap verin bakayım.

Barış: Sevgilimle uyuya kaldık Nisa hanım yüzünden asıl Nisa hesap versin.

( Hepsi bir anda NEE SEVGİLİMİ? diye bağırır.)

Aycan: Evet biz dün Barışla sevgili olduk.

Nisa: Yaa canım çok sevindim walla.

Barış: Oyununuzdan haberim var cimcime güzel olmasaydı sonu çekeceğin vardı.

Nisa: Ne yani sevenleri kavuşturmak suç mu ben olmasam belkide 3 yıla anca açılırdınız.

Cemalcan: Aycii Baroo ikinizide tebrik ederim. Niso ne planı naptın sen.

Berkan: Aynen tebrikler arkadaşlar da ben olaylara çok Fransız kaldım siz ne ara aşık oldunuz ne ara sevgili oldunuz ben bakışlardan tahmin ediyodum ama söyleyeydiniz iyiydi Barış oğlum bunun hesabını sana fena soracam haberin olsun.

Barış: Teşekkürler arkadaşlar isterseniz çıkında odadan hazırlanam yolda detaylıca konuşuruz. Beko senlede sonra konuşucaz.

Nisa: Aynen geç kalacağız sınavınız var eşyalarınızı göndermişler gel yengecim sende benim odamda hazırlan.

Lise Aşkım (AyBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin