Dintr-o data , in usa se aude o bataie , cu siguranta e mama , gandi ea .
Mama : Rebeca , esti inauntru? vreau sa vorbim .
Ezit un moment , dar dupa ma gandesc ca o data si o data tot trebuie sa vorbim si ii spun sa intre .
-Ce ai patit ? De ce nu vrei sa vorbesti cu mine ? Sunt mama ta , poti sa imi spui orice , mai ales ca acum ai 15 ani , era momentul sa iesi cu baieti , sa comunici , alea , alea.
-Adica ? Vrei sa spui ca pot iesi ?
-Normal , trebuia sa te distrezi si tu odata si odata , credeam ca nu se va mai intampla , pentru cateva momente eu am crezut ca o sa te faci maicuta din aia la biserica , a spus mama razand .
-Plansul meu s-a transformat in ras . Mama ma bucur ca zici asta :))
-Ce ai zice daca maine , am merge la cumparaturi sa iti schimbi garderoba ? Acum ca te vezi cu baieti , ce ai zice sa facem o schimbare ? Esti de acord cu mine ?
-Ok , dar imi va fii dor sa port vechile haine .
-Lasa , o sa iti treaca , crede-ma . Si oricum le porti purta acasa .
-Aaaa , da chiar .
Mama se indreapta spre usa , parasindu-mi camera . Imi bag castile in urechii , dau drumul la muzica , ma trantesc pe spate in pat si ma gandesc la aceasta zi superba , cea mai buna zi din viata mea , de pana acum . Peste 4 ore am adormit .
Ziua urmatoare , ma trezesc la 11 , plina de energie , cobor scarile si ma duc in bucatarie . Deschid frigiderul , si imi iau un mar , il spal , dupa care il mananc . Ma duc in baie , ma dezbrac si intru in cabina de dus , dau drumul la apa si las ca stropi fierbinti de apa sa imi acopere tot corpul , senzatia era divina , mai ales gandindu-ma la ziua de ieri . Peste 15 minute ies din baie si dau peste mama.
-Vezi ca peste 30 de minute plecam, spuse mama.
-Ok , ma duc sa ma pregatesc .
Ajung la dulap , ma uit peste tot , analizez fiecare particica din dulap si obser ca nu aveam cu ce sa ma imbrac , iar hainele de ieri nu le puteam lua din nou pe mine . Atunci ajung la o idee , sa combin fusta de ieri cu un maieu sau un tricou . Imbrac fusta , dar observ ca niciun maieu sau tricou nu se potriveste cu fusta . O doamne simt ca innebunesc , atunci imi dau seama ca am o rochie in dulapul mamei , pe care nu am purtat-o niciodata si am luat-o pentru nunta matusi , dar eu nu am ajuns la nunta ei . Ma duc repede in camera mamei , iau rochia si ma imbrac . Imi pieptan parul , si il prind cu o clema in varful capului .
Peste 5 minute cobor , mama ma astepta . Urcam in masina si plecam .
Ajungem la mall , il colindam de vreo 2 ori , dar nu observam nimic special , intru intr-un magazin , iar mama ma urmeaza . Eu m-am dus intr-o parte , iar ea in alta . Dupa ce gasesc ceva dragut ma duc spre mama , cand sunt pe aproape sa ajung , dau peste un manechin si il daram , ma intorc sa il ridic , dintr-o data vad o mana care incearca sa ma ajute , ridic capul si nu imi vine sa cred ce vad , pulsul imi creste cu 20 de batai pe minut , era el , David .
-Ooo , ce placere sa dau peste tine in acest magazin , spuse el .
Nu mai puteam sa scot niciun cuvant , inima imi batea asa tare incat si el cred ca o auzea . Pana la urma m-am casnit si am scos si eu un cuvant .
-Buna , am spus eu mai balbait , incat nu cred ca a inteles nimic.
-Buna :)) Uite e gata manechinul , data viitoare sa fii mai atenta .
-O sa incerc , deci ce cauti tu intr-un magazin de fete ? am spus eu razand , dupa tot ce s-a intamplat.
-Ii caut mamei un cadou , maine e ziua ei , ma poti ajuta sa ii gasesc un cadou ?
-M-am uitat la mama , iar ea s-a uitat la mine si mi-a facut semn ca pot sa ma duc , o sa ma astepte in mall .
-Ma duc cu David , ii prezint cateva haine , dar nu ii placea nimic din ce ii aratam .
-Scuze ca te intreb , dar cati ani au parinti tai ? intreb eu
-Mama are 35 , tata 37 , eu am 16 si mai am o sora care are 18 .
-Ai o sora ? mi-e nu mi-ai spus asta si sincer nici cati ani ai .
-Serios ? O doamne , ti-am spus ca eu ma pierd cand sunt in preasma ta
-Si eu ma pierd cand sunt cu tine , am spus eu .
Acesta m-a luat de mana si a zis :
- Rebeca , eu te plac , te plac chiar foarte mult , si vreau sa fim impreuna , dar daca nu esti pregatita sau daca nu simti ceva petru mine, spune-mi . Daca te doare ceva , daca simti ceva si nu ai cui sa ii spui , te rog sa ma suni sau sa imi dai mesaj , eu voi fii acolo sa te consolez .
La spusele lui , o lacrima a dat buzna pe fata mea . Acesta vazand-o a sters-o cu mana lui .
- De ce plangi ?
- O doamne , de ce plang ? Cum de ce plang ? Tu te auzi ce spui ? E imposibil sa simti asa ceva pentru mine ! Eu sunt o fata normala , iar tu cu siguranta ca esti unul din popularii scolii .
-Doamne cum poti spune asa ceva . Te-ai uitat vreodata in oglinda cu atentie ? Cu siguranta nu , ai cei mai frumosi ochii din scoala , buze proeminente , un ten superb , e imposibil ca cineva sa nu te placa .
- Ba da , e posibil , in afara de parinti nu cred ca mai ma iubeste nimeni . Daca tot zici asemenea lucruri , cum explici ca pana acum nu am avut niciun prieten ?
- Nu te cred . Dar oricum , daca nu ai avut , nu m-as supara sa fiu primul .
- Nu mai suport , te rog frumos lasa-ma .
Si incep dintr-o data si alerg . Imi sterg lacrimile si ma tot intorc in spate , sa vad daca vine dupa mine . Ma duc la baie , in mall ma spal pe fata si o sun pe mama , era la etajul 2 intr-un magazin cu machiajuri .
I-au liftul si urc la cobor la 2 . Intru in magazin si o zaresc pe mama , ma duc spre ea .
-Cum a fost presupusa intalnire ? intreaba mama
-Nu vreau sa vorbim despre asta acum mama , te rog.
-Ok , vezi ca ti-am luat eu niste haine la care te uitai si ti-am luat si un rimel , creion de ochii si alte chestii.
-Serios ? ma bucur mama ca sincer nu mai aveam chef de nimic.
Pe chipul meu se vedea ca patisem ceva , dar mama stia ca daca nu voiam sa zic nu ma va forta .Ajungand acasa ma trantesc pe canapeaua din living . Stau cateva minute si ma duc sus .
Daca acest baiat chiar ma place ? Adica de ce ar face atatea pentru mine ? Dar daca nu ma place si vrea doar sa se culce cu mine ? Intrebari fara raspus . Cate intrebari imi puneam , atatea intrebari fara raspuns gaseam . In mintea mea , totul era imprastiat . Iar maine e luni , nu imi vine sa cred , daca trebuie sa dau ochii cu acest baiat ? O sa lasam totul pe voia sortii , ma gandi eu . Si asa am adormit .
Acesta a fost capitolul 5 , sper sa va placa :))