נ.מ ריין🧜🏽♀️🌊⛈:
הרגשתי בדידות,מיליוני זוגות עברו מול חלון ביתן הרמס, אחוזים ידים צוחקים, נהנים הרגשתי צביטה בלב שראיתי את פרסי ואנבת׳ הרגשתי אשמה זה היה חזק, זה היה דוקר, אבל לא היו לי הרבה חברים, גם במחנה יופיטר הייזל הייתה החברה היחידה שלי, הרגשתי צביטה, לא ההייתי צריכה לשחק במשחק אמת או חובה הזה לכבוד פונץ׳, זה פשוט מטומטם, למה לי?!?
׳אנבת׳ ילדה נחמדה, ובגדתי בה׳ חשבתי בעודי נרדמת על שק השינה בביתן הרמס.
החלום
עמדתי בחדר קטן בעוד אימי,אלמוג(שדרך אגב היתה בת ים) ואבי, זאוס נגלים לפני ״אמא,אבא!״ אמרתי קורנת מאושר ״ריין היקרה שלנו!״ אימי קראה בעוד אבי מסמן לא לא עם הראש ״ריין, כאן אנחנו לא מדברים לכיף, אנחנו רצינים״ קרא אבי, ואז סבי,פוסידון הופיע ״בקרוב נוסיף להתגלות כהוריך,אך לא יהיה לך זמן לשמוח בבין לבין״ סבי אמר מחכה להמשך בתו ״העניין רציני, מסע חיפושים, שקשה גם לאלים עליך יוטל מיד אחר כך, את תצאי למסע, העזרה שלנו תתקבל אחרי נבואת האורקל״ אמרה אימי ״וכעת חלומות פז,יום נפלא ובהצלחה!״ זאוס,אבי השלים אימי הפריכה לי נשיקה ולפני שהספקתי לדבר,החלום נכבה ופקחתי עניים.
״בוקר טוב!״ צעקתי מנסה להעיר את כל הביתן, הלכתי לצחצח שינים ,לשטוף פנים ולהתלבש וכשהייתי מוכנה בג׳ינס בהיר וחולצת מחנה יצאתי לחדר האוכל, בדיוק אז נשמע הקול המעייד על ארוחת בוקר התיישבתי בשולחן הרמס, לקחתי פיצה וזרקתי לאש, חשבתי על מים וחביתת עין קבלתי על הצלחת והתחלתי לאכול, הגיע הרגע, הסימן של זאוס נצץ מעל ראשי ליד קלשון מוקטן כולם מחאו כפים ״ברוכה הבאה ריין בת זאוס ונצר פוסידון״ כירון אמר, חיכיתי לרגע שהעשן הירוק יצא מפי ריצל ואז הוא יצא
״מלחמה תגעש באזור כה קטן,
שלושה חצויים חשובים במיוחד
יענו במהרה לאתגר הגדול בעוד
להם מחכה דבר חשוב מכל
ראשית בת זאוס תתפוס
הפיקוד, אליה יצטרף חצוי כה חשוב
חלקית אחיה חלקית לא, החוכמה תגבור
ותציל המצב, אך בגידה קטנה מוכנה כאן להיות, בגידה מהלא נכון לא צורף,
מוות יגבור והוא פה יפול״
הססתי, הבנתי טיפה הרמתי יד ״מלחמה תגעש באזור כה קטן-תהיה מלחמה באי, שלושה חצויים חשובים במיוחד-שורה מיותרת, להם מחכה דבר חשוב מכל-אין לי שמץ,ראשית בת זאוס תתפוס פיקוד- השורה אחרי מסבירה שבת זאוס זאת אני אז אני אתפוס פיקוד,
אליה יצטרף חצוי כה חשוב חלקית אחיה חלקית לא- פה אפשר להבין שהוא חלקית אחי, לא חצי אחי, אז בן פוסידון חשוב מאוד, החוכמה תגבור ותציל את המצב- זה אומר כנראה שהחוכמה של אחד מאיתנו תתגבר ותציל את המצב, אך בגידה קטנה מוכנה כאן להיות- מישהו יבגוד, לא נכון לא צורך מוות יגבור והוא פה יפול- מי שהצטרף אבל הוא לא נכון אז הוא ימות בקרב״ הסברתי (דרך אגב,היא לא צודקת בכמה שורות)״אני לא מסכימה עם זה, זה שלושה חצויים, לא שתים, החוכמה היא בת אתנה. מישהו שלא צורף יבגוד. והוא זה לא מי שלא צורף אלא מי שנלחמים מולו. ולהם מחכה דבר חשוב מכל זה משהו שמחפשים הרבה זמן והוא נלקח בידי אלא שמולם נלחם.״ צעקה אנבת׳ ״אז יש לנו מסע חיפושים! מי מתנדב? חצוי בן של פוסידון ובן/בת אתנה, אה וכמובן בת זאוס!״ שאל כירון שלוש ידים הורמו שלי של אנבת׳ ושל פרסי.511 מילים ומסע חיפושים!
YOU ARE READING
פרסבת׳ בתיכון🧠+🧜🏼♂️ *גמור*
Fanfic״פחחחח, חנונית+חטיף באמת שילוב מושלם!״ . רק רוצה להגיד, לפני שתתחילו לקרוא חטיף זה חתיך ומתוק, אני לא קוראת לאף אחד חתיך, רק חטיף כמו שפרסי אוכל רק אוכל כחול! בספר יש כמה שינוים הספר מתרחש טיפה לפני הספר השלישי של גורלו של אפולו אז ג'יסון לא מת עדי...