( Barış Aycanın sızmış olduğunu anlar gidip Emiri Aycanın üzerinden alıp yumruklamaya başlar. Biri bunları görüp aşağıya inip haber verir Melis hemen ayılır yani oyununu sonlandırır Berkanla Melis hemen yukarı çıkar Berkan Barışı tutar.)
Berkan: Oğlum katil mi olacaksın adam bayılmış saten gel gidelim.
Barış: Şe..fs.z eğer bir daha Aycana dokunursan bu defa öldürürüm seni.
( Melis Emirin başında ağlıyordur Barış da Aycanı kucağına alıp arabaya bindirir. Aycanın ve Cemonun telefonundan Annelerine bugün onlarda kalacağını söyler. Berkanda Lalenin telefonundan Nisalarda kalacağını söyler. Ve kendi ailelerinede Barışın babaannesinin evinde kalacağını söylerler. Barışın babannesi vefat etmiştir evin anahtarı Barışta da vardır hep beraber o eve giderler herkesi içeri taşırlar ve birer kanepeye yatırıp üzerlerini örterler.)
Barış: Bugün olanlar aramızda kalsın olurmu Berkan Aycan bunları öğrenirse kendinden nefret eder.
Berkan: Biz söylemeyizde kardeşim partide görenler oldu onlar söylerse.
Barış: Ben Melisle konuşup paetideki herkesin numarasini alıp ikna edeceğim.
Berkan: Tamam kardeşim Allahtan yarın hafta sonu tüm gün burda kalırız sende halledersin.
Barış: Hadi uyuyalim kardeşim.
Berkan: Kanka yarın Lalenin doğum günü planı iptal olmuş oluyor o zaman bana bu gece uyku yok yeni bir plan yapmam lazım.
Barış: Benim aklımda var bişeyler uyu sen sabah erken kalk anlatırım.
Berkan: Tamam kardeşim iyiki varsın lan.
Barış: Hadi yeter uyuyalim.
( Barışla Berkanda evdeki diğer odalara gidip uyurlar. Sabah olur Nisa kalkar.)
Nisa: Ayy başım çatlıyor ya bi dakika burası babannemin evi karşıda da Cemo yatiyo Laleyle Aycanda burda noluyo aq.
( Berkanda uyanmıştır Nisayı görür.)
Berkan: Niso demek uyandın ha.
Nisa: Uyandım da bizim burda ne işimiz var Barış nerde?
Berkan: Odada uyuyor gel uandıralım.
Nisa: Tamam uyandıralım ama önce bi ağrı kesici içmem lazım en son hatırladığım partideydik.
Berkan: Tamam gel ben sana vereyim ilaç. Barışı ve diğerlerini uyandıralım anlaticaz hepsini.
( Berkan Nisaya ağrı kesici verir sonra Barışın odasına giderler.)
Berkan: Niso suyu sen mi dökersin ben mi dökeyim?
Nisa: Zevkle dökerim.
( Nisa bardaktaki suyu yavaşça Barışın yüzüne döker.)
Barış: Hay senin ananı...
Berkan: Hop oğlum sakin bana erken kalk dedin sen uyanamıyon.
Barış: Böyle mu uyandırılır lan insan.
Nisa: Tamam Barış sakin ol gel aşağıdakileride uyandıralım.
Barış: Diğerleri uyanmadı mı?
Nisa: Yok uyanmadı hadi uyandıralım.
Barış: Dur Nisa şimdi sana dün geceyle ilgili birşeyler anlatıcam ama kimseye söylemiyeceksin ve bana yardım edeceksin tamammı?