Hoofdstuk 4

1.2K 51 1
                                    

Mieke Point of View
Ik zit nog steeds in de auto met Samuel , hij rijdt naar z'n huis wat hij precies tegen me zei dan. "Gaan we echt naar jou huis." vroeg ik voor de duizenste keer , "Nee we gaan naar Justin Bieber." ik voel de sarcasme , ik keek boos voor m'n uit , "Ma-" "Luister Bitch , hou op met vragen stellen of ik gooi je gewoon hier midden op de weg , begrepen?." zei hij , en hij reed verder , ik rolde met me ogen. "Rol niet zo met je ogen." zei hij , "Kijk dan niet naar me." , hij mompelde dat ik een arrogante bitch ben , ik heb het toch gezegt. Ik ben een bitch ,Samuel parkeerde op een parkeerterrein , en hij stapte uit , hij deed de deur voor me open en hij gaf aan dat ik op zn rug moet gaan springen , ik deed precies wat hij zei en sprong op z'n rug. Hij liep met me naar boven , en waarschijnlijk was dat z'n kamer , hij legde me weer neer op de grond. "En nu?" Vroeg ik , "En nu ga je slapen." zei hij , ik keek om me heen , "Waar?" Vroeg ik weer , "Op de vloer maak niks uit waar als het niet op m'n bed is." Zei hij zo arrogant mogelijk , Ik haat hem , ik haat hem , ik haat hem. Ik zat ergens in de hoek , en staarde voor me uit. "Slaaplekker." zei hij nog , en hij viel snel in slaap.

Samuel Point of View
Het is ochtend en ik werd waker , ik keek of die bitch nog sliep , "Nu al wakker?" zei ik , "Denk je je ik ga slapen in dit stink kamer?." Zei ze , ik schudde lachen m'n hoofd en haalde m'n hand door me haar. "Je bent erg grappig." zei ik , ze keek me aan van jij-weet-niet-wie-ik-ben , "Hoe heet je , ben je naam vergeten." zei ik , "Mevrouw die dat niet gaat zeggen." en ze stond op , ik liep naar d'r toe , "Zeg het." ze schudde haar hoofd , en ik kwam dichterbijer , We waren slechts 4 centimeter van elkaar , "Zeg het." en ze keek me aan van , nee. "Je mond stinkt." zei ze , ik trok aan d'r haar , "zeg het of ik vermoord je net als wie ik gisteren heb vermoord."

The Unloved OneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu