Capitolul 13

4K 182 13
                                    

         

                A trecut ceva timp de cand nu am mai vorbit cu David nici cu Jake , adica ei m-au sunat , chiar amandoi , dar nu am putut sa le raspund nici unora din lor , ma simteam naspa , desi au trecut decat cateva zile imi lipseste David , sarutarile lui , imbratisarile lui , absolut tot , inca nu inteleg cum a putut face asta , inca sunt socata . Toata scoala a aflat de despartirea noastra , alti erau dezamagiti spuneau ca de ce am  putut face asa ceva ca ne potriveam perfect , ca eram ,,cuplul perfect ,, alti erau fericiti fiindca acum aveau oarecum dreptul sa se dea la noi .

                  Si in ciuda a tuturor intamplate nu puteam trece peste , il iubeam pe David , dar nu pot uita inca ce i-a facut fetei acelea , daca imi facea si mie rau , nu prea cred asta , dar daca o facea, nu puteam risca .

             De cand ne-am despartit nu mai pot dormi bine , am insomni , iar atunci cand ma suna parca imi cade cerul in cap , i-as raspunde , dar nu stiu ce i-as putea spune . Sunt complet devastata . Ce as putea face ca sa uit de asta ? Acelas lucru am intrebat-o si pe mama , iar ea mi-a rapuns ,, Lasa-l pe David pentru Jake sau ... mananca dulciuri ca sa iti treaca sau... gaseste-ti alt iubit , poate o sa va intelegeti mai bine  . Prima varianta se excludea din prima , a doua era bunicica , dar puneam pe mine mult si bine , trebuia sa mananc un magazin intreg de dulciuri pentru a-mi trece , iar a treia varianta , sa fiu sincer nu era chiar asa de rea , dar nu puteam sa ii fac asa ceva lui David , il iubeam prea mult , dar totusi , poate asa il voi face sa sufar cum m-a facut si pe mine , dar el nu a facut-o intentionat , hmm....dar nici eu nu o voi face . 

Astazi ma duc la scoala , fix de aia imi mai ardea mie acum , de scoala . 

Eram acum pe holul liceului la dulap , imi cautam cartile cand dintr-o data imi bate cineva in usa dulapului , am inchis usa si l-am vazut ....era Josh , popularul scolii . Ce dracu cauta asta chiar la dulapul meu ? Ma gandeam eu 

-Hei :) Mi-a spus el 

-Buna , i-am spus eu lipsita de interes 

-Ce mai faci Rebeca ?

-,,Ce mai fac'' ? Nu mai intrebat niciodata ce fac .

-Pai...

-Niciun pai , eu ma duc la ore , pa , i-am spus eu ducandu-ma spre clasa . Atunci a alergat spre mine si m-a luat de mana intorcandu-ma :

-Rebeca , stai , vreau sa te invit in oras , daca vrei sa vi ...uite-mi numarul , poimaine la restaurantul ,, Black and White '' la 3 . I-am luat numarul si mi-am continuat drumul . Sa fiu sincer nu vroiam sa merg , dar poate asta imi facea bine , poate ma facea oarecum sa uit , ca complet nu puteam . Dar totusi o sa mai ma gandesc . 

In final raspunsul a fost da , o sa ma duc cu Josh la o intalnire . L-am sunat ca sa ii spun ca merg :

-Alo , am spus eu 

-Da , cine e la telefon ?

-Rebeca 

-Aaaa...deci te-ai gandit ,nu ?

-Da , m-am gandit , raspunsul e da .

-Este ma ...trebuie sa inchid, pa Rebeca , ne vedem maine 

-Okay 

***

      Este ziua intalniri cu Josh , David nu mai m-a sunat , oare a patit ceva ? In fine , este ora sa ma imbrac si iar nu stiu cu ce . 

Ma uit in dulap si imi aleg de acolo o pereche de jeansi negri si o bluza alba , dar facuta dintr-un material foarte subtire , un fel de camasa si bascheti . Ma duc jos in living , mama era acolo:

Un simplu biletel  ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum