Pohled Betty
•
Ahoj jmenuju se Betty, jsem 15ti letá skoro 16ti letá američanka, ale to je jedno. Mám delší blond vlasy.
•
Ja a moje rodina se stěhujeme, zase! Ale rodiče říkali, že tam možná zůstaneme, hurá! Ale to kam jedeme vůbec neznám. Je to nějak Outer Banks, ale nevím to jistě.
•
A rodiče říkali, že jedeme na severní stranu
nebo co. V ten den tam byl hurikán, takže všude binec.
•
Rodiče objednali úklidovou službu, aby to kolem domu uklidili. Prej, že to budou uklízet klidně i týden.
•
Jako že je to na Severní a Jižní jako Riverdale? •
Ale dobře jedeme z New Yorku, takže dlouhá cesta přátelé. Ale utekla docela rychle.
•
Docela velký krásný dům, jsem překvapená. Ty jo bydlíme vedle nějaké holky, vypadá mile. Teď to neřeš Betty jdi pomoct rodičům.
•
Superrrr, všechno je doma, takže už to jenom nějak umístit. Jo tak by to šlo. Hurá, hotovoooo!!!! No tak si půjdu koupit něco sladkého.
•
A neuvěříte kdo tam byl, byla tam ta holka z rána. Zamávala na mě a já na ni taky. Řekla mi tohle: „ Ahoj, já jsem Kiara. Jak se jmenuje ty?" Ty jo moc milá, tak jsem ji řekla něco o mně.
•
Řekla mi, jestli se nechci kamarádit a ja na to: „ Jasně, že chcii! Jsem tu den a mam kámoškuuu!!" Kie se usmála a slavila semnou. Ona na mě jestli nechci s jejími kamarády na loď. Jasně, že jsem řekla jo! Vždyť jsou prázdniny! Musíme si užívat!
•
No tak jsem ji řekla „Tak ahoj zítra, přijdeš mě vyzvednout?" A ona: „Jasně, že jo. Moc se těším!"
•
Tak jsem šla zpátky bez dobrot, zasmála jsem se tomu. Ale myslím, vrátit se ani né z vašeho pozemku s kámoškou, dobře já! No dobrý už jdu spát.
•
Ráno se probudím okolo 7-8 hodiny, nevím co na sebe, tak si obleču bílé dvojdílné plavky. Na to hodím bílé oversize tričko a modré džínové kraťasy. Vzala jsem Nike batoh a do něho opalovací krém, klíče, mobil a nějaké jídlo a pití.
•
Sakra! Brýle! Kie už nějaký čas stojí před domem. „Už běžím". Běžím po schodech rychle, ale i tak abych nespadla.
•
Zařvu na rodiče, že jdu ven s kámoškou. Oni dost pracují, takže jenom „jojo" tak jsem vyběhla a říkám „ahoj promiň, přijdeme pozdě?" A ona se zasmála a řekla mi „ještě že jdu vždycky dřív." A začala se dost smát.
•
No dobry, tak jsme se uráčily jít, tam kde nás mají ti kluci nabrat.
•
A najednou vidím loď se třemy kluky. Jeden byl takový zvláštní,jmenuje je John B má hnědé delší vlasy a výrazné lícní kosti.
•
Pak je tam Pope ten je skvělej je chytrej, takže jsem happy. Byl tmavější pleti.
•
Pak jsem koukla na třetího kluka, tak krásného kluka jsem ještě neviděla. Jmenuje se JJ. Krásné blond vlasy, krásné modré oči. Krásnější oči jsem ještě neviděla. No prostě nádhera.
•
No představila mě takhle: „ Ahoj kluci, tohle je moje nová kámoška Betty, je tu nová, tak buďte hodní.
•
Tak jsem stydlivě zamávala a kluci udělali to samé. Usmála jsem se a oni samozřejmě taky. Ale nejvíc byl úsměv od JJe. Pane bože. No dobře zpátky do reality.
•
„ A co děláte kluci?" Zeptala jsem se abych zamluvila to ticho. První začal John B říkal: „ No nic extra táta se ztratil je to 8měsícu, máma nás opustila a má se o mně starat strejda, který staví domy v Missisipi".
•
Já na to: „ ježiš to je mi líto." A on na to, že ho považují za mrtvého, ale on si to nemyslí.
