IV. Párty

218 16 8
                                    

Z pohledu Jje:
Potom co Betty odešla a já se snažil na ní nemyslet. Oni furt řešili ten blbej vrak. Chytali jsme ryby, já byl trošku dál a byl ve svým světě. Najednou se mě John b zeptal na otázku "Jak se asi taková chudá krysa dostala k Grady-White?". Já na to neodpověděl jinak než "pašeráci". Realně v tom nic jiného být nemůže. A já se zase vrátil nad dumáním nad Betty.

Najednou Kie řekla věc, kterou jsem potřeboval slyšet "PÁÁÁRTYY". Zaslechl jsem i věc jako "napíšu Betty, na usmíření ideální příležitost". Jakože těšil jsem se, ale teď se těším ještě víc!!!

Z pohledu Betty:
Dostala jsem zpravu od Kie. Upřímně se mi to moc číst nechce, ale je to kámoška, i když mě "zradila".

Chat mezi Kie a Betty
Kie: Betty moc se omlouvám, co takhle usmiřovací párty? Budou i kluci a lidi co se budou chtít opít.
Betty: Ahoj Kie, kde to je? přijdu.
Kie: Na naší pláži v 8h.
Betty: ok budu tam.

Dost jsem přemýšlela nad tím co si vezmu, ale bíle tričko a džínové kraťasy to jistí. Poberu důležité věci jako klíče, mobil a peněženka a vyrážím na slavnou pláž.

Vidím spoustu neznámých lidí, zastavím se, abych se porozhlédla po Kai nebo klucích. Najednou slyším strašnej výjek. Byla to Kie, hned mě objala a já jí to pravdivě vrátila. Najednou jsem viděla i kluky, šly jsme s Kie k nim. Oční kontakt mezi mnou a Jjem byl kouzelný jako vždy. Navázala jsem oční kontakt i s Popem i Johnem.

Chvilku tam chillujeme, kecáme s lidma, které neznáme a potom už nejspíš nikdy neuvidíme.

Ale najednou jsem uvidela nějakou dívku, která sedí na vrchu bojky. Byla na pláži, trošku jsem nechápala, ale nevadí. Byla dost sympatická a i dost hezká. Vedle té bojky někdo stojí, nejspíš její kluk bych řekla. Kie ji zaznamená a řečnickou otázkou se zeptá "Co ta tu dělá?"

John b mi řekl, že holka se jmenuje Sára(Sarah v angličtině) a ten kluk byl vážně její přítel a jmenuje je Topper. Prej je Sára místní princezna, zatím na mě nepůsobí nějak namyšleně nebo tak nějak...Ten kluk se jí snažil dostat dolů z té vysoké bojky.

Dlouho se nic  nedělo a pak byl Jj s Johnem a něco řešili s pivama, potom kolem nich zamilovanej pár prošel a Jj si neodpustil si do nich rejpnout. Nabídl jí pivo a začali se tam hádat s tím jejím klukem. Slyšela jsem jenom věci jako, že si to pivo nedá, že to není nóbl či co. Topper se do Jje pustil. Vylil to pivo na Jje, John se ho snažil uklidnit, ale Topper to posral, protože řekl, že Plebs jsou špína. Začali se prát. John b skončil ve vlnách a Topper ho začal topit. Všichni na něho řvali ať ho nechá, ale on pokračoval, Jj se naštval a něco vytáhl. Bože?!?! To je PISTOLE!!!

Lidi začali hned utíkat z pláže, nebudu kecat, taky jsem nad tím přemýšlela, ale je to můj milovaný Jj. Nemyslela jsem na to co udělají moje rodiče potom co zjistí že mají moji kamarádi pistoli.

Zděsená Sára začala na Jje řvát ať to dá pryč. Chvilku jsem se na ni divně dívala, ale potom mi to došlo. Jak bych se cítila, kdybych viděla, že někdo míří na Jje. Zhroutila bych se.

Jj začal řvát, ať všichni vypadnou a dvakrát vystřelil. Já pouskočila a nedokazala jsem tomu uvěřit. Nebudu kecat, doteď jsem si myslela, že nebyla pravá, ale teď je pravá až moc. Kie do něj žďuchla a řekla „ty idiote!" I Pope si přidal. Já tam jenom stála jako tvrdé Y a měla otevřenou pusu z toho všeho co se stalo. Všichni se ho ptali jestli se nezbláznil. Já jsem to nemohla poslouchat. Utekla jsem a všichni na mě začali řvát „Betty!? Kam běžíš?" Nemohla jsem ho ani vidět.

Doma jsem nemyslela na nic jiného, než na to, že kluk, co mě tak učaroval, vystřelil. Věděla jsem, že ji má z toho motelu, ale že ji použije. To jsem rozhodně nečekala. Myslela jsem, že ji prodá. Jj mi začal psát ale já je ani nečetla. Chtěla jsem je smazat, ale strašně mě zajímalo co píše. Ano až tak moc jsem do něj zamilovaná...

Další dny jsem jenom prospala. Spala jsem celé dny. Arnie moje uklízečka a šlužka. Pane bože to zní tak namyšleně. FUJ. No nic. Mi řekla, že se tady každý den stavoval jeden blonďatý kluk nejspíš Jj a nějaká tmavší dívka 100% Kie.

Po čtyřech dnech jsem se zkulturnila a šla na nějakej večírek pro smetánku, jak by řekli kluci. Měla jsem na sobě světle modré uplé šaty. A vlasy jsem mela rozpuštěné.

Šli jsme s rodiči. Jak jsem vlezla do klubové budovy. Byla obří a plná života. Je tady tak strašně moc lidí. Vůbec se mi to nelíbí.

Najednou vidím rodinu o 5 členech. Pár plus dvě holky a jeden kluk. Kluk byl maximálně o dva roky starší než já. Pak starší holka tak stejně stará jak já, byla to ta Sára. A nejmladší holka má tak max 13.

S tím klukem jsme navázali oční kontakt. Je moc pěknej. Na chvíli jsem uplně zapomněla na Jje.

Trošku jsem čekala, že tu bude Kie, protože bydlí vedle nás, ale není tu. Večírek začal ve 4 odpoledne a je 9 večer a jsme tu s rodiči furt.

S tím klukem jsme prohodili hodně očních kontaktů.

Zjistila jsem že se jmenujou Cameronovi. Pár se jmenoval Ward a Rose Cameronovi. Děti byli Rafe to byl ten kluk. Pak Sára, kterou jsem už znala a Whezzie.

Měla jsme pár otázek. Namířila jsem si to rovnou k ní...

Ahojte vsichni obdivovatele obxxx?!?!!! Tak co pochlubte se, uz jste videli season 2??? Já jo a byla to teda síla. Omlouvám se za dlouhou pauzu. Ale zase mě to nějak chytlo tak budu co nejcasteji psat dokud me to zase neprejde🤣 . Jinak tahle kapitola zase trosku delsi ale to doufam nevadi. Tak doufam ze vas to furt bavi a uvidime se u dalsiho dilu. Byeee

How I met JJ(jak jsem poznala JJe)Kde žijí příběhy. Začni objevovat