פרסי
אז אנחנו כבר במחנה ואיך שלא, פיפר מזמינה לאמת או חובה, נו באמת!! סיוט!! וכמובן חובה להשתתף, אז סובבתי את הבקבוק ויצא על... בי!
אנבת׳
איזה כיף לי! הבקבוק עצר עלי ועל פיפר אני פשוט ברת מזל! ״אמת או חובה?״ פיפר שאלה, אז כמו גדולה אמרתי ״חובה!״ יאיי! חובה מפיפר מקלין😓 ״חובה עליך לנשק את קוונר שוד, קלאריס או.....״ היא היססה ואז ג׳יסון לחש לה משהו ״וויל, שהנשיקה תהיה יותר מ-10 שניות״ היא המשיכה, שיט! הסתכלתי על פרסי במבט של ׳זה בסדר?׳ והוא סימן לי כן הלכתי לקוונר, הוא הכי פחות מסוכן, אני בטוחה שאם מישהי תנשק אותו הוא לא יעשה כלום וכמובן הלכתי הוא היה בזירת אימונים, אז הלכתי באותו הזמן הוא נלחם מול טראוויס אח שלו אז קראתי לו ״קוונר!״ צעקתי ואז הוא בא צעדתי עליו והתקרבתי התנשקנו למשך 50 שניות כרצון קוונר והוא ממש נישק, כאילו ממש חיבק אותי
״נדבר אחר כך״ הוא אמר ונישק אותי שוב למשך 2 שניות באתי אל פיפר ״מרוצה?״ אמרתי ״מאוד!״ היא השיבה ״הוא חושב שאני אוהבת אותו!״ צעקתי אליה וחזרנו לביתן של פרסי, (יש לי פחד מזאוס ההיפי) סובבתי את הבקבוק שעצר על ניקו ו....היזל
הבקבוק עצר עלי ועל ניקו ״אמת או חובה?״ שאלתי ״אמת״ הוא אמר ״אמת שההיית מאוהב במישהו/מישהי במחנה חוץ מפרסי ווויל?״ שאלתי ״לא, רק בוויל ופרסי״ ניקו אמר וסובב את הבקבוק ובלו בי בלה עברו כמה שלבים ועכשיו יצא...
ריין
הבקבוק עצר עלי ועל פיפר שכמו שראיתי, היא הכי אכזרית ״אמת או חובה?״ היא שאלה תמיד פחדתי מזה, תקרית פונץ׳ אבל התאפסתי ״חובה!״ אמרתי ״חובה עליך, לבקש מבנות אפרודיטה ׳תביאו לי שידוך פיפר ועיצוב ספיישל׳ תנשקי את השידוך ותגידי לו ׳אני אוהבת אותך׳״ שיט! הלכתי לבנות אפרודיטה שישר רצו לאפר אותי, לשים לי שמלות ונעלים ולמצוא לי את השידוך ״מושלם!״ אמרה ג׳יים בת אפרודיטה שעיצבה אותי ודחפה אותי לדיט שלי ״היי! אני אדוארד פלינק, בן הפיסטוס ונצר אפרודיטה״ אמר לי ילד גבוהה טיפה עם שעיר חום בהיר ומתולתל וענים סגולות מהמהמות במילה אחת, חטיף! ״אני ריין לנסקי, בת זאוס ונצר פוסידון״ אמרתי.
אדוארד
ריין היתה יפה ונחמדה, היה לה שיער שחור כהה גלי שהגיע לה עד אמצע הגב וענים ירוקות שהזכירו שילוב של ים ושמים היא לבשה שמלה כחולה מהמהמת ובשיער שלה היו סיכות ברקים ודגים, היא היתה נראת מושלם, והובלתי אותה לדיט שאירגנתי בים שם חיכה לנו שמיכת פיקניק ואוכל התישבנו ואז היא עשתה את הדבר הכי לא צפוי, נישקה אותי נשיקה ארוכה למשך דקה ״אני אוהבת אותך״ היא אמרה ״גם אני אותך״ השבתי.
YOU ARE READING
פרסבת׳ בתיכון🧠+🧜🏼♂️ *גמור*
Fanfiction״פחחחח, חנונית+חטיף באמת שילוב מושלם!״ . רק רוצה להגיד, לפני שתתחילו לקרוא חטיף זה חתיך ומתוק, אני לא קוראת לאף אחד חתיך, רק חטיף כמו שפרסי אוכל רק אוכל כחול! בספר יש כמה שינוים הספר מתרחש טיפה לפני הספר השלישי של גורלו של אפולו אז ג'יסון לא מת עדי...