Hoofdstuk 1

2.4K 71 0
                                    

Mieke Point of View
Ik lag heerlijk te slapen tot dat er een kut wekker af gaat , met moeite zet ik hem uit. "School , ik haat je" kreunde ik , en ik stond op. Ik keek in de spiegel , "Wat ben ik toch vreselijk." zei ik tegen mezelf , ik ben niet dat type meisje , dat iedereen wilt zijn. Ik ben een aroggante bitch. Al zeg ik het zelf dan , mensen op school zien me als een 'populaire' , maar waar slaat dat op? , Als je je anders bent dan de ander , hoef je toch niet populair te zijn , niemand is perfect. Ik trok me kleding aan , en deed me haar in een hoge staart , trok me adidas schoenen aan ,en ging naar beneden. Zoals altijd , ben ik alweer alleen thuis , me ouders die werken 's ochtends vroeg , tot 's avonds laat , en ik zie ze nooit. Ik pakt een banaan uit de fruitschaal , en ik hoorde iemand aan de bel bellen , "Ik kom al." schreeuwde ik , ik deed me jas en pakte me tas , en deed de deur open. "Hey Julia." zei ik en gaf d'r een knuffel , Julia is m'n beste vriendin , ze is een jongen meisje zegmaar , ze is geen echte meise meisje , daar hou ik van. "Lets go." zei ik , en we fietste samen naar school. "Heb je zin in het feestje van Sarah?" Vroeg ze , en ik knikte "De badboy's komen ook." zei ze het woord badboys kwam moeilijk uit d'r mond , "En dat zijn?" Vroeg ik , "Ken je ze niet?." Zei ze , ik schudde m'n hoofd. "You will see tommorow."

The Unloved OneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu