Keze belsőcombomhoz ért amitől belemosolyodtam a csókunkba, majd belső combom vonalán férfiasságomhoz simított és belemarkolt.
Ekkor egy mély nyögés hagyta el a számat.
-Hmm..Okos fiú!-mormogta.
Kezeim vándorlásba kezdtek s becsúsztak polója ala.Éreztem az izmos kockákat a hasán.Hátára tettem a kezem, erre ő lefektetett minket a földre.. ''Kicsi Niall, kanos!''
Körmöm belenyomtam a hátába és végig karmoltam.
-Ne csináld ezt mert teljesen beindulok és akkor már semmi nem állíthat meg! Ígyis olyan izgató vagy, hogy ahogy magadhoz érsz.. feláll a farkam.-mondta,én meg elröhögtem magam, jó ezt tudni.. Csókolgatni kezdte a nyakam, és szívogatni. ''Holnap milyen foltok lesznek, ezt hogy takarom el?''
Lépéseket hallottunk, Niall-t ez nem érdekelte és bontogatta a gatyámat.A lépések egyre hangosabbak voltak, majd nyilt az ajtó és a suli gondnokja lépett be.Niall odakapta a tekintetét.
-Bocsánat a zavarásért!-mormolta és elmenni készült.
-Ahh semmi baj éppen indulni készültünk..-mondtam hálásan.
-Bocsi Niall nekem ez meg nem megy hanyagoljuk léci ezt ma.Oké?-kérdeztem reménykedve.
-Jó!-mondta.-Haza kisérhetlek?
-Hát..ohmm..Persze!-mondtam.
Kimentünk a suliból majd bepattantam a fehér Aston-jába...
Hazavitt. Megálltunk a házam előtt.
-Hát köszönöm Niall!-mondtam
-Bármikor!Egyedül laksz??-kérdezte markolgatva a kormányt és közbe rámnézett. ''Ohh.. nehh ettől a kérdéstől féltem..''
-Igen..Hát engem adoptáltak...és a mostoha szüleimet is utáltam így elköltöztem tőlük.-válaszoltam.
-Ohh sajnálom!-mondta.
-Bejösz?-kérdeztem.
YOU ARE READING
The life is a game (Ziall)
FanfictionSztori a láthatáron! Kicsit más.. ezt már régen megirtam, de még nem tettem ki sehova..Kicsit átalakítottam csupán néhány szót.... majdnem az egészet... xd Puszi: Lilian