Hoofdstuk 27

705 37 3
                                    

Mieke Point of View
"Ik was ooit verliefd op Julia.." en hij slikte heel even , "We waren vrienden , totdat we iets met elkaar kregen." en ik keek naar beneden , hij loog dus eigenlijk tegen me. "Ze dwong me , om te dealen , ik kon natuurlijk geen nee zeggen." "Toen ik in de studio kwam , keken de jongens me woedend aan. Cassius begon te schreeuwen en zei; "je verpest dit alleen voor jezelf." , Julia heeft me carriere verpest , en dat pikte ik natuurlijk niet." er rolde een traan over z'n wang. "2 maanden later , ontmoette Julia jou , ze hadt dit allemaal gepland. Ze wou je pijn lijden , omdat ze jaloers op je was." "Ze kwam me opzoeken , en ik moest er voor zorgen dat je verliefd op me werd , maar het is anders dan gepland , ik ben juist verliefd op jou.." "Dus.. Eigenlijk loog je tegen me." zei ik , en ik kreeg een brok in me keel , hij knikte. "Ik had niemand moeten vertrouwen." zeg ik , "Ik ga." en ik kleedde me om , en rende weg , gewoon ergens waar ik kan slapen. Wel in dit hotel natuurlijk , ik loop naar een 'toilet' Hmm , daar kan ik wel slapen..

Samuel Point of View
Ik word gek , helemaal gek , ik hou van Mieke , als ik de tijd terug kon spoelen , had ik dat zeker gedaan. Fuck my life , dit Julia's schuld , gewoon haar schuld. Maar ook weer mijn schuld , Mieke wilt me niet meer zien , en ik ga , ik zoek naar een nieuwe leven , ik zoek me oude vrienden weer op , en start ik een nieuwe leven.

The Unloved OneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu