עליך לסוע לאי אטלנטיס אשר בצפון הרחוק...

570 17 6
                                    

אנבת׳🧠

התארגנתי למסע, היום נצא בספינה לעבר אי מסוים לא יודעת איזה אבל פרסי וריין אמרו שהם יבררו, השעה היתה מאוחרת, אז הלכתי לישון.

ריין🧜🏽‍♀️🌊⛈

חשבתי מחשבות ארוכות ומיד שקעתי בשינה בביתן זאוס השקט.
החלום:

עמדתי באותו החדר הסגור בו נמצאו אמא אבא וסבא ״חזרתם!״ אמרתי בהתרגשות יתרה ומיד הרכנתי ראש למראה פניו הרציניות של אבא ״עליך לסוע לאי אטלנטיס אשר בצפון הרחוק״ אמר אבא ״שם יחכה האויב הוותיק״ אמא המשיכה ״האויב הוותיק הוא נירון?״ שאלתי רועדת מפחד, נירון היה אבי החורג, מכיוון שאמא חייה במים הוא ניצל את זה כדי לגדל אותי, אבל ההייתי חכמה, הכרתי שם אפילו ילדה מסכנה ונחמדה בשם מג מקפרי, נירון הרג את אבא שלה היא היתה חצויה, בת דמטר. אבא הסתכל עלי כאומר, כן! ״האויב שם יחלש וימות בידי הלא צורף אשר בגד באדונו, האויב הוותיק״ המשיך סבא ״והחפץ אשר שייך לאלים יוחזר למקומו״ אבא המשיך ״החפץ יצל המצב, וגם העולם והרביעה תיזכר לעד״ המשיכה אמא ״רביעית גיבורי האולימפוס, שתים מצטרפים לשבעה ומעתה, תשעה גיבורי האולימפוס״ סימו הורי יחדו וזאוס ופוסידון נעלמו ״עתה השקם בבוקר, תפגשו את שלושת סוסי היפוסוסמים (איך שלא כותבים את זה) והם יובלו אותכם אלי,שם הסביר הכל, בי מתוקה!״ אלמוג אימי אמרה ״ביי! אימוש!! אוהבת אותך!״ אמרתי לה והחלום נעלם, מולי הופיע השעה.

ההיתי מאורגנת עם הכל (הודות לאמא) וכך גם אנבת׳ ופרסי (שוב הודות לאמא;)) יצאנו לים וסיפרתי על החלום עד שההיפומוסוסים הגיעו שלום גברתי, עלי ההיפומקס שלי אמר ועליתי יחד עם אנבת׳ ופרסי שעלו על שלהם יצרתי עם פרסי בועת אוויר בשביל אנבת׳, בסופו של דבר אנחנו במים, הבית שלי ושל פרסי.

פרסבת׳ בתיכון🧠+🧜🏼‍♂️ *גמור*Where stories live. Discover now