10.Bölüm

381 23 5
                                    

( Sabah olur herkes hazırlanıp okula gelir. Berkan Lale dışında herkese sabahın köründe mesaj atmıştır ve çıkışta kafede toplanmalarini söylemiştir herkeste tamam demiştir. Şu anda öğle arası olmuş ve herkes kantinde oturuyordur.)

Barış: Arkadaşlar okulun bitmesine az kaldı yazın napıcaksınız?

Berkan: Kanka ben diyorum ki bizim yazlığa gidip 1 hafta tatilmi yapsak.

Cemalcan: Walla bize uyar dimi Aycan?

Aycan: Aynen Cemo sevgilim sizede uyarmı?

Barış: Biz her yaz İzmire annneannemlere gider bir ay kalırız Nisayla ama oraya gitmeden olur.

Berkan: Lalem sende geliyorsun demi?

Lalem: Tabiki de Berkanım.

Aycan: Ben şimdi seni 1 ay hiç görmeyecekmiyim.

Barış: Merak etme sevgilim hergün telefonda görüşürüz.

Cemalcan: Nisom benim ya ben sensiz napıcam buralarda?

Nisa: Merak etme Cemom 1 ay bişey olmaz.

( Yanlarına Melis gelir ve Barışın yanına sandalye çekerek oturur.)

Melis: Selam arkadaşlar napıyorsunuz bakalım?

Aycan: Sohbet ediyorduk arkaşlar arasında bişey mi diyecektin Melis?

Melis: Bu akşam bizim evde parti var gelirsiniz demi?

Barış: Bakarız Melis söz vermeyelim.

Melis: Yapma Barış sen partilerin adamıydın sevgilinden çekindiğin için mi gelmiyorsun?

Barış: Saçmalama Melis Aycan ortada kıskanılacak bişey olmadığını gayet iyi biliyor ve de çok anlayışlı.

Aycan: Tamam Melis biz geliriz değil mi arkadaşlar?

( Hep birlikte Aynen geliriz der ve Melis masadan kalkar.)

Barış: Aşkım neden biz geliriz dedin?

Aycan: Bilmiyorum Barış sinirlendim bir an neyse gidelim nolacak sanki.

Barış: Peki sen bilirsin aşkım.

(Ders başlar öğretmen matematik sınav sonuçlarını açıklıyordur.)

Matematik Öğretmeni: Evet arkadaşlar sınıfta en yüksek notu Barış aldı tebrik ederim.

( Herkes alkışlar. Barış 100 Aycan 90 Cemalcan 70 Berkan 80 Lale 90 Evrim 60 Mert 85... böyle gider herkes çok sevinir ve Barışa teşekkür eder. Ders biter okul çıkışı zamanı gelir. Lale evine gider diğerleri bir kafede buluşur.)

Nisa: Anlat bakalım Beko neler düşündün?

Berkan: Kanka Lalemin yarın doğum günü yarın hiç kimse bir şey çaktırmasın akşam süpriz yapalım.

Cemalcan: Ne süprizi babako.

Berkan: Biz unutmuş gibi yapacağız. Aycan sen  Lalelere git sonra bir bahaneyle dışarı çıkart söylediğim kafeye getir. Bizde siz gelene kadar orayı süsleyelim Lalenin bir kaç arkadaşınıda çağıralım parti yapalım.

Aycan: Tamam babako o iş bende.

Barış: Aferin lan Beko güzel plan kurmuşsun.

Berkan: Lalem için herşeyi yaparım kardeşim.

Cemalcan: Tamam kardeşim hallederiz.

Lise Aşkım (AyBar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin