Mieke Point of View
"Niet de liefste , hoe bedoel je?" "Ik maakte alleen maar problemen." zei hij , "En ben eruit gezet , en sinds dien heb ik ze ooit nooit meer gezien." zei hij verder , "Wat voor liedje zong je." "Ik laat je los." "He-ft-ig , hoor mag ik het horen." en hij zong een stukje van het refrein , het klonk zo;Nu laat ik je los
Nu laat ik je lo-os
Nu laat ik je los
Ja nu laat ik je los
Ja los
Los en ik vraag je mij nu echt te laten en neem ieder woord met je mee (neem ieder woord met je mee)
Ik wil het beste voor jou en voor mij
En dan kunnen wij niet langer meer Samen zijn.ik keek met een open mond naar Samuel , he's voice damn. "Mieke , je vangt vliegen." zei hij , en ik schudde met me hoofd. "Wow" kon ik alleen uit me mond brengen. "Laten we gaan." zei hij voordat er kwijl uit me mond kwam , we liepen door een stad , we zoeken een plek om te overnachten. "Samuel , daar is een hotel!" zei ik , en ik wees naar een Luxe hotel , "Daar hebben we geen genoeg geld voor." zei hij , "Let maar op." zei ik en ik grijnsde , ik opende 2 knoopjes van me blouse , en deed me haren los. Here we go.
Samuel Point of View
Ik keek naar Mieke , hoe ze d'r knoop van d'r blouse open maakt , en d'r hare. los maakt. Ze loopt naar de Balie , precies waar een jonge medewerker voor staat. Ze gebruikt d'r charmes , en de medewerker geeft haar de sleutel. Wow , het is d'r gelukt , ik glimlach naar d'r en liep achter haar aan. "Hoe deed je dat?" vroeg ik , "Wat jij kan , kan ik ook." en ik keek d'r aan van wat-bedoel-je blik , en na even nagedacht te hebben , weet ik het al. De dreigement toen ik Mieke ging zoenen , die dag vergeet ik nooit.Aangekomen bij onze hotel kamer , keken we rond , "Mieke , er is maar 1 bed , voor 2 personen." zei ik , "Niet erg." zei ze , en ze pakte een badjas en ging naar de badkamer , ik. wachtte gerust af tot ze klaar was. Na een tijdje kwam ze weer terug , "Samuel , mag ik eigenlijk weten , waarom je meedeed met Julia?" vroeg ze , oke shit. Nu wilt ze de waarheid weten , en als ik haar dit vertel ben ik d'r kwijt. Ik ga het d'r vertellen , zonder twijfel begin ik te praten; "Ik was ooit verliefd op Julia.."
JE LEEST
The Unloved One
Fanfiction"Niet iedereen heeft het zelfde hart als jij , Samuel" |Samuel Leijten fanfictie| |Copyright to: tropicaleijten| |Als je kopiert ik weet waar je bed slaapt| |Veel leesplezier , en vergeet niet te stemmen en te reageren!|