Z pohledu Jje:
Ležím na posteli a přemýšlím pouze o Betty. Bože můj je tak dokonalá. Je milá, naslouchá snaží se pomoct a hlavně je nádherná. Uplně jsem se začal červenat, jak na ni myslím.
•
„Jji!! Kámo jedem pro holky" zarazil se. „Brácho jsi v pohodě, nejsi nemocnej?" Zeptal se mě John b. Já se na něj udiveně podíval. „Jak to myslíš?". John udělal úplně stejný obličej jako já. Oba jsme v transu. Nevíme co se děje.
•
„Přemýšlím nad jednou holkou víš." John b se rychle zeptal „ Znám ji?? Počkat není to Kie?" Ale ja na to odpověděl, že je to Betty.
•
John b se mojí odpovědi vůbec nedivil, ale za to jsem se divil já, proč se on vůbec nedivil. Nad přemýšlením nad touhle větou jsem se musel zasmát. Potom jsem se zvedl a šel k lodi. Řekl jsem Johnovi, že řídit nemůžu. A je tu zase jeho tázavý výraz, ale naštěstí mu to došlo.
•
Nejdřív jsme vyzvedli Popa a potom byly na řadě holky. Pane bože už ji vidím. Motýlci začali v břiše šílet a srdce taky. Bože je tak krásná, řekl jsem si v duchu.
•
Z pohledu Betty:
•
Už přijíždí, srdce mi bije ostošest. Začala jsem se třást. Betty musíš se uklidnit, řekla jsem si. Naše oči se setkaly a byl to úžasný pocit. Musela jsem ucuknout, abych nespadla, při nastupování do lodi. Ale hned jak jsem si sedla, tak jsem oční kontakt zase obnovila, protože Jj se stále díval.
•
Jeli jsme do přístavu a všichni jsme měli najednou tázavý obličej, protože tam byl velký dav lidí, sanitka a policajti. Nějaký chlap umřel a nejspíš to byl majitel toho vraku co jsme našli.
•
Nějaká holka říkala Johnovi, že vlastnil hodně drahou loď a všichni si pokládají otázku, kde loď je a kde on takovej ne uplně bohatej člověk, který řešil každý cent, vzal na takovou loď. Ale my to nějak neřešili. Všichni jsme ztuhli, protože jsme věděli kde se loď nachází. Jediný kdo myslel na neco jineho byl John B a myslel na to, jak tenhle chlap přišel k tomu kompasu.
•
Přijeli jsme k Johnovi domů a kluci tam začali řešit ten blbej vrak. Pop tam začal plašit a říkal věci jako: "nikdy jsme nic nevěděli ani neviděli" a "musíme ty prachy vrátit". Já o žádných prachách nic nevěděla. Tak jsem se fakt musela zeptat o co tady jde. Odpověděli, že jsou z toho sejfu z toho motelu, jak tam šel Jj a John b. A já se zarazila a nechápavě jsem se na ně podívala uplně "proč to sakra nevím".
•
Naštvaně jsem se zvedla a šla ven, protože nechci, aby mi moji kámoši lhali. Slyšela jsem, jak na mě někdo ze zadu řve, ať se vrátím, ale já šla dál a zavolala jsem tátovi, ať mě OKAMŽITĚ vyzvedne.
•
Ale stejně mě někdo doběhl, byl to Jj. I když se mi tak moc líbil, stejně jsem ho vůbec nechtěla poslouchat. Začal mi říkat, jak to dělali kvůli mému bezpečí, ale jediné co ze mě vylezlo bylo, že jsem jim věřila a oni mi to neřekli.
•
Z něho vypadlo, že mě nechce ztratit a potom co jsem šla dál mi řekl „Líbíš se mi Betty a vždycky když tě uvidím, chci tě hrozně moc políbit". A já se na něj podívala a rozběhla jsem se za ním a dala jsem mu pusu. Začal spolupracovat. Začala jsem mu jezdit jazykem po rtech a srkal mi jazyk do pusy a já ho hned pustila. Potom jsme se od sebe odtrhli, protože jsme se museli nadechnout.
•
Řekla jsem mu, že mu napíšu, otočila jsem se a běžela na místo, kde mě vyzvedne táta.
•
Z pohledu Jje:
•
Poté co jsme se od sebe odtrhli, tak mi řekla, že mi napíše, otočila se a běžela pryč. Rozhodl jsem se to nikomu neříkat, dokud to nebude vážný.
•
Vrátil jsem se k ostatním a oni to furt řešili, ale já jsem musel myslet na tu blbou pusu, která mě tak okouzlila. Někdo na mě asi mluvil, ale nevnímal jsem vůbec. Potom co odešli, jsem si ustlal u Johna a snilo se mi o Betty. Moc krásný sen.Ahojteee! Dalsi epizoda je na svete a moc me bavi o tom psat. Doufam, ze i vas bavi to cist. Moc diky za krasne komentare a voty diky moc a zase cau u dalsi epizody..
ČTEŠ
How I met JJ(jak jsem poznala JJe)
RomansaHolka z velkoměsta se přestěhuje do díry jménem Outer Banks. Potká tam slavnou partu a taky lásku...