נ.מ אנבת׳:
על הכתבה של ריין אני ופרסי לא דיברנו מאז אותו היום אבל החלטתי לפתוח את הנושא, ״פרסי, זהה אמממ זההה....לגבי הכתתתבבהה של רייייןן...״ גימגמתי לפרסי ״אל תדאגי חכמולוגית שלי אני יודע מה לעשות עם זה״ הוא אמר לי וחיוך שטני התפשט על פנינו ״נקמה לריין!״ אמרנו ביחד והתחלנו בנקמה, ידענו מה הסיוט של ריין, אז זה היה קל! מאוד! הלכנו לים,ידענו שריין עקבה אחרינו, והבנו שהיא חצויה אז נכנסנו לים לפיקניק(הים היה סתם להתגרות בה😈) פרסי עטף אותי בבועת אוויר ומיד אחר כך סימנתי לו לא בראש והצבעתי על השרשרת שלי,לחצתי על היהלום והתחלתי לנשום במים, בדיוק אז ראינו את ריין,בלי בועת אוויר, בת פוסידון? שרשרת אוויר? טבעת אוויר? עגילי אוויר? לא יודעת, מה שכן התחלנו בקטגורית הזוג המושלם המאוהב❤️
נ.מ ריין🧜🏼♂️🌊⛈:
הם התיישבו על רצפת הים והתעטפו בבועת אוויר, מן הסתם שהאוכל לא ירטב וחיות הים לא יאכלו אותו, הם הוציאו מליוני מאכלים כחולים והחלו לאכול בעוד עני הכחלחולת ירוקות,שילוב של הים והברקים נעוצות בהם ושערי השחור מעופף סבבי, הם התנשקו והרגשתי כאבים עזים, דקירות בבטני לא כאבים רגשים , כאבים פיזיים וחזקים, לא הספיקה לי תחושת הרעב גם תחושת הכאב המייסרת, עליתי לחוף, אל הייזל שעמדה עם בת הקטה נמוכה בעלת עור כהה מחכה לי, לראות את עוצמת הקסם של פונץ ולמצוא שיקוי מתאים ״הייי! אני ריין!״ אמרתי לה ״אני פאלי!״ היא הכריזה והחלה לבחון אותי ״איזה קסם!?!?״ היא שאלה אותי ״איזה קסם?״ שאלתי אותה ״איך יצאת יבשה?״ היא שאלה ״לא יודעת!״ שיקרתי במשיכת כתפים והלכנו, בעוד היא בוחנת אותי נכנסנו לביתן מקושט בסגול וירוק ומצנפות שמבצבצת מכל עבר , פאלי פתחה את הדלת ומיד צעקה ״שיקוי מספר 659!״ מיד בא ילד בעל משקפים כחולות ועור בהיר עם שיקוי כתמתם בעל שכבה ירוקה קטנה מלמעלה ״תודה צ׳רלי!״ פאלי אמרה והחליפה איתו כיף,פאלי נכנסה לביתן ולקחה טפטפת ״זהו!״ היא הכריזה סגרה את הדלת והלכה למרפאה, פאלי חזרה אלינו עם החומרים הדרושים וטיפטפה שתי טיפות חומר ירוק לפי, מיד אחר כך היא לקחה את המזרק ומילאה אותו בחומר הכתום, היא הזריקה אותו לפה שלי לחשה כמה מילים ואמרה לי לבלוע את השיקוי. לשיקוי היה טעם מתקתק של דובדבן ״השיקוי הגואל״ ראיתי שכתוב על הבקבוקון ״אמממ דובדבן!!״ לחשתי.מרפאים את ריין!!
YOU ARE READING
פרסבת׳ בתיכון🧠+🧜🏼♂️ *גמור*
Fanfiction״פחחחח, חנונית+חטיף באמת שילוב מושלם!״ . רק רוצה להגיד, לפני שתתחילו לקרוא חטיף זה חתיך ומתוק, אני לא קוראת לאף אחד חתיך, רק חטיף כמו שפרסי אוכל רק אוכל כחול! בספר יש כמה שינוים הספר מתרחש טיפה לפני הספר השלישי של גורלו של אפולו אז ג'יסון לא מת עדי...