•
Pak Pope ten je takový šprt takže aspoň tak trošku normální. Ale to nikdo tady není. A to se mi moc líbí, jo pravda neřekla jsem vám jmenují se PLEBS zajímavé jméno.
•
No a pak je tu JJ. No říkal, že vztah s otcem je v háji. Že je to trouba(byl sprostý) a ožrala.
•
Tak jsem mu na to řekla, že já svoje rodiče taky skoro nevidím, protože dost pracují.
•
A oni na mě nechces být součástí plebs? A ja na to pane bože, jasně že jo!!!!!
•
A řekli na to: „ Ale bacha budeš neviditelná na severní straně, plebs a smetánka se nekámoší." Já na to: „ A nevadí že bydlím na severu? Jsem smetánka? Teď mě vyhodíte a já nebudu mít kamarády" a JJ na to: „ ne nevadí ty a Kie jste výjimka" oddechla jsem si.
•
Tak jsme se opalovali, udělali blbosti, JJ nám chtěl ukázat jak pije pivo, když loď jede plnou rychlostí.
•
Loď se najedou zastavila SAMA. JJ samozřejmě spadl do vody.
•
Zjistili jsme, že loď zavadila o potopenou loď, která se nejspíš potopila při hurikánu, tak jsme skočili do vody a koukli se co to je. Vylezli jsme na loď.
•
John b řekl, že se tam potopí a tu loď prohlédne a zkusí zjistit komu patří. Skočil do vody a plaval k potopené lodi. Najednou Vyplaval a měl klíče od místního motelu.
•
Shodli jsme se, že tu loď nahlásíme třeba dostaneme nalezné a hned na to navštívíme ten motel.
•
No nedostali jsme je, ani jsme s nimi nemluvili. Všichni mluvili jenom o tom blbým hurikánu.
•
John b nám řekl, že když byl ten hurikán tak v ten den měla přijít sociálka.
•
Chudák kluk je mi ho líto... JJe napadlo, že bychom to mohli prozkoumat. Ja na to samozřejmě, že si nejsem jistá. Ale kluci, že to bude v pohodě, tak snad bude.
•
Přijeli jsme do toho motelu. Kie, Pop a já jsme zůstali v lodi. John b a Jj šli a něco si tam šeptali.
•
Pohled Jje
Furt myslím na Betty, líbím se jí takyy? Ne, nemůže se jí líbit kluk, jako jsem já. Jsme naprosto rozdílní, ale ten pohled co mi věnuje stojí za všechno!
•
John b: kamo na co myslíš? Počkat ty to umíš? Ušklébl se
Já: hej ani se neptej...
Podíval se na mě pohledem, že mě chápe „ tobě se líbí?"
Ja se na něj podíval, jakože to jde tolik vidět?
John b: promluvíme si o tom potom jo? Musíme to tu vyřešit.
•
Šli jsme k daným dveřím a zaklepeme, jestli náhodou tam někdo není. Nic jsme neslyšeli, takže jsme šli dovnitř.
•
Prohledali jsme to a našli jsme sejf, našli jsme i papír s nějakým kódem. Zkusili jsme ho na ten sejf. FUNGOVALL!! Super, hustý byla tam zbraň a dost peněz.
•
Všechno co jsem mohl jsem šlohl do kapsy.
•
John b potichu oznámí, že jsou tu fízlové.
•
Pohled Betty
•
No potom přijelo auto, „POLICIE!"jsme řekli všichni tři naráz.
•
Pop a Kie začali dělat obličej "hlavně nenápadně", tak jsem se k nim přidala. Až nás policie nemohla vidět, vyběhli jsme z lodi jak nejrychleji jsme mohli.
•
Kie řekla aby Pop na to okno hodil kamínek, hodil kamínek, samozřejmě že nedohodil. Tak Kie se s ním začala hádat, že Pop říkal, že hrál házenou ale on na to, že byl pouze v matematickým kroužku.
•
Potom hodila Kie a hned se něco dělo. Jj i John b koukli z okna a dívali se na tři mávající blazny, kteří jim artikulují a gesrikulují, aby okamžitě vypadli.
•
Kluci to konečně pochopili a začali lomcovat okno, ufff. Konečně se to okno otevřelo a kluci vyšli z okna. Zůstali na té střeše, začali jsme zase mávat rukama jak šílení.
•
Jj začal něco hledat v kapse, nečo vypadlo. „Co to je?" Jsme řekli všichni naráz.
•
Sakra, pistole.., policista se najednou podíval z okna kluci, stáli úplně u zdi. Neměl absolutní možnost je vidět.
•
Potom až se policie stáhla a jela pryč, tak kluci opatrně slezli a jeli zpátky domů
•
Kousek od přístavu se Pop ptal jestli něco našli, JJ vyndal z kapsy pušku a peníze.
•
To je ta věc, co mu spadla na té střeše! Všichni začali na JJe řvát, že to bude problém.
•
Já se bála a JJ to viděl a sedl si ke mně, objal mě a řekl mi do uší, že se nic nestane. Tak jsem kývla se slzavýma očima.
•
Kluci nás vyhodili v přístavu a šly jsme chvíli s Kie spolu. Pak se rozloučily u našich domů.
•
Poprosila jsem rodiče jestli bychom nemohli mít molo, aspoň nějaké malé. Táta mi řekl, že na tom začne dělat. Neboli zaplatí někoho, kdo to udělá. Třeba bude i nějaká jachta.
•
A pak mi to došlo „Nedaly jsme si s Kie telefonní číslo, sakra", tak jsem vyběhla z baráku, směrem ke Kie.
•
Když jsem přiběhla, tak jsem zazvonila a ze dveří vyšel pán nejspíš její táta „ Dobrý den, omlouvám se, že ruším, ale chci mluvit s Kie." On se na mě divně podíval a řekl: „Kie má konečně normální kamarády a ne jenom ty blbce", ja se usmála, ale přitom jsem byla uvnitř zklamaná.
•
Ten pán zavolal na Kie, a za dvě minuty byla dole. Zeptala se mě: „ Ahoj Betty, co potřebuješ?". Já se na ni usmála a řekla: „Nemáme svoje čísla". Ona se začala smát a nadiktovala mi ho.
•
Ptala se jestli ještě něco, tak jsem řekla, že nic že už půjdu. Tak jsme se rozloučily a odešla jsem směr náš obří barák.
•
Přišla jsem a první co jsem potkala, byla moje máma. Zeptala se mě kde jsem byla a ja že u kamarádky, která je naše sousedka.
•
A řekla jsem, že jsem si našla kamarády, Johna B, JJe, Popa a Kiaru.
•
Máma se zděsila „Ty!!?. Ty se kamarádíš s klukama a rovnou třema??!?!" Snažila jsem se ji uklidnit a po pěti minutovým dialogu se uklidnila.
•
Máma je moje opora, kdyby mi zakázala se kamarádit s klukama, tak nevim co bych dělala.
•
Už se pomalu začínalo stmívat, mohlo byt okolo páté, tak jsem se šla osprchovat, a najednou mi napsala Kie:
•
Chat mezi Kie a Betty
Kie: nechceš semnou a klukama podívat na tu loď?🚤🚤
Betty: jojo půjdu😂
Kie: ok, za 20 minut u mě a včas jo😂😂😂
Betty: jo nepruď😂😂😂
•
Ajajaj měla bych se začít oblíkat, abych fakt nepřišla pozdě... Hodila jsem na sebe plátěné kraťasy a tílko radši jsem na sebe dala plavky, kdyby mě kluci hodili do vody.
•
Pak jsem pobrala důležité věci jako jsou: klíče, mobil a peněženka. Vzala jsem si svůj modrý batůžek značky fjallraven kånken
•
Pak jsem seběhla dolů, houkla jsem na rodiče, že jdu ven a vyběhla jsem tam.
•
Tam už čekala Kie, pozdravily jsme se a šly jsem za klukama...Ahojjj! Doufám, že se vám první kapitola o obx líbila! Jestli je moc dlouhá tak se omlouvám, ale je toho moc😂😂. Dekuju za přečtení. A uvidíme se u další kapitoly. Ahoj!!
ČTEŠ
How I met JJ(jak jsem poznala JJe)
RomanceHolka z velkoměsta se přestěhuje do díry jménem Outer Banks. Potká tam slavnou partu a taky lásku